NOOIT MEER NUON !!!!!!!!!!!
Geplaatst: 28 mei 2009 20:41
Dag
Ik ben sinds vorig jaar een klant geworden van Nuon.
Vanaf het begin tot vandaag heb ik niet anders dan problemen Met nuon.
Ik verklaar me nader:
We zijn verhuisd vorig jaar van een appartement naar een half openbebouwing in de zelfde straat , omdat we een dochtertje hebben van +- 3jaar , hebben we besloten om te verhuizen naar een huis , waar ze rustig in de tuin kon spelen ravotten in de zomer.
Toen we verhuisd waren hebben we besloten om nuon als enegie leverancier te nemen.
Nu na een maand of twee heb ik noun gebeld en gevraagd om men maandelijkse betaling van +- 50 euro's te verhogen. omdat ik 50 euro wat weining vond. Ik vroeg ook kunnen jullie eens vertellen wat het ideale bedrag zou zijn voor ons om maandelijksevoorschot te betalen .Word tegen me gezegd 150 euro's , Dus ik akkoord voor 150 in de maand.
En heb gevraagd om een tuss schatting te krijgen van maandelijks betaling.
IK CITEER van een brief die ik ontvangen heb van men eerste aanvraag tot herberekening.
Geachte
U belde verchillende malen met onze klantendienst . U wilt uw voorschotbedrag laten berekenen.
1. De herberekening
Naar aanleiding van uw vraag om het voorschotbedrag te herberekenen hebben wij een herberekening uitgevoerd.Met deze herberekening kwamen wij het volgende voorschotbedrag uit: 1011.87 euro(maadelijks) waarvan 273.06 euro voor elektriciteit en 738.81 euro voor aardgas
1011.87 euro's werd mij medegedeeld !!
Ik teruh gebeld naar nuon. Zeg vind je dit bedrag niet wat veel foutje gebeurd?! Antw neen alles is juist !
Dit ging door 6 maand aan een stuk: ikke bellen meterstanden doorgeven elke maand ! terug belachelijk hoog bedrag .
Tot iemand opmerkte hé er is een foutje gebeurd in onzs computersysteem . Menheer veronderschuldig ons het maandelijks herberekening is niet juist. Pff ikke blij dus.
Nu +- 10 maand later krijg ik men afrekening Vandaag dus.
2395.36 EURO !! te betalen
Ik ben furrieus kwaad !! ikke terug bellen naar nuon !!
Om wat meer uitleg...Nu nuon is correct jij bent fout want ..
De vorige bewoner heeft niet de meterstanden doorgeven . Wat kan ik er aan doen dat de vorige bewoner niet alles netjes heeft doorgegeven . ik heb dit juist wel gedaan , Om deze stomme dingens te vermijden .
Ik ben bijna een jaar bezig om dit in orde te krijgen alles netjes genoteerd doorgegeven naar nuon , en nu krijg ik deze eindafrekening
met een verhoging van een maadelijkse afbetaling van 344.29 euro
Ik heb gebeld met IMEWO en zij zeggen dat het bedrag gebaseerd is op een schatting van de meterstanden !!! en niet op het effectieve meterstanden !
het komt echt men strot uit hoor !
hoop hier wat gehoor te krijgen want dit betaal ik NOOIT!!!
Ik ben sinds vorig jaar een klant geworden van Nuon.
Vanaf het begin tot vandaag heb ik niet anders dan problemen Met nuon.
Ik verklaar me nader:
We zijn verhuisd vorig jaar van een appartement naar een half openbebouwing in de zelfde straat , omdat we een dochtertje hebben van +- 3jaar , hebben we besloten om te verhuizen naar een huis , waar ze rustig in de tuin kon spelen ravotten in de zomer.
Toen we verhuisd waren hebben we besloten om nuon als enegie leverancier te nemen.
Nu na een maand of twee heb ik noun gebeld en gevraagd om men maandelijkse betaling van +- 50 euro's te verhogen. omdat ik 50 euro wat weining vond. Ik vroeg ook kunnen jullie eens vertellen wat het ideale bedrag zou zijn voor ons om maandelijksevoorschot te betalen .Word tegen me gezegd 150 euro's , Dus ik akkoord voor 150 in de maand.
En heb gevraagd om een tuss schatting te krijgen van maandelijks betaling.
IK CITEER van een brief die ik ontvangen heb van men eerste aanvraag tot herberekening.
Geachte
U belde verchillende malen met onze klantendienst . U wilt uw voorschotbedrag laten berekenen.
1. De herberekening
Naar aanleiding van uw vraag om het voorschotbedrag te herberekenen hebben wij een herberekening uitgevoerd.Met deze herberekening kwamen wij het volgende voorschotbedrag uit: 1011.87 euro(maadelijks) waarvan 273.06 euro voor elektriciteit en 738.81 euro voor aardgas
1011.87 euro's werd mij medegedeeld !!
Ik teruh gebeld naar nuon. Zeg vind je dit bedrag niet wat veel foutje gebeurd?! Antw neen alles is juist !
Dit ging door 6 maand aan een stuk: ikke bellen meterstanden doorgeven elke maand ! terug belachelijk hoog bedrag .
Tot iemand opmerkte hé er is een foutje gebeurd in onzs computersysteem . Menheer veronderschuldig ons het maandelijks herberekening is niet juist. Pff ikke blij dus.
Nu +- 10 maand later krijg ik men afrekening Vandaag dus.
2395.36 EURO !! te betalen
Ik ben furrieus kwaad !! ikke terug bellen naar nuon !!
Om wat meer uitleg...Nu nuon is correct jij bent fout want ..
De vorige bewoner heeft niet de meterstanden doorgeven . Wat kan ik er aan doen dat de vorige bewoner niet alles netjes heeft doorgegeven . ik heb dit juist wel gedaan , Om deze stomme dingens te vermijden .
Ik ben bijna een jaar bezig om dit in orde te krijgen alles netjes genoteerd doorgegeven naar nuon , en nu krijg ik deze eindafrekening
met een verhoging van een maadelijkse afbetaling van 344.29 euro
Ik heb gebeld met IMEWO en zij zeggen dat het bedrag gebaseerd is op een schatting van de meterstanden !!! en niet op het effectieve meterstanden !
het komt echt men strot uit hoor !
hoop hier wat gehoor te krijgen want dit betaal ik NOOIT!!!