LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
vliegtaksterug
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mei 2009 12:14

Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Ongelezen bericht door vliegtaksterug »

Beste mensen,

Hebben er meer mensen problemen met het terug krijgen van de vliegtaks?

Ik heb al wel een paar topics gelezen (mocht de topic poster dit lezen aub mij mailen!) dat Delta Airlines, Lufthansa en EasyJet moeilijk doen met het teruggeven van de vliegtaks. Maar zijn er verder mensen die problemen ondervinden mbt de vliegtaks teruggave?

Mocht je aangesproken voelen dan vraag ik je om mij een mail te sturen op [email protected] wil graag contact met jullie hebben en met een groep acties ondernemen.

Dirkie
Berichten: 2956
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Geen enkel probleem met de vliegtax. Ik heb ik januari geboekt voor een reis in juli. Op de rekening stond het bedrag voor de vliegtaks. Toen deze afgeschaft werd, heb ik van het reisburo (D-Reizen) gewoon een nieuwe rekening gekregen zonder deze taks en deze heb ik pas betaald.

Er gaat ook wel eens iets goed.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Ongelezen bericht door sprookje »

Vliegtaks terug krijgen van reeds gemaakte reizen kan niet,reis je nog voor 1 julie zal je de vliegtaks ook nog moeten betalen.
Vlieg je na 1 julie zal alles wel in orde komen zo snel de wet bekrachtigd is en dat is nog altijd niet gebeurd.Dus de door jou genoemde maatschappijen zijn nog altijd in hun recht.
Zij mogen de vliegtaks niet meer aanrekenen waanneer de wet bekrachtigd is,aangezien dat nog niet zo is mogen zij nog altijd vliegtaks aanrekenen.
Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik. :roll:

koekeloer
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2009 20:15

Re: Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Ongelezen bericht door koekeloer »

Zie het antwoord aan mij: ze betalen niets terug zo te zien

Thank you for contacting us.

I would like to inform you that we would be more than happy to assist you.

However, having checked our records, I regret to inform you that we have not received any information in regards to the discount in the tax from government till yet and this discount is valid on the bookings been made after 01 July 2009. So, we would not be able to refund the tax, as your booking been made in May 2009.

Thank you for taking the time to contact us, if you need any further assistance please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you further.

Yours sincerely,

Richa Tiwari
Customer Experience Champion

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Problemen met vliegtaks terugkrijgen?

Ongelezen bericht door sprookje »

we have not received any information in regards to the discount in the tax from government till yet




Toevallig werl een belanrijke zin vergeten koekeloer,een zin die mijn stelling bijtreed.


Gesloten