LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enquete/prijsvraag - busreis - Musselkanaal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
oedo

enquete/prijsvraag - busreis - Musselkanaal

Ongelezen bericht door oedo »

Beste lezers,

Gisteren heb ik een brief ontvangen van CBW Internationaal te Musselkanaal waarin ik wordt gefeliciteerd met het winnen van een geldprijs van € 2500,- contant.

Wederom is er in dit geval sprake van het feit dat je je prijs tijdens een busreis in ontvangst kan nemen. Van dergelijke praktijken wordt in dit forum wel vaker gewag gemaakt, maar gevalletje Musselkanaal ben ik hier en op Internet in het algemeen nog niet tegengekomen. Vandaar even een poging dit onder de aandacht te brengen.

Ik trap er niet in, ik hoop op deze wijze veel mensen voor een teleurstelling te behoeden.

Groet, Oedo

willekejeroen

Re: enquete/prijsvraag - busreis - Musselkanaal

Ongelezen bericht door willekejeroen »

Ook wij hebben zo'n brief ontvangen (rond dezelde datum) !!!

Wij hebben nog nooit eerder zo'n brief ontvangen en waren wel nieuwsgierig. De zoekttocht op internet leverd niet echt wat op alleen de reactie van de onderstaande persoon.

Dank en succes!

oedo

Ongelezen bericht door oedo »

Hallo Willekejeroen,

Bedankt voor de reactie! Jullie hebben ook toevallig de € 2500,- gewonnen? En jullie reisdatum is ook 26 juni a.s.? Dan zou het natuurlijk helemaal spannend worden, als er op één en dezelfde dag meerdere hoofdprijswinnaars zijn... :P

Groet, Oedo

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U heeft kans op winnen hoofdprijs....

En ze nemen steeds een andere naam zodat U hun moeilijker kunt vinden.

Een telefoon nummer of bankrekening nummer zoeken en je vind vaak de vorige namen en erg veel klachten.
Zo zoek ik onbekende en "Nieuwe" firma's met erg veel ervaring.

Gesloten