| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale Televisie UPC, zenders RTL niet te ontvangen.
-
SittonPhotography
Digitale Televisie UPC, zenders RTL niet te ontvangen.
Waarschijnlijk is hier al meerdere malen over gesproken. Sinds een week of twee heb ik digitale televisie van UPC. Ik heb daarbij een nieuwe Samsung LCD tv gekocht met een home cinema setje 2.1. Nu werkt alles prima, maar het signaal is dramatisch. Ik heb hele dure kabels liggen, dus daar kan het niet aan liggen. Zenders zoals Playboy TV en RTL zijn totaal niet te ontvangen. Nu vertonen ook de andere zenders blokken en haperingen. Waar kan dit toch aan liggen. Ik ben verplicht om nu analoog te kijken, maar daar zie ik tenminste wat op. Ik ben overigens in het bezit van een Thomson UPC mediabox. Wat kan ik het beste doen, ik heb overigens ook al nieuwe coax pluggen van Vivanco gekocht. Die moet ik nog gereed maken.
-
Wassily-UPC
Re: Digitale Televisie UPC, zenders RTL niet te ontvangen.
Beste SittonPhotography,
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare