Pagina 1 van 1

*gesloten*

Geplaatst: 04 jun 2009 18:44
door thierry126
*gesloten*

Re: *gesloten*

Geplaatst: 04 jun 2009 22:47
door Denman
Ik ken 1 xbox game waarbij codes worden bijgeleverd en dat is cod4 spec.ed. Het is dan inderdaad zo dat de game dan niet meer in de winkel geruild kan worden, omdat het niet te controleren is of deze codes al geactiveerd zijn. Je moet dan contact opnemen met de leverancier van het spel. Telefoonnummers staan vaak in de handleiding. Als het goed is heb je de game onbeschadigd meegekregen(zoniet, dan had je dat bij de balie direct moeten controleren). Heeft de xbox de krassen gemaakt dan moet je inderdaad contact opnemen met microsoft, want dan ligt het aan je xbox. Microsoft zorgt dan voor een goede afhandeling(eigen ervaring).

Betreft de opmerking "ruilen binnen 14 dagen" dan moet je nog verder lezen op de kassabon want daar staat "Met geldige kassabon kunt u software en dvd's binnen 24 uur na aankoop eenmalig ruilen voor software of dvd's(geld terug is helaas niet mogelijk en software met een CODE kan niet worden geruild) Dus graag eerst de feiten goed checken aub!!

Dit zijn voorwaarden die een winkellier kan stellen aan een aankoop van bepaalde producten, ben je hier niet mee eens dan moet je niet accoord gaan met deze voorwaarden en je games dus ergens anders aanschaffen

Re: *gesloten*

Geplaatst: 07 jun 2009 21:16
door acjzr1
De garantieregeling van Bart Smit (en dochter Eplaza) is inderdaad waardeloos (en tegen het consumentenrecht)!
In uw geval heeft uw Xbox krassen veroorzaakt op het spel!
Daar kan Bart Smit NIETS aan doen!
De verwijzing naar Microsoft (of de leverancier van de Xbox) is dus terecht.
Het spel is namelijk niet het probleem, uw Xbox wel.