Ik wil ziggo televisie opzeggen maar dat kan niet volgens ziggo,
ik heb een abonnement op digitennen genomen, die mij erg goed bevalt en nu heb ik televisie van ziggo opgezegd dacht ik, vandaag bel ik er achteraan omdat ik nog niets had gehoord en nou kan het niet omdat hun zeggen ik een pakket heb met internet, bellen en televisie.
dit heb ik zo nooit aangevraagd omdat ik al eerder televisie had dan de rest.
ziggo gaf ook aan dat het niet kan omdat de kabel er toch loopt voor mijn internet en telefoon dus kunnen ze niet stoppen met televisie.
Ik vind het regelrecht belachelijk! ik wil toch van het televisie-abonnement af.
wie heeft hier ook ervaring mee? en hoe is dat opgelost?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! ik wil ziggo televisie opzeggen
Re: Help! ik wil ziggo televisie opzeggen
Beste Tinnen,
Volgens mij staat er duidelijk in de voorwaarde van Internet en evt bellen dat het abonnement alleen afgenomen kan worden in combinatie met Radio en TV. Ook al nij het afsluiten van het Internet en Bellen abo had je dit kunnen lezen.
Sterker nog als je geen TV aansluiting had dan had je bij de aanvraag van Internet deze automatisch ook aangevraagd. Het signaal van TV/Radio en internet worden pas bij jou in huis van elkaar gescheiden en niet in het kastje op de hoek bvan de straat
Ik zou zeggen Internet en bellen ook afzeggen en alles onder brengen bij de KPN, want deze hebben, zoals je kunt lezen, uitstekende service.
Volgens mij staat er duidelijk in de voorwaarde van Internet en evt bellen dat het abonnement alleen afgenomen kan worden in combinatie met Radio en TV. Ook al nij het afsluiten van het Internet en Bellen abo had je dit kunnen lezen.
Sterker nog als je geen TV aansluiting had dan had je bij de aanvraag van Internet deze automatisch ook aangevraagd. Het signaal van TV/Radio en internet worden pas bij jou in huis van elkaar gescheiden en niet in het kastje op de hoek bvan de straat
Ik zou zeggen Internet en bellen ook afzeggen en alles onder brengen bij de KPN, want deze hebben, zoals je kunt lezen, uitstekende service.
hallo mvw1979,
bedankt, ik had dit nog nergens gevonden maar het is me nu wel duidelijk, ik zit er idd sterk aan te denken om alles te verplaatsen
bedankt, ik had dit nog nergens gevonden maar het is me nu wel duidelijk, ik zit er idd sterk aan te denken om alles te verplaatsen
Laatst gewijzigd door Tinnen op 27 mei 2009 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Pas nadat je internet en bellen bij KPN zit alles opzeggen.
Alleen TV opzeggen kan niet.
Als je nu pas de voorwaarden leest ben je een beetje laat daarmee.
Meestal is ADSL via KPN lijn erg snel te leveren als de kabel vrij is.
Dus alles opzeggen kan wel.
Alleen als je een jaarcontract zou hebben moet je dit deel doorbetalen zonder dat je signaal kreeg, dus afkopen.
Meestal is Ziggo alles per maand voor zover ik nu kon vinden maar wat U ooit in verleden bij een van de 3 aanbieders heeft genomen weet ik niet.
Niet de huidige maar vroegere contract bij afsluiten is nog steeds geldig.
Alleen TV opzeggen kan niet.
Als je nu pas de voorwaarden leest ben je een beetje laat daarmee.
Meestal is ADSL via KPN lijn erg snel te leveren als de kabel vrij is.
Dus alles opzeggen kan wel.
Alleen als je een jaarcontract zou hebben moet je dit deel doorbetalen zonder dat je signaal kreeg, dus afkopen.
Meestal is Ziggo alles per maand voor zover ik nu kon vinden maar wat U ooit in verleden bij een van de 3 aanbieders heeft genomen weet ik niet.
Niet de huidige maar vroegere contract bij afsluiten is nog steeds geldig.
forum:
Ik heb 14 januari 2009 op de site van Ziggo gekeken hoe ik mijn pakket kon wijzigen. Ik had een internet/tel/televisie pakket.
Ik heb op de site mijn pakket gewijzigd in alleen het televisie pakket (Z1).
Ik heb van ziggo een bevestiging gekregen dat het wijzigingsverzoek is ontvangen. Een opzegtermijn van 1 maand, ingaande de 1ste van de volgende maand.
Ik heb vanaf 1 maart internet via xs4all, en telefoon via kpn.
Ziggo heeft echter per 1 maart mijn pakket niet gewijzigd en het volledige bedrag geincasseerd. Ik heb het teruglaten storten en een brief geschreven naar Ziggo dat ik per 1 maart alleen het Z1 pakket afneem (16,95 euro per maand).
Ziggo reageert niet. Ik heb een aangetekende brief geschreven met nogmaals de uitleg dat ik per 1 maart alleen het Z1 pakket heb en dat ik wil dat het incasso-bedrag gewijzigd wordt zodat ik kan betalen.
Ziggo reageert niet.
Nu dus maar aanmelden bij de geschillencommissie want ik wil dit niet uit de hand laten lopen. Ziggo wel waarschijnlijk.
Dan maar geen televisie maar van ziggo wil ik helemaal af.
Iemand met raad?
Ik heb 14 januari 2009 op de site van Ziggo gekeken hoe ik mijn pakket kon wijzigen. Ik had een internet/tel/televisie pakket.
Ik heb op de site mijn pakket gewijzigd in alleen het televisie pakket (Z1).
Ik heb van ziggo een bevestiging gekregen dat het wijzigingsverzoek is ontvangen. Een opzegtermijn van 1 maand, ingaande de 1ste van de volgende maand.
Ik heb vanaf 1 maart internet via xs4all, en telefoon via kpn.
Ziggo heeft echter per 1 maart mijn pakket niet gewijzigd en het volledige bedrag geincasseerd. Ik heb het teruglaten storten en een brief geschreven naar Ziggo dat ik per 1 maart alleen het Z1 pakket afneem (16,95 euro per maand).
Ziggo reageert niet. Ik heb een aangetekende brief geschreven met nogmaals de uitleg dat ik per 1 maart alleen het Z1 pakket heb en dat ik wil dat het incasso-bedrag gewijzigd wordt zodat ik kan betalen.
Ziggo reageert niet.
Nu dus maar aanmelden bij de geschillencommissie want ik wil dit niet uit de hand laten lopen. Ziggo wel waarschijnlijk.
Dan maar geen televisie maar van ziggo wil ik helemaal af.
Iemand met raad?
-
Mijn schoonmoeder is in januari verhuisd naar een verzorgingstehuis. Wij hebben het huis leeggemaakt en alles opgezegd. Alleen Ziggo snapt dit niet. Ze blijven rekeningen sturen. Na 3 keer een mail te hebben gestuurt, netjes een ontvangst bevestiging gehad en daarna niets meer gehoord. Daarna gebeld en eindelijk een medewerker aan de lijn, deze zou alles netjes in orde maken. Helaas weer een rekening. Ik heb weer gebeld en nu zou alles weer opgelost worden. Toen ik voorstelde mijn schoonmoeder een excuuskaartje te sturen, ging hij daar niet over. Wij hebben wel meteen de automatische machtiging ingetrokken. Nu blijven ze dus acceptgirokaarten sturen en dreigen met een deurwaarder. Ik raad iedereen aan als je opzegd meteen de machtiging in te trekken.