nieuwe meter en de correcties
Geplaatst: 02 jun 2009 13:18
Ik heb vorig jaar een nieuwe meter gekregen omdat de oude niet goed funtioneerde. Ik heb daarna een mooie brief gekregen van Enexis met de mededeling "Wij gaan een herberekening maken van uw verbruik", maar 6 maanden heb ik alleen een jaarafrekening van Enexis ontvangen op basis van de originele meter.
Om verdere problemen te PROBEREN te vermijden heb ik ze gebeld en gevraagd wanneer de correctie zullen plaatsvinden. Antwoord van de klanten service...geen idee, maar het komt.
Ook meteen gevraagd hoe dit wordt geregeld met de leverancier (Nuon) en daar wordt opgezegd "Zij moeten contact met ons opnemen". Daarbij ben ik pas in oktober 2008 overgegaan naar de Nuon (daarvoor alleen maar faktuur ellende met de RWE) en ook daarvan zegt de Enexis, "ook dat moet worden gecorrigeerd en geregeld door de Nuon".
Nuon gebeld...."nee meneer, er is bij ons geen meter vervanging bekend en dus doen wij niets. U kunt de Enexis informeren dat zij de juiste informatie aan ons aanleveren, daarvoor doen wij niets"
Per saldo weet ik nu al dat de komende maanden de discussies weer over en weer zullen volgen over fakturen, afsluitingingen en deurwaarders. Gelukkig heb ik al e.e.a. aan oefening gehad met de RWE in de afgelopen 2 jaar.
Wie heeft er een ervaring met het vervangen van de meters en gecorrigeerde jaarverbruiken en hoe is dat gegaan?
Bedankt,
Edwin
Om verdere problemen te PROBEREN te vermijden heb ik ze gebeld en gevraagd wanneer de correctie zullen plaatsvinden. Antwoord van de klanten service...geen idee, maar het komt.
Ook meteen gevraagd hoe dit wordt geregeld met de leverancier (Nuon) en daar wordt opgezegd "Zij moeten contact met ons opnemen". Daarbij ben ik pas in oktober 2008 overgegaan naar de Nuon (daarvoor alleen maar faktuur ellende met de RWE) en ook daarvan zegt de Enexis, "ook dat moet worden gecorrigeerd en geregeld door de Nuon".
Nuon gebeld...."nee meneer, er is bij ons geen meter vervanging bekend en dus doen wij niets. U kunt de Enexis informeren dat zij de juiste informatie aan ons aanleveren, daarvoor doen wij niets"
Per saldo weet ik nu al dat de komende maanden de discussies weer over en weer zullen volgen over fakturen, afsluitingingen en deurwaarders. Gelukkig heb ik al e.e.a. aan oefening gehad met de RWE in de afgelopen 2 jaar.
Wie heeft er een ervaring met het vervangen van de meters en gecorrigeerde jaarverbruiken en hoe is dat gegaan?
Bedankt,
Edwin