Pagina 1 van 1

Blokker [beloftes]

Geplaatst: 28 mei 2009 00:23
door Pimco
Kocht bij Blokker December 2008 een Sevilla partytent.
Met de vraag of die doeken naderhand nog te verkrijgen waren, en wat de prijs daarvan dan was.
(want we hadden al slechte ervaringen omtrent bestellen van onderdelen en doeken gehad met andere aanbieders van partytenten)
25 euro was de prijs, en ze waren voorlopig verkrijgbaar.
Dus ging ik na deze info over tot aanschaf van deze partytent.
Het doek van het dak, ging een maand later door hagelschade kapot, dus bestelde ik een nieuw doek.
Prijs inderdaad 25 euro in de bestellijst van Blokker, dus kocht ik er een.
In April 2009, wederom het doek kapot doordat een timmerman er een stuk van een te repareren kozijn doorheen liet vallen.
Wilde dus weer zo een doek bestellen, maar nu was de prijs goed drie maanden later eventjes anders, namelijk 79 euro.
Belde daarom naar het hoofdkantoor, alwaar een personeelslid me te kennen gaf dat ik toen geluk had gehad, ze waren toen namelijk met een verkeerde prijs in de bestellijst geplaatst.
Maar toen ik te kennen gaf dat de prijs van het doek destijds de doorslag gaf voor aankoop, en ik me nu een beetje gepakt voelde, deelde men mij mede dat ik dan maar gewoonweg met deze prijs van 79 euro genoegen moest nemen.
Dag mijnheer, en verder geen discussie mogelijk.
Hoezo een beetje klantenservice.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 29 mei 2009 07:43
door Fabel
je kan natuurlijk ook de timmerman aansprakelijk stellen en hem laten lappen.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 29 mei 2009 09:15
door Pimco
Die bewuste timmerman heeft de schade netjes vergoed, maar daar gaat het niet om.
De belofte (bij aankoop van de partytent) dat de doeken bij bestelling 25 euro zouden kosten, en amper 3 maanden verder ineens 79 euro.
En dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Hoofdkantoor geeft de verkoper van het filiaal de schuld dat hij verkeerde beloftes heeft gedaan, en verwijst me daarheen.
En de verkoper van het filiaal verwijst me naar het hoofdkantoor alwaar de fout is gemaakt betreffende de bestellijsten.
Maar allemaal hebben ze een ding gemeen, het zal ze een zorg zijn.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 29 mei 2009 20:30
door mukkiefuk
tja.. prijzen kunnen wijzigen

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 29 mei 2009 20:58
door maybe
Maar allemaal hebben ze een ding gemeen, het zal ze een zorg zijn.
Ik denk dat dit gevoel wel bij meer mensen leeft......

Boehoe..... de prijs is in 3 maanden tijd veranderd. Is vrij normaal.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 29 mei 2009 23:46
door Pimco
Natuurlijk begrijp ik dat prijzen kunnen wijzigen, maar 3x over de kop in 3 maanden.
Stel je gas en elektriciteits rekening gaat binnen 3 maanden ineens 3x duurder worden, is het dan ook oké?

Blijven jullie dan ook bij jullie stelling "tja.. prijzen kunnen wijzigen" en "Boehoe..... de prijs is in 3 maanden tijd veranderd. Is vrij normaal"?

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 30 mei 2009 08:51
door mukkiefuk
Daar heb je een punt. Maar omdat elektriciteit bij een eerste levensbehoefte hoort vind ik het wel anders.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 30 mei 2009 09:41
door stofzuigertje
De Rubber ring van hoge druk pan (Tomado) ging van f4,95 naar €10,50 dus 4x duurder....
Dit was in 9 jaar, en ik schrok wel een beetje.
Bij Kijkshop een nieuwe pan in reclame voor €44,95 dus wat kost dat dan?
Onderdelen zijn vaak erg duur en dat is nu eenmaal zo.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 30 mei 2009 09:43
door BBCS
Als de fabrikanten de prijzen gaan verhogen, dan is het logisch dat de winkelier daarin meegaat.

Dat is dus vaak de reden van de prijsstijgingen.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 31 mei 2009 09:53
door Fabel
lijkt me trouwens ook logisch dat een partytent in de aanbieding is in december, omdat dit dan off-season is....

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 01 okt 2009 19:47
door IngridW1977
Waarom probeer je niet in de winkel tot een compromis te komen.
Als er op een normale manier gepraat wordt dan zal er altijd gekeken worden voor een goede oplossing voor beide partijen.

Neemt niet weg dat ze u netjes behandeld hebben, wat ik zeer betreur.
Want zelf werk ik bijna 2 jaar bij Blokker en heb ik (bijna) alles over voor de klant.

Maar doordat er 1x iets mis is gegaan betekend het niet dat alles meteen niet dat alle Blokker winkels hetzelfde zijn.
Wat we vaak zien is dat franchise winkels minder attent zijn, helaas...

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 11 jan 2010 23:24
door Karlijn3
1 opmerking: er zit 2 jaar garantie op die partytent. Kijk maar op de Blokker site.
Dus er valt allicht iets te regelen wat misschien wel onder de garantie kan vallen met het doek.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 17 jan 2010 16:40
door lea de jong
Afmelden al wel 10 keer gedaan.WERKT NIET!
Iedere keer krijg je een e-mail van de klanten service, dat ze het door gegeven hebben aan hun internetafdeling! Mevr, Grunneman.

Wat een vreselijke bedrijf.

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 17 jan 2010 19:19
door seagoing racer2
Beste
1 opmerking: er zit 2 jaar garantie op die partytent. Kijk maar op de Blokker site.
Dus er valt allicht iets te regelen wat misschien wel onder de garantie kan vallen met het doek.
Als een timmerman een kozijn door het doek laat vallen is dit echt geen garantie.. :mrgreen:

Re: Blokker [beloftes]

Geplaatst: 18 jan 2010 13:28
door Quintus Sertorius
Pimco schreef:25 euro was de prijs, en ze waren voorlopig verkrijgbaar.
U geeft zelf in principe al antwoord op uw vraag.