Pagina 1 van 6
Telfort
Geplaatst: 03 jun 2009 18:58
door Faatje2009
Hallo,
Ik heb net ontdekt dat een bedrag van €31,37 is afgeschreven door Telfort..
"TELFORT TAV ACCOUNTS REC''..wat is dat..???
Re: Telfort
Geplaatst: 03 jun 2009 20:29
door Sprookjesboot
"accounts recievable"
Dwz, het rekeningnummer waar de provider de abonnementsgelden etc op gestort wil hebben.
Re: Telfort
Geplaatst: 04 jun 2009 09:57
door Faatje2009
Ja..maar wat is dat..heb bij hun alleen een abonnement van 6,95 en 2 dagen voordat ze dat bedrag af hadden geschreven van mijn bankrekening...hebben ze ook nog een bedrag van 9,65..dat is van mijn telefoonabonnement...
meer heb ik niet bij hun..
Re: Telfort
Geplaatst: 04 jun 2009 11:26
door Telfort webcare
@Faatje
Het is duidelijk dat u de geïncasseerde bedragen niet kunt verklaren. U geeft aan alleen een abonnement voor de mobiele telefoon bij ons te hebben, klopt dat? Heeft u al telefonisch contact gelegd met onze klantenservice voor een toelichting en heeft u zich al geregistreerd op Mijn Telfort? Mijn Telfort biedt de mogelijkheid om uw facturen gespecificeerd te bekijken. Wanneer u hierop reageert, kunt u voor de zekerheid uw klantnummer aan ons kenbaar maken.
Re: Telfort
Geplaatst: 04 jun 2009 18:55
door Faatje2009
Ik heb idd alleen een abonnement voor de mobiele telefoon..1 voor mij en 1 voor mijn vrouw..Ik heb gebeld maar na 23 minuten heb ik maar opgehangen...heb ook geprobeerd via chat..na mijn vraag wilde niemand mij helpen..3 keer geprobeerd..vraag me af waarvoor dient die chat als er niemand antwoord kan geven..eerst zegt iemand ''kan ik u helpen?''..daarna foetsie..
..
Wat zou het kunnen zijn volgens u....?Met mijn nummer kan ik ook niet inloggen..want dan krijg ik dit te lezen..
DIT NUMMER IS GEEN TELFORT NUMMER...
Re: Telfort
Geplaatst: 05 jun 2009 10:26
door Telfort webcare
De chat is een verkoopkanaal, hier kunnen geen service vragen worden beantwoord.
Omdat u het 06 nummer hier niet kan plaatsen raad ik u aan een e-mail te sturen naar de helpdesk of telefonisch contact met hen op te nemen.
Of u kunt uw klantnummer hier plaatsen zodat wij ernaar kunnen kijken.
Joris
Re: Telfort
Geplaatst: 05 jun 2009 11:26
door Faatje2009
Ik heb Telfort een mailtje gestuurd ik wacht af...
Bedankt alvast en als ik geen antwoord krijg..kom ik hier u lastig vallen..
Re: Telfort
Geplaatst: 06 jun 2009 10:54
door Faatje2009
Ik kreeg 2 mailtjes terug..wat ik nu niet snap is dat ik dit nummer al meer dan een jaar heb en ik heb het vermoeden dat telfort mij in de maling zit te nemen..met die hoge bedragen elke keer en als ik wilde inloggen om mijn fractuur te bekijken lukt het niet...geloof er niks van..want zoveel bel ik niet..
================================================
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Dit is uw nieuwste factuur van het nummer 06....... Volgens de factuur heeft u 100 minuten buiten de bundel gebeld, wat u op een extra bedrag van 21,18 ex btw kwam te staan.
.....................................................................2e mailtje
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Uw nummer staat helaas niet goed in ons systeem waardoor u die melding krijgt. Wij hebben de situatie doorgezet naar de desbetreffende afdeling. WIj zullen ervoor zorgen dat dit binnen 3 werkdagen wordt aangepast. Na die 3 werkdagen kunt u zich aanmelden voor mijn telfort. Onze excuses voor het ongemak..
...................................................................................................
Re: Telfort
Geplaatst: 06 jun 2009 20:26
door TdeHond
Zou u het vervolg van afhandeling door Telfort van deze klacht hier willen melden?
Ik ben benieuwd of Telfort er nu wel in slaagt het probleem op te lossen.
Re: Telfort
Geplaatst: 07 jun 2009 12:10
door Faatje2009
Zal ik het zeker doen en ik ben ook benieuwd naar hun antwoorden...enne ik geef het zeker ook niet op..
Re: Telfort
Geplaatst: 09 jun 2009 01:26
door sandra56
Ik ben ook een smsser en heb het zelfde probleem met telfort. ze stelen je bel/sms tegoed en ze doen hun uiterste best om jou als klant te laten denken dat jij teveel belt,terwijl je als klant heus wel weet dat je niet veel belt,omdat ik het allemaal zelf bijhoud...want je kan het niet via telnr of het net bijhouden:x . ik heb echt spijt dat ik bij telfort ben
Re: Telfort
Geplaatst: 10 jun 2009 10:09
door Menno1
Al iets bekend over de status van de afhandeling van je klacht door Telfort?
Re: Telfort
Geplaatst: 12 jun 2009 11:44
door Faatje2009
Nou ik heb een fractuur binnen gekregen en schrok wel..want al bel je naar iemand en je praat niet ..rekenen ze 1 min..af..
Dus je belt 5 keer naar iemand en diegene neemt niet op..gaat er 5min eraf van je belbundel..
Vreemd hoor..
Re: Telfort
Geplaatst: 12 jun 2009 12:44
door TdeHond
Heeft u wel verbinding gehad met b.v. de voicemail van degene die u belde of rekent Telfort al 1 minuut per poging om iemand te bellen?
Re: Telfort
Geplaatst: 13 jun 2009 11:27
door Faatje2009
Nou..als ik het goed heb..rekenen ze altijd 1 minuut zodra de tel. overgaat..wat ik oo belachelijk vind is bijvoorbeeld...in 1minuuut heb ik 3 keer naar iemand gebeld..geen voicemail..3 minuten af...en met voicmail rekenen ze 1min. en 23sec..
Re: Telfort
Geplaatst: 14 jun 2009 13:45
door Mika247
Ik heb dus precies hetzelfde, bedragen worden afgeschreven met kenmerk ´´accounts rec´´. Heb geen idee waar dit vandaan komt.
Niemand bij Telfort kan me ook maar iets vertellen.
Heb jij inmiddels al een reactie hier op?
Re: Telfort
Geplaatst: 14 jun 2009 14:20
door anniebosma
Ik kreeg ineens 6 euro nog iets terug van telfort
Weet niet waarom, maar ga het ook niet vragen. GA vanaf wel vaker de nota bekijken, is soms erg hoog.
Re: Telfort
Geplaatst: 14 jun 2009 18:27
door Faatje2009
Mika247..
Ik ook dus niet..weet echt niet wat dat is en ze kunnen mij ook niet uitleggen wat dat betekent..
Ik heb mijn bank gebeld en die heeft mijn geld terug laten storneren..
Kreeg thuis een hele lijsten waar ik gebeld had..echt niet normaal..ze rekenen dus ook als je iemand belt en niet opneemt..1min..eraf..(geen voicemail)..met voicemail..1.32sec..bijvoorbeeld..
Re: Telfort
Geplaatst: 16 jun 2009 11:21
door Parsifal
2 juni 2009 heb ik op mijn eigen verzoek een gewijzigd mobiel telefoonnummer van Telfort ontvangen, welke na enkele uren werd afgesloten met de mededeling op het displaymijn telefoon: "geweigerd door netwerk"
Via de Telfort site een mail gestuurd over deze klacht. Het 'oplossende' antwoord kwam van Telfort op 6 juni 2009 per e-mail binnen: "bel 0900 9596"...
In de dagen daarna herhaaldelijk dit servicenummer gebeld waarbij mij steeds vriendelijk werd verteld dat het onmiddellijk zou worden opgelost: er werd mij verzekerd dat er dan door de helpdesk een mail naar de technische dienst gestuurd.
Vandaag (inmiddels 16 juni 2009) heb ik de klacht nogmaals doorgegeven via het 0900 9596 nummer en na enig aandringen dat ik de telefoonverbinding vandaag nog hersteld wilde en aangaf dat mails sturen naar de technische dienst niets opleveren werd hooghartig de telefoonverbinding door de telefoniste van de zg HELPdesk zonder groet domweg verbroken.
Hoe krijg ik mijn Telfort-mobliele-telefoonverbinding weer fuctionerend?????
Re: Telfort
Geplaatst: 16 jun 2009 11:37
door TdeHond
Als u weet wie u deze klantenservice verleend heeft, kunt u een klacht over dit gedrag indienen. Niet dat het helpt want ik heb ook nooit een reactie ontvangen na indienen van een klacht over het gedrag van een telefoniste werkzaam aldaar.
Probeert u eens iets nieuws van Telfort:
http://klantenservice.internet.telfort. ... -hulp.aspx
Misschien is daar de instelling naar de klant iets klantvriendelijker.
Vergeet niet over de periode dat u geen gebruik kunt maken van uw telefoon uw abonnements geld terug te vragen vermeerderd met de kosten van telefonie naar de helpdesk.
Sterkte! Wilt u hier laten weten of het Telfort lukt uw klacht op te lossen?