acer laptop reparatie probleem
Geplaatst: 27 mei 2009 17:56
Een hele goede middag.
Ik heb ongeveer een jaartje een acer laptop (7520G). 8 weken geleden heb ik er koffie overheen laten vallen. Dit word gedekt door Interpolis dus niks aan de hand. Ik bel acer op en maak een afspraak voor reparatie.. zo gezegd zo gedaan. UPS komt het apparaat na 2 dagen ophalen en binnen 5 dagen ontvang ik de prijsopgaaf al. Allemaal hartstikke vlot dus ik was blij want ik had verhalen gehoord dat het 5-6 weken kon duren voordat je je apparaat weer terug kreeg. Nu was er iets raars aan de hand met de opgaaf (de laptop was letterlijk doorweekt en ik kreeg het dan ook niet meer aan) want alleen de cover en het toetsenbord zou vervangen worden. Dit ging naar mijn idee dus niet werken dus ik ging met bellen met de mensen van ''status van de reparatie''. Ik kreeg keer op keer te horen dat het allemaal goed gerepareerd zou worden en dat hun technische dienst geen half gerepareerde apparaten terug zou sturen (ik weet wel beter want ik heb bij een elektronica zaak gewerkt en zulk gezeik kwam me toch HEEEl bekend voor). Het heeft me 6 weken gekost voordat ik een fatsoenlijk antwoord kreeg. Dit kwam omdat ik perongeluk op de verkeerde keuze toetste en toen kreeg ik plotseling mensen van de Technische dienst aan de lijn de gelukkig wel wat van computers afwisten en mij iets beter konden helpen. (de laptop was ondertussen al 5 keer opnieuw ''nagekeken'') Het grappige was dat er bij remarks(toelichting van wat er kapot was) stond: keyboard and maindbord damaged by liquid no warranty) en dat er vervolgens bij het kopje van wat er gerepareerd ging worden alleen de cover en toetsenbord werd meegenomen. Vandaar dat ik ook ging bellen. Toen liep ik dus tegen een soort van berlijnse muur aan. en kwam ik niet verder en heb ik 6 weken moeten bellen. toen nog met de technische dienst gesproken wat mij weer moed gaf maar tevergeefs want die bakten er ook niks van. Uit wanhoop de prijsopgaaf getekend en opgestuurd.
na maar lieft 7 weken (ruim) kreeg ik de laptop terug. En stond er opeens dat de hardeschijf ook vervangen was. (als ze dit gewoon hadden gezegd was er niks aan de hand geweest)
Nu heb ik de laptop dus terug en wil ik vandaag een cd'tje installeren. HERKEND DIE DE DVD DRIVE NIET. Acer gebeld alles gedaan. ''ja moet je hem toch weer opsturen meneer'' Ik ben uitgeflipt en om supervisors gevraagd krijg niks aan de lijn. Ik even schelden en opgehangen.
Hebben jullie enig idee of ik recht op iets nieuws heb of dat ik beter rechtsbijstand ik kan schakelen of iets dergelijks?
de post is wat chaotisch want ik schrijf het een beetje van me af. zit er echt mee ben woedend!
groetjes,
Jasper
Ik heb ongeveer een jaartje een acer laptop (7520G). 8 weken geleden heb ik er koffie overheen laten vallen. Dit word gedekt door Interpolis dus niks aan de hand. Ik bel acer op en maak een afspraak voor reparatie.. zo gezegd zo gedaan. UPS komt het apparaat na 2 dagen ophalen en binnen 5 dagen ontvang ik de prijsopgaaf al. Allemaal hartstikke vlot dus ik was blij want ik had verhalen gehoord dat het 5-6 weken kon duren voordat je je apparaat weer terug kreeg. Nu was er iets raars aan de hand met de opgaaf (de laptop was letterlijk doorweekt en ik kreeg het dan ook niet meer aan) want alleen de cover en het toetsenbord zou vervangen worden. Dit ging naar mijn idee dus niet werken dus ik ging met bellen met de mensen van ''status van de reparatie''. Ik kreeg keer op keer te horen dat het allemaal goed gerepareerd zou worden en dat hun technische dienst geen half gerepareerde apparaten terug zou sturen (ik weet wel beter want ik heb bij een elektronica zaak gewerkt en zulk gezeik kwam me toch HEEEl bekend voor). Het heeft me 6 weken gekost voordat ik een fatsoenlijk antwoord kreeg. Dit kwam omdat ik perongeluk op de verkeerde keuze toetste en toen kreeg ik plotseling mensen van de Technische dienst aan de lijn de gelukkig wel wat van computers afwisten en mij iets beter konden helpen. (de laptop was ondertussen al 5 keer opnieuw ''nagekeken'') Het grappige was dat er bij remarks(toelichting van wat er kapot was) stond: keyboard and maindbord damaged by liquid no warranty) en dat er vervolgens bij het kopje van wat er gerepareerd ging worden alleen de cover en toetsenbord werd meegenomen. Vandaar dat ik ook ging bellen. Toen liep ik dus tegen een soort van berlijnse muur aan. en kwam ik niet verder en heb ik 6 weken moeten bellen. toen nog met de technische dienst gesproken wat mij weer moed gaf maar tevergeefs want die bakten er ook niks van. Uit wanhoop de prijsopgaaf getekend en opgestuurd.
na maar lieft 7 weken (ruim) kreeg ik de laptop terug. En stond er opeens dat de hardeschijf ook vervangen was. (als ze dit gewoon hadden gezegd was er niks aan de hand geweest)
Nu heb ik de laptop dus terug en wil ik vandaag een cd'tje installeren. HERKEND DIE DE DVD DRIVE NIET. Acer gebeld alles gedaan. ''ja moet je hem toch weer opsturen meneer'' Ik ben uitgeflipt en om supervisors gevraagd krijg niks aan de lijn. Ik even schelden en opgehangen.
Hebben jullie enig idee of ik recht op iets nieuws heb of dat ik beter rechtsbijstand ik kan schakelen of iets dergelijks?
de post is wat chaotisch want ik schrijf het een beetje van me af. zit er echt mee ben woedend!
groetjes,
Jasper