LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

:evil: :evil: :evil: hello mensen,
dit bericht is de waarheid, heb ik getuigen, en ook hoorde veel klachten. voor ik besluit bankstel kopen, 95% wil ik kopen bij Hogeboezem, maar geen zwart, ik nodig goede en stijvig bankstel voor steun mijn nek, enz. daarna ben ik kijken bij sanders, er is zwart, lijk goede quality, stijvig...? heel prijzig. Meerderenkeren ben ik naar sanders, twijvelt, herhaaling vraag 10-20% korting, VERKOOPER zeg, Kan niet, sanders NOOIT korting, ook met de feestdagen, juist duurder gewoorden, dus koop maar nu, goede quality, nooit zaken, de best bankstel. Ik gehoort door getuigen, herhaalt gevraag , zeker geen korting ook feest dagen, NEE, geloof maar, omdat il wil wachten, hun zeg, zinloos. Dus besluit toch om kopen, hun zeg, beter neemt 5 jaar garantie, betaald 250 euro extra ( dus 5 eur0 in de maand), contract getekend. Op 11 April 2009, zo maar bent ik terug naar megastore, samen met getuigen, verbaasd me, KORTING 10%, denk ik niet allemaal korting, maar belijken NIET. Direkt heb ik de verkooper gevraag: wat is hun antwoord: hun weet niks van, dat is van direktie, en crisis economie, enz....

Mijn reactie: jullie GOD spelen, jullie zeg, NEE geen korting, nooit, juist duurder, geen korting met feestdagen, om c. economie, is niks meetemaken, alles wat gebeurt in deze wereld, is door mensen zelf...!!!
E. CRISIS, is door zakkevuller. ALS jullie zeg, weet niet zeker... meschien toch met feestdagen er is korting, ondanks nooit gedaan, ... dat is anders.!!!!

bent ik neemt contact met DMG utrecht, krijgt grote bek door afd K.Service, dhr Eric Spijbroek, en zijn collega is erger. Nog hun denk ik bent achterlijk: hun zeg, ok krijgt ik korting, inhoud is:
mijn 5 jaar garantie ( die ik extra geld moet betalen 250 euro ), wordt
verminderd naar basis garantie , en krijgt ik 100 euro terug. DUS "IK KRIJGT KORTING, van mijn eigen geld, NOG, geef ik hun geld.... oplichter, of kap stelen? of wat..... weet ik niet, maar ech deug niet.

neemt ik contact met DMG direktie, dhr J.Woesten, hun DEK elkaar, tuurlijk logische dek elkaar, maar op welke probleem en situatie, juist moet afleren, en blijf eerlijk, sportive, en consequentie, denk ik mensen van direktie heef hooge nivo om denken, gedraag, enz....en eerlijker, sportive, neemt consequentie, tuurlijk moeilijk om zelf bekritische, maar juist groot persoon moet durfte om eerlijk, sportive en leren van fouten, bent ik heel teleurgesteld, iedergevaal, medewerkers tot direktie, het zelfde nivo, jammer voor bedrijf naam, nog direktie dhr J,Woesten motto: klant tevreden, JUIST BENT Ik tevreden, zal ik nooit meer naar SANDERS, etc... DMG. MEUBELMAN, etc., en mijn andere kennis, collegaas ( meer dan 10 mensen) geen meer vertrouwen met sanders cs. direktie, enz. maar goed, hun beter 1 nieuwe klant weg, en kom andere slachoffer, voor 1 keer, daarna vergoed weg,

verbaasd me: hun zeg, 250 euro, maar was de contract getekend heb ik niet meer gekijken, omdat vertrouw met de verkooper, maar.... belijken niet, pas ik weer kijken, omdat ik gaa naar consument bond, geschildcommisie, enz.... dus bekijken de papieren, belijken: hun schrijft plaats 250 euro, wordt 270 euro ( dat is niet de mondeling).

sanders heef verschilenden naam, maar het zelfde van sanders, tuurlijk moet, en NIJMAN international ook bedrijf, maar nu gefuceert, en samen met andere, "maandemmakers.... ' tuurlijk, slechte naam, mensen vertrouw niet meer.... naar de weg... bangkroet. Triest en jammer, alleen maar om neemt consequentie, en korting 10% gegeven, kwijt veel klanten, nog niet zeker hoe de qualiteit, zoals wat verkooper zeg, garantie zal nooit zaken, ondanks jaaren gezeten, gebruik, moet maar afwachten, de bankstel is nog niet ingelvert, lieve lezer, en iederen die wil bankstel kopen, WATCHOUT, ook Montel, HACO, alles zit in DMG, meubel man.... alleen maar zakkevuller, en geen verantwoordelijk, maar kan LIEF praten, iedergevaal heb ik getuigen, maar goed, ik ga niet arm met 270 eruo plus 250 euro voor hun, maar hun verliest meer..... geld maakt makkelijk, maar eerlijkheid, sportive, consequentie, duurt lang, WATCHOUT met SANDERS medewerkers, fam DMG, meubel man, liever koop bij ambacvht of klein bedrijf, HOPELIJK DMG, SANDERS< MEUBELMAN lezen dit, ik cs, maakt propaganda om dit kwestie..... :evil: :evil: :twisted: :evil:

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door helpendehand »

Leer eerst de Nederlandse schrijf taal.Dan praten we evt. verder.

marcovanderspek
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:20

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door marcovanderspek »

hallo

haco hoort er niet bij waar haal je dat vandaan.
voordat je wat schrijft laat je eerst goed informeren.

dit verhaal is erg ongeloofwaardig.

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

tuurlijk haco niks mee temaken, voor dit gevaal, maar wel heb ik 2 bankstel gekocht bij haco, moet ik bewijzen op papier, is prima.... en binnen 8 maanden bankstel is zak, en ik belt krijgt onklanten vriendelijk, dat is bekend, waarom bent je direkt opgewonden, als inderdaad Haco megastore, schoon, zonder mensen te klachten, jullie moet eerst denken, voor reactie en verdedegen zelf, Een haco verkooper, is en jongen, maar hij is eerlijk, en goede persoon, ik hoef't niet noemen de naam, maar ik samen andere wil naar m.store, Haco meubelen, dhr Marco vander spek, Haco, kijk je ook je eigen fouten, en van ontevreden klanten, je weet zelf, hoe onklanten vriendelijk jullie, als wij belt, om klacht, ik heb zelf meegemaakt, bankstel is nog bij mij, zak na 8 maanden gebruik, vraag jullie: hoeveel kg het gewicht van ... niks mee temaken, maar toch grappig, bankstel moet kan tegen, en met moeite, toch komt iemand, en binnen 3 wekend, zelfde probleem, dus daarom wij koop andere, van andere bankstel, en jammer ik niet bij HOOGEBOEZEM, maar bij sanders, bent jullie samne werken om samen te dekken, om zoek kameraad die kan samen helpen... wel moet maar zelf weten, HOE jij kan zeggen ongeloof... jullie toch niet mee temaken, maar jullie bang, als jullie en goede winkel, NIEMAAND, NOOIT IEMAND KLACHT.... enz waarom moet druk te maken??? ik heb getuigen, voor mij jij, Marco (HACO) wil werk samen met sanders, dek elkaar moet zelf wete, success maar, de waarheid is sterk, en beter jullie HACO, moet maar zelf kritiek, en control zelf, en geef toe, tot kooper in vertrtouwen meer. VERGEET dhr Marco, dat ik meegemaakt met Haco...? jullie weet, iedergavaal success, met een key, eerlijkheid, sportive en consequentie, jullie oordeel, ongeloofvaardig, jammer dan, terwijl jullie weet niks wat of hoe... iedergevaal zeker, dhr Marco van HACO, zoek dekkig, om dek eigen zwaakheid. ( wat gebeurt met sanders, getuigen aanwijzig, en samen verhoor), onkent of niet... moet zelf wweten, maar toch BEDRIJF als wil goede naam hebben, afhankelijk gedraag van medewerkers, eerlijkheid, is de key, ondanks niet leuk om te horen. en verbeteren, niet dek elkaar om eigen fouten te bescherm, juist verstandig, WAKKER wordt. blijf wil debateren ... is prima, blijf niet geef toe, beter klacht mij via rechter en geschild commitie, graag. omdat telang en kost tijd, DUS dhr Marco en meschien ook sanders direktie, om motto eerlijkheid en klant tevreden. Wach ik en cs af, groetjes dan....

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

wel, wat nu sanders medewerkers bezig, maar toch vervelend, zoals wat ik schrijft reaktie voor dhr Marco van HACO, ( welke HACO), wacht ik uw officieel klacht, dus uw van HACO medewerkers is OK, geen andere mensen klacht om HACO, etc, dhr Marco, ALS uw zelf weet exact wat Sanders verkooper, dhr Rousco gezegd, dus betekend bent uw zelf gehoort en bij, was ik en getuigen biij megastore-sanders, dus inderdaad uw moet sanders helpen, en dek geven, als "fam" dat jullie lijd, door kritiek van KLANT ( wordt slachoffer), terwijl vergeet niet KLANT bring geld voor bedrijf en jullie salaris, of verkeerd...?? uw samen met sanders medewerkers, moet ons klachten. en weet uw zeker, dat ik voorzind maar en verhaaltje...? heb ik 2 bankstel bij jullie ( haco) gekocht, komt bij mij, hoe situatie bankstel na pas 8 maanden.... zak bankstel, dus uw wil ons klachten.... wacht ik, is OK

Sanders afd bezorg, weer sanders gedraag, en wat wil je namelijk? iedergevaal heb ik mails verstuur naar direktie, en er is zwart op wit verklaring van getuigen.....

bankstel kost is bijna 3000 euro, garantie extra betaald 270 euro, en tranpsort kosten 25 euro ( normaal trnasport inclusive)

op 20 April 09, ik wordt gebeld door afd planning, zij wilmbankstel bezorg op 29/05/09, zeg ik hoelaat, zeg ze, kan bezorg tot 12.00, Ik zeg, NEE, omdat ik moet werken, en thuis pas na middag, na 16.30, Zij zeg, ik moet maar wachten en vraag om niet werken, zeg ik: ik moet niks, en niet bepalen, moet samen besprekend, en als ikm krijgt problemen tot onslag, ga jullie betaald voor mijn leven onderhoud...?!!! zeg ik : ik belt de 27 -05-09, maar ik niet belt, betekend, ik kan niet, dus jullie heb mijn 06 nr, belt maar om nieuwe afspraak. Wel, was ik thuis, heb ik geonden kaart, dat bankstel die al met problemen, toch gebracht, op 29/05/09, om 13.00, met verzoek, extra kosten 75 euro.....for transport. Hun eigen schuld, ik betaald niks, direkt heb ik gebeld naar DMG, en gesproken met Sjeni telefonischte, zij is fijne vrouw, slim en goed persoonlijk, begrijpelijk, jammer zij werk niet bij juiste afdeling, die meer iemand als haar nodig ( maar tuurlijk eigen keus), zij vind zo jammer, en zij voelt ook niet goed, wat alles gebeurt, andere nog niet opgelost, en nu dit. Zij ga mailen naar de direktie. Iedergevaal ik ga niet extra betalen, door eigen bas, en eigen schuld, zij van afd planning, wil eigen bas en doorzetten, wat zij wil. Begrijp ik ook, sanders transport wil zo minder benzine en kosten gebruiken, daarom moet samen besprekend, niet bas spelen van een kanten, Nog ik nooit meegemaakt, dat transport moet zelf betalen, maar ik moet 25 euro betalen, en geen gezegd, geen in de overeenkomst, niks gezegd, als niet thuis moet weer 75 euro betalen, en in deze kwestie, hun schuld, wil niet luister, wel hun zelf bepaald,. en zelf ingevoer in systheem dat klant weet rn gesproken, 29 mei 09, wordt ingeleveert, .... NEE, klnat niks afgeproken, wel geduupeert klant zeg, KAN NIET, en NIKS MOETEN, om wachten de bankstel, terwijl moet sopijbel van ziijn werk.... KLANT duidelijk zeg: KLANT bel terug de 22 ste mei 09, als NIET BELT betekend de 29ste mei 09, NIET THUIS, dus nieuwe afspraak, dus wat uw opinie en denk als lezer, of meschien wil bij sanders of ... kopen, als geen partij, gewoon sportive, enz mensen...? graag opinie, ik verteld de waarheid, ik houd niet van liegen, niet geloof prima, moet zelf weten, maar ik weet GOD is niet blind, nog boodschaap voor Marco van HACO ( welke HACO... onduidelijk), niet vertouwen, moet zelf weten.... dus daarom wacht ik en getuigen.... klacht van uw cs. dank u

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door dhc »

Zullen we deze maar links laten liggen? Zelden zo'n ongeloofwaardig en onleesbaar topic proberen te lezen...Halverwege gestopt, zware hoofdpijn...

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

hello, bent je weer marco van dhc.... wat is dhc, haco, of... wel jij moet maar zelf weten, jij begint toch reageren onze problemen met sanders, en jij "help"hun. dus als jij wil zelf stopen met deze link, en jij denk ongeloofbaar, jij moet maar zelf weten, en krijgt kooppijn, sorry hoofdpijn, ik kan niks doen, wat ik cs weet, omdat wij zelf meegemaakt, en jij bent niet aanwijzig, maar iedergevaal bedankt voor je reactie, mag neit uit wat jij wil, bedoeling, of dek sanders, en dek je eigen haco, of..... is OK

ik ga door, jij wil stop, moet zelf weten.
toch, wij blijf in eigen princiep, omdat ik weet, wat is gebeurt de waarheid, dus jij moet maar zelf weten en zelf bepalen, ik zeg, niet tevreden, klacht indienen, of.... iedergevaal, goodluck

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door dhc »

Nog steeds ernstig de weg kwijt.....

Maar natuurlijk mag jij me Marco van Haco noemen...
Ik zal niet eens proberen uit te leggen dat je er zo verschrikkelijk naast zit, dat snap je zeer waarschijnlijk toch niet. En ik ga mijn energie niet verspillen aan dit zinloze, onleesbare topic.

miffy53
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 jun 2006 16:50

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door miffy53 »

Ik heb ook geprobeerd om me door dit verhaal te worstelen maar het lukt gewoon niet. Zoals iemand anders al zei, ga eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren. Ik heb echt medelijden met de medewerkers in die winkel, en nee, ik werk niet voor Sanders of welke winkel dan ook.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik gok op Engels of Zuid-Afrikaans.

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

jammer dan, als jullie niet begrijp, moet maar goed na denken, en zielig voor de sanders medewerker, lief van je, met fatsoenlijk of niet, werk't niet, denk ik jullie die hier schrijft, niet geleert wat betekend: eerlijk, sportive en consequentie, of wil niet goed denken.
KORT: NIET IETS BELOOFTEN, of als GOD , en NIET GARANTIE geven, als niet zeker, omdat jullie is alleen maar en mens, BV. GEEN KORTING ondanks met feestdagen...enz.... belijken wel er is korting, dus jullie moet ook leren om consequentie, en als dit gebeurt bij jullie, leuk.... weest eerlijk.
Wel mijn kennis, cs, begrijp heel goed, als jullie toch niet begrijp zielig, betekend van andere nivo, mag niet uit jullie wil zeg, hooge nivo, mag niet uit. Zoals andere zeg, zonde tijd, moet maar zelf weten, HERHAALT IK, iederen die wel wil asnders medewerkers cs bescherm, of zielig, enz... niet mee eens met mij, kant klacht via juridische. Wacht ik af, en nog graag die zielig met sanders medewerkers, meschien ook wil tegelijk neemt consequentie op je shouwder, heelmooie, dus neemt hun verantwoordelijk, is dat goed? IEDEREN die wil sanders medewerkers helpen, heef donatie aan hun, om mijn geld terug geven, zal mooie zijn ha, ha... en stop per mail, maar wel KLACHT dat ik verteld niet de waarheid....

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

dank u, is niet moeilijk om begrijpen, wat aan de hand is

gewoon leren consequent, en geef toe, als fout.... zo simple, en iederen die niet meegemaakt, of was alles gebeurt, niet in de plaats moet maar goed na denken, of door bescherm, wordt getuigen voor sanders, en noemt maar wanner de probleem , hoelaat, etc... op papier

voor gravedigger, meschien jij bent africaans, dus jij kan uitlegen met paar mensen ie: miffy 53 en marco, van haco, in africaanse, bedankt; marco en ( schuil naam )miffy 53, cs... jullie kan neemt contact met : gravedigger" hij kan zeggen en helpen, tot jullie begrijpen... maaR, toch jij niet geef toe, hoe belangrijk : eerlijkheid, sportive , neemt consekwentie , inderdaad zonde tijd. marco medewerker HACO meubelen. is duidelijk toch, jij voel niet leuk klacht mij, jij wil Sanders te bescherm, prima, dus waarom blijf maar dan verspild... je tijd, en toch jij zit naast, groetjes,

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

Hoef niet meer per dit rubriek, maar wel wacht ik in de werkelijkheid klacht, via rechter... beter goed sanders medewerker(verkoper) helpen, als getuigen.

en voor andere mensen, die wil meubel kopen, opassen.

zoals advies van Marco, haco, jammer de tijd, gelijk, maar zeg ik als, beter klacht ons, is beter dan met mond, maar in de werkelijkheid, om zelf verdedegen en samen werken met sanders, dus de rechter bepaald, success wie wil getuigen voor sanders medewerker, dus betekend, was de probleem gebeurt, jullie moet zit naast, toch dhr Marco.

Wil niet begrijp, of niet begrijp, vraag naar meneer grave.... hij kan goed netherlands, engels, tot zuid africaans..... enz. of jullie kan neemt contact met onze getuigen, maar jammer, hij probeert inloggen, is niet gelukt... dus wij nog bezig, neemt contact met radar, wat aan de hand,

success nogmaals. om met grave... praten, en leren verschilenden taalen, doeie, jij zeg, zelf stop, maar jij door maar door, is niet duidelijk: jij beter via rechter, als toch jij niet tevreden of niet lekker met mijn VERHAAL. maar heel jammer, alles niet meer in plaats, en zit naast, en m...53, niet doe na... maar gewoon help sanders medewerker die je zielig, mag niet uit jij kent of niet... maar raar jij vondt zielig.... doe de groeten van me voor je bewonder sanders verkooper

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door gravedigger »

Nee hoor Kiki. Een geboren Amsterdammer (Nederland). En jij?

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

Hello,

graag dan hun helpen, om begrijpen, gebruik andere taal

ik, singapore

eerlijkheid, sportive, controol eigen fouten is heel belangrijk, wat find je zelf.

dag gravedigger amterdammer, woont nog in ams... drukte staad?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door gravedigger »

Mijn vermoeden was dus juist.

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

goed zo, dus

kikilauw
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2009 16:23

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door kikilauw »

sorry vergeten,

dus find je, sportive, consequent, eerlijkheid, is belangrijk buiten tuurlijk lief.... maar is niet zo belangrijk, kritiek, eerlijkheid, enz en geef toe.... is niet leuk, maar moet kunnen toch.....

hopelijk je begrijp, omdt ik geen z.africaans.... sprekend, maar iemand met goed IQ, en eerlijk op zich zelf... is echt gewaardeerd, goed, en beter kan comminiseren....

dus chao, ps Ik meen't wie dan ook, dooor rrr.. mijn ... niet leuk, of voel... moet maar klacht indienen....
als ik neit meer beantwoord, niet betekend, ik bang of fout.... maar ik weet precies wat aan de hand, alleen maar ik heb geen tijd, en dit kwesite ga door op andere manier, gebruik hoog nivo manier, maar eerlijk manier.
dag grav....

h taal
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2008 06:31

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door h taal »

is de afzender nou kikilauw
of cliniclown
ik denk de laatste
veel succes met de inburgeringscurcus

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: voorzichtig met sanders verkooper, megastore

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het openen van een topic op tros radar hoort tegenwoordig bij de inburgeringscursus :D Jammer dat dit ten koste gaat van de grammatica

Gesloten