t mobile , hier ook al
Geplaatst: 25 mei 2009 00:59
Wie kan mij vertellen wat ik nu moet en kan doen.
1 mei 2009 , bij the phone house in leiden sluiten we een abbonement voor een t mobile data abbonement af 34,95 per maand met web 'n walk stick en een minilaptop.
deze werd ons aangeraden nadat we uitlegden dat het alleen voor het weekend op de camping was ,en om hotmail, hyves en marktplaats te bezoeken.
thuis aangekomen alles geinstalleerd , maar de laptop valt vanwege een kritieke fout steeds weg.
klantenservice gebeld, en om uitleggevraagd.
we moeten terug naar de winkel. volgend iemand van de technische dienst werken de laptop en web 'n walk stick niet samen.
2 mei 2009
terug naar de winkel, na 2 uur snappen ze uiteindelijk het probleem en er word een ander merk laptop van achteren gehaald en geinstalleerd.
Weer dezelfde kritieke fout. de stick laat de laptop ernstig crashen.
technische dienst zegt dat we mozilla moeten downloaden ( ik geef aan dit niet te willen , waarom dingen die er niet op horen om iets te laten werken wat werkend geleverd hoort te worden ? )
uiteindelijk maar naar huis gegaan ... we moeten maandag de klantenservice maar bellen voor een oplossing.
4 mei, met mozzilla werkt de laptop af en toe, maar bij websites als marktplaats hotmail en hyves , crashed de laptop weer en zodoende kunnen wij de laptop niet gebruiken waar we deze voor nodig hebben.
we bellen de klantenservice en krijgen te horen dat wat er bij ons gebeurt een bekend probleem is.
die websites kunnen ook niet bezocht worden met de web n walk stick.
we hoeven de eerste maand niet te betalen als compensatie en de technische dienst zou een oplossing zoeken voor het probleem.
20 mei . (20ste dag na starten abbonement)
we gaan naar de camping en zetten ze laptop daar aan, er kan geen verbinding gemaakt worden.
we proberen eerst zelf oplossingen te vinden en proberen vanalles.
misschien een storing ?
22 mei zaterdag zijn we het wachten zat en gaan weer terug naar de t mobile shop.
ze testen de stick en het moet aan de simkaart liggen, de klantenservice word gebeld en daar krijgen we te horen dat de sim GEBLOKKEERD is vanwege een betalingsachterstand.
uiteindelijk krijgt mijn partner in de winkel een dame van de klantenservice aan de telefoon en mijn man vraagt om uitleg.
- hoe kunnen we geblokkerd zijn vanwege een betalingsachterstand ? terwijl we - 1 maand gratis hadden gekregen - de rekening nog nieteens binnen was ? er nog nieteens een waarschuwing ontvangen was dat er betaald moest worden ?
geen herrinering niets?
Ja het was hun fout, het was niet doorgekomen bij de afdeling waar het terechtgekomen moest zijn, MAAR we moeten het wel betalen + administratiekosten 15,- en 25.- heraansluitkosten verder kon ze ons niet helpen.
mijn partner was het hier natuurlijk niet mee eens en heeft gevraagd naar de afdeling waar hij dan wel moest zijn, maar ze wilde ons niet doorverbinden als we het er niet mee eens waren konden we een klacht indienen.
gevraagd of ze ons door wilde verbinden maar ook dat deed ze niet .
mijn partner vroeg met wie hij gesproken had , de dame aan de telefoon weigerde dit en hing na het afvuren van wat scheldwoorden de telefoon op
zaterdag 23 mei komt er een brief binnen van Tmobile.
automatische incasso mislukt.
hierover moeten wij per sms op de hoogte gebracht zijn ????
hoe kom ik in godsnaam onder dit contract uit ?
van mij mogen ze alles terughebben.
Maar dit vind ik pure oplichting.
2 dagen te laat met betalen , terwijl we niet hoefden te betale.
Ze geven toe dat het hun fout is ? maar wij mogen daarvoor opdraaien
1 mei 2009 , bij the phone house in leiden sluiten we een abbonement voor een t mobile data abbonement af 34,95 per maand met web 'n walk stick en een minilaptop.
deze werd ons aangeraden nadat we uitlegden dat het alleen voor het weekend op de camping was ,en om hotmail, hyves en marktplaats te bezoeken.
thuis aangekomen alles geinstalleerd , maar de laptop valt vanwege een kritieke fout steeds weg.
klantenservice gebeld, en om uitleggevraagd.
we moeten terug naar de winkel. volgend iemand van de technische dienst werken de laptop en web 'n walk stick niet samen.
2 mei 2009
terug naar de winkel, na 2 uur snappen ze uiteindelijk het probleem en er word een ander merk laptop van achteren gehaald en geinstalleerd.
Weer dezelfde kritieke fout. de stick laat de laptop ernstig crashen.
technische dienst zegt dat we mozilla moeten downloaden ( ik geef aan dit niet te willen , waarom dingen die er niet op horen om iets te laten werken wat werkend geleverd hoort te worden ? )
uiteindelijk maar naar huis gegaan ... we moeten maandag de klantenservice maar bellen voor een oplossing.
4 mei, met mozzilla werkt de laptop af en toe, maar bij websites als marktplaats hotmail en hyves , crashed de laptop weer en zodoende kunnen wij de laptop niet gebruiken waar we deze voor nodig hebben.
we bellen de klantenservice en krijgen te horen dat wat er bij ons gebeurt een bekend probleem is.
die websites kunnen ook niet bezocht worden met de web n walk stick.
we hoeven de eerste maand niet te betalen als compensatie en de technische dienst zou een oplossing zoeken voor het probleem.
20 mei . (20ste dag na starten abbonement)
we gaan naar de camping en zetten ze laptop daar aan, er kan geen verbinding gemaakt worden.
we proberen eerst zelf oplossingen te vinden en proberen vanalles.
misschien een storing ?
22 mei zaterdag zijn we het wachten zat en gaan weer terug naar de t mobile shop.
ze testen de stick en het moet aan de simkaart liggen, de klantenservice word gebeld en daar krijgen we te horen dat de sim GEBLOKKEERD is vanwege een betalingsachterstand.
uiteindelijk krijgt mijn partner in de winkel een dame van de klantenservice aan de telefoon en mijn man vraagt om uitleg.
- hoe kunnen we geblokkerd zijn vanwege een betalingsachterstand ? terwijl we - 1 maand gratis hadden gekregen - de rekening nog nieteens binnen was ? er nog nieteens een waarschuwing ontvangen was dat er betaald moest worden ?
geen herrinering niets?
Ja het was hun fout, het was niet doorgekomen bij de afdeling waar het terechtgekomen moest zijn, MAAR we moeten het wel betalen + administratiekosten 15,- en 25.- heraansluitkosten verder kon ze ons niet helpen.
mijn partner was het hier natuurlijk niet mee eens en heeft gevraagd naar de afdeling waar hij dan wel moest zijn, maar ze wilde ons niet doorverbinden als we het er niet mee eens waren konden we een klacht indienen.
gevraagd of ze ons door wilde verbinden maar ook dat deed ze niet .
mijn partner vroeg met wie hij gesproken had , de dame aan de telefoon weigerde dit en hing na het afvuren van wat scheldwoorden de telefoon op
zaterdag 23 mei komt er een brief binnen van Tmobile.
automatische incasso mislukt.
hierover moeten wij per sms op de hoogte gebracht zijn ????
hoe kom ik in godsnaam onder dit contract uit ?
van mij mogen ze alles terughebben.
Maar dit vind ik pure oplichting.
2 dagen te laat met betalen , terwijl we niet hoefden te betale.
Ze geven toe dat het hun fout is ? maar wij mogen daarvoor opdraaien