Meer betermeubel/goossens problemen
Geplaatst: 28 mei 2009 14:07
Enige tijd geleden een compleet interieur aangeschaft bij Betermeubel in Nuenen. Volgens de verkoper kon e.e.a. eind mei al geleverd worden met een maximale uitloop naar de eerste week van juni.
De laatste paar dagen proberen te bellen en vandaag is het dan uiteindelijk gelukt. In totaal 135 minuten aan de lijn gehangen. Waarvan 110 luisterend naar muziekjes of electronische dames die me vertelden dat er niemand in staat was op te nemen.
Helaas meneer, we kunnen niet leveren, de helft komt 19 juni en de rest een week later. Ah, ok, dan mag er wat mij betreft wel een beetje korting worden gegeven. Nee meneer, in onze algemene voorwaarden staat bla bla bla je hebt dus nergens recht op. We mogen rustig 4 maanden later leveren dan afgesproken, lees het maar na. (misschien moeten de winkelverkopers dit ook melden voor ze beloven het onmogelijke mogelijk te maken).
Nou ja goed, ik kan er mee leven aangezien het gaat om een relatief korte tijd. Enige probleem is dat dit nu al de tweede keer is dat het fout gaat.
Vertel meneer....... Nou, een hele tijd terug (3 jaar) kocht ik een eiken bureau van duizenden euro's met bijbehorende kast. De kast werdt met zwarte lades geleverd en het buroblad pastte niet op het onderstel (ladekastjes). Na veel trekken en duwen (meneer, U hebt toch echt een kast met zwarte lades besteld, NEE NEE NEE) kwam men de kast ophalen. Het alternatief met bruine lades heb ik bij een andere zaak moeten bestellen (weer 8 weken wachten) en voor het buro zou een monteur langs komen. We moesten werken dus oma heeft de deur opengemaakt. Inderdaad, bij thuiskomst paste het blad op het onderstel. Super. Totdat ik het buroblad op tilde. De vriendelijke monteur had met een bijtel of een zaag simpelweg een stuk van de geleiding afgekapt/gebroken om eea passend te krijgen. Goossens gebeld, tja meneer, volgens onze voorwaarden mogen we de meubels aanpassen, u heeft helaas geen poot om op te staan.
Ivm de verlate levering dit dus weer aangekaart. Tja meneer, dat zou eigenlijk niet mogen maar het is nu al 3 jaar geleden dus ik kan nu niks meer voor je doen (tja, toen ik drie jaar terug belde was ik het haasje volgens jullie "algemene hoe kom ik er onderuit voorwaarden". Nu bestel ik weer voor 11 mile meubels (waarom bij hen vraag ik me nu af) en nu was er wel een oplossing mogelijk geweest maar ben ik te laat? Dank je de koekkoek he........
Maar het geluk is aan mijn zijde, ook de lak van het bureaublad begint helemaal te brokkelen (na 2 keer zaken doen met goossens ben je vrij snel gelukkig). Nou meneer, U heeft 5 jaar garantie ipv 3 omdat het zo'n duur bureau is. We sturen een monteur langs om naar het blad te komen kijken. Laat U hem de beschadigingen aangebracht door onze "andere" monteur ook maar zien.
Anyways, 19 juni staan ze aan de deur met de helft van de bestelde goederen EN komt er een monteur. Kijken of ze e.e.a. nu wel netjes kunnen afhandelen, ik laat het hier in ieder geval weten. Zo niet breng ik het buro zelf terug naar nuenen. Door de voorruit van de etalage wel te verstaan, die 1000 euro voor een nieuwe winkelruit maakt ook geen bal meer uit na de zowat 20 mile die we er hebben uitgegeven.
Ik heb veel geduld maar dat begint wel op te raken.
Ook dit keer verwacht ik eigenlijk niet veel anders dan smoesjes, praatjes en gescherm met algemene voorwaarden..........
Laten we hopen van niet..... 19 juni meer.........
De laatste paar dagen proberen te bellen en vandaag is het dan uiteindelijk gelukt. In totaal 135 minuten aan de lijn gehangen. Waarvan 110 luisterend naar muziekjes of electronische dames die me vertelden dat er niemand in staat was op te nemen.
Helaas meneer, we kunnen niet leveren, de helft komt 19 juni en de rest een week later. Ah, ok, dan mag er wat mij betreft wel een beetje korting worden gegeven. Nee meneer, in onze algemene voorwaarden staat bla bla bla je hebt dus nergens recht op. We mogen rustig 4 maanden later leveren dan afgesproken, lees het maar na. (misschien moeten de winkelverkopers dit ook melden voor ze beloven het onmogelijke mogelijk te maken).
Nou ja goed, ik kan er mee leven aangezien het gaat om een relatief korte tijd. Enige probleem is dat dit nu al de tweede keer is dat het fout gaat.
Vertel meneer....... Nou, een hele tijd terug (3 jaar) kocht ik een eiken bureau van duizenden euro's met bijbehorende kast. De kast werdt met zwarte lades geleverd en het buroblad pastte niet op het onderstel (ladekastjes). Na veel trekken en duwen (meneer, U hebt toch echt een kast met zwarte lades besteld, NEE NEE NEE) kwam men de kast ophalen. Het alternatief met bruine lades heb ik bij een andere zaak moeten bestellen (weer 8 weken wachten) en voor het buro zou een monteur langs komen. We moesten werken dus oma heeft de deur opengemaakt. Inderdaad, bij thuiskomst paste het blad op het onderstel. Super. Totdat ik het buroblad op tilde. De vriendelijke monteur had met een bijtel of een zaag simpelweg een stuk van de geleiding afgekapt/gebroken om eea passend te krijgen. Goossens gebeld, tja meneer, volgens onze voorwaarden mogen we de meubels aanpassen, u heeft helaas geen poot om op te staan.
Ivm de verlate levering dit dus weer aangekaart. Tja meneer, dat zou eigenlijk niet mogen maar het is nu al 3 jaar geleden dus ik kan nu niks meer voor je doen (tja, toen ik drie jaar terug belde was ik het haasje volgens jullie "algemene hoe kom ik er onderuit voorwaarden". Nu bestel ik weer voor 11 mile meubels (waarom bij hen vraag ik me nu af) en nu was er wel een oplossing mogelijk geweest maar ben ik te laat? Dank je de koekkoek he........
Maar het geluk is aan mijn zijde, ook de lak van het bureaublad begint helemaal te brokkelen (na 2 keer zaken doen met goossens ben je vrij snel gelukkig). Nou meneer, U heeft 5 jaar garantie ipv 3 omdat het zo'n duur bureau is. We sturen een monteur langs om naar het blad te komen kijken. Laat U hem de beschadigingen aangebracht door onze "andere" monteur ook maar zien.
Anyways, 19 juni staan ze aan de deur met de helft van de bestelde goederen EN komt er een monteur. Kijken of ze e.e.a. nu wel netjes kunnen afhandelen, ik laat het hier in ieder geval weten. Zo niet breng ik het buro zelf terug naar nuenen. Door de voorruit van de etalage wel te verstaan, die 1000 euro voor een nieuwe winkelruit maakt ook geen bal meer uit na de zowat 20 mile die we er hebben uitgegeven.
Ik heb veel geduld maar dat begint wel op te raken.
Ook dit keer verwacht ik eigenlijk niet veel anders dan smoesjes, praatjes en gescherm met algemene voorwaarden..........
Laten we hopen van niet..... 19 juni meer.........