vodafone zet bkr code 2 op tweede telefoon
Geplaatst: 24 mei 2009 09:58
hallo ik heb vorig jaar door een misverstand een rekening niet op tijd betaald.er kwam nl. in een week twee rekeningen binnen met bijna gelijke bedragen,dus ik dacht dat het om dezelfde afrekening ging van die maand,met een kleine administratieve verhoging.had beter moeten kijken naar de factuurnummers,maar helaas niet gedaan.dus kreeg ik voor het te laat betalen een rekening van intrum justitia.verdubbeling van de 56 euro,maar na telefonisch contact,en een duidelijke uitleg van het misverstand (wat ik van vodafone dus niet kreeg,totaal geen uitleg),
heb ik metteen betaald.
en dacht gelukkig net op tijd erbij,staat er bij het bkr natuurlijk geregistreerd achterstand en daarna hersteld omdat ik betaald heb.
nou nee dus! we zijn bezig met ons huis te renoveren en nu kunnen we onze hypotheek niet verhogen omdat er niet alleen op dat telefoonabonnement een code 2 registratie staat,maar ook op een ander nummer wat al niet meer in gebruik was!
hierover gebeld met vodafone,en krijg een of andere vage vrouw aan de telefoon die me een kwartier laat wachten en dan nog niets weet,weer geen oplossing.
nu heb ik het bkr gebeld,en zij legden uit dat vodafone de beide codes er uit kan halen als er sprake is van een misverstand of uit coulance.
en mijn hypotheek adviseur heeft contact gehad met iemand van een telefoon winkel en hij legde uit dat het wel mogelijk was, mits je niet afgesloten bent geweest,dan word het wel heel moeilijk.
en dat is dus niet eens gebeurd.
lees hier wel meer over de telefoonproviders en hoe snel ze je een bkr notering bezorgen,maar waarom geen achterstand en dan hersteld code.
zelfs de beruchte dexia doet dit niet!
heb ik metteen betaald.
en dacht gelukkig net op tijd erbij,staat er bij het bkr natuurlijk geregistreerd achterstand en daarna hersteld omdat ik betaald heb.
nou nee dus! we zijn bezig met ons huis te renoveren en nu kunnen we onze hypotheek niet verhogen omdat er niet alleen op dat telefoonabonnement een code 2 registratie staat,maar ook op een ander nummer wat al niet meer in gebruik was!
hierover gebeld met vodafone,en krijg een of andere vage vrouw aan de telefoon die me een kwartier laat wachten en dan nog niets weet,weer geen oplossing.
nu heb ik het bkr gebeld,en zij legden uit dat vodafone de beide codes er uit kan halen als er sprake is van een misverstand of uit coulance.
en mijn hypotheek adviseur heeft contact gehad met iemand van een telefoon winkel en hij legde uit dat het wel mogelijk was, mits je niet afgesloten bent geweest,dan word het wel heel moeilijk.
en dat is dus niet eens gebeurd.
lees hier wel meer over de telefoonproviders en hoe snel ze je een bkr notering bezorgen,maar waarom geen achterstand en dan hersteld code.
zelfs de beruchte dexia doet dit niet!