Service van HP
Geplaatst: 26 mei 2009 15:32
Mijn HP-printer heeft een heel klein schermpje waar tekst op staat met veel afkortingen. Laatst stond er: "Druk op V voor besch.media". Als ik dan op V drukte gebeurde er niks.
Ik vroeg aan HP wat "besch" betekende. Een eenvoudige vraag, dacht ik.
Er kwam een automatisch antwoord waarin werd beloofd dat mijn email binnen 24 uur in behandeling zou worden genomen.
HP denkt bij "24 uur" aan een veel langere tijd, want het duurde twee weken voor er antwoord kwam. Ik moest opbellen naar een 0900-nummer.
Waarom doen ze bij HP zo moeilijk? Misschien omdat ze geld verdienen aan het 0900-nummer.
Hoewel het verplicht is bij een 0900-nummer het tarief te vermelden, was HP dat even vergeten.
Ik vroeg aan HP wat "besch" betekende. Een eenvoudige vraag, dacht ik.
Er kwam een automatisch antwoord waarin werd beloofd dat mijn email binnen 24 uur in behandeling zou worden genomen.
HP denkt bij "24 uur" aan een veel langere tijd, want het duurde twee weken voor er antwoord kwam. Ik moest opbellen naar een 0900-nummer.
Waarom doen ze bij HP zo moeilijk? Misschien omdat ze geld verdienen aan het 0900-nummer.
Hoewel het verplicht is bij een 0900-nummer het tarief te vermelden, was HP dat even vergeten.