Pagina 1 van 1

Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 10 jun 2009 14:42
door Martijn W.
Vanwege slechte communicatie, het niet nakomen van afspraken, het plotseling wijzigen van bouwtekeningen, constructiefouten, etc. etc. zou ik iedereen willen adviseren geen samenwerking aan te gaan met Verkerk Holding uit Zevenaar.

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 10 jun 2009 20:02
door sjoegel
Vertel dit is te weinig om iemand gefundeerd zwart te maken.

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 11 jun 2009 15:10
door Martijn W.
Als bedrijf naar bedrijf misschien...maar als particuliere koper van een nieuwbouwhuis is het een aannemer die je handen vol geld kost. Werkbare dagen overschreden. Hierdoor vervangende woonruimte moeten regelen, wordt niet vergoed. Ook discussie over de vergoeding n.a.v. de overschrijding van de werkbare dagen.
Opleverpunten waar ze niets mee doen, etc. etc.
Het is ook geen zwart maken hoor, dat moet iedereen maar persoonlijk ervaren. Mijn ervaring is dusdanig dat ik aannemer Verkerk uit Zevenaar niet aan zou bevelen bij familie en vrienden.

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 12 jun 2009 22:32
door bdi
Project in Utrecht?

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 15 jun 2009 08:47
door Martijn W.
Klopt! Inderdaad een project in Utrecht!

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 15 jun 2009 20:22
door bdi
Misschien een idee om samen met je medebewoners op te trekken? samen sta je sterker als alleen. Nu nog even het aantal werkbare werkdagen uitzoeken (bijv. aan de hand van de tabel uit de E.2003 of wellicht heeft iemand e.e.a bijgehouden) en dan de aannemer aansprakelijk stellen.

Re: Aannemer Verkerk Zevenaar, ook zulke slechte ervaringen?

Geplaatst: 03 sep 2009 18:21
door Martijn W.
Inmiddels zijn we bijna een half jaar verder. We hopen nu van de firma Verkerk af te zijn. Vorige week de vergoeding ontvangen met betrekking tot het overschrijden van het aantal werkbare dagen. Dat deze dagen overschreden werden wist de firma begin april al. 'Netjes' dat je dan een half jaar later eindelijk eens je (contractueel vastgelegde) vergoeding krijgt, terwijl onze betalingen naar hen toe binnen 14 dagen gedaan moesten worden......
Maar goed, in de tussentijd zijn er nog zoveel lelijke dingen gebeurd. Teveel om op te noemen. Maar één voorbeeld wil ik jullie niet onthouden. Op een dag in juni stond er plotseling een gerechtsdeurwaarder voor de deur. Deze overhandigde een brief van de advocaat van Verkerk. Hierin stond dat ik op last van max. 50.000 euro moest ophouden met het verspreiden van laster en smaad. Dit was n.a.v. een gebeurtenis die in overtreding is op de privacy wet. Foto's nemen in ons huis en deze onder directie en ander personeel verspreiden. Om te laten zien dat wij toch echt zelf verantwoordelijk waren voor bepaalde opleverpunten (beschadigingen aan tegels, kranen e.d.). Om een lang verhaal kort te maken...want nu ik dit lees word ik alweer woedend......het is en blijft een firma die de klant niet centraal stelt. Ondanks hun slogan 'mensen bouwen voor mensen'.
Heb al aangegeven dat deze slogan niet helemaal overeenkomstig de waarheid is. Zij doen niets vanuit zichzelf, overal moet je zelf achteraan. En als je dat doet dan worden ze ook nog boos op jou omdat je niet moet 'zeuren'. Kortom, dit project in Utrecht verdient qua aannemer absoluut niet de schoonheidsprijs......
Mocht iemand alle ervaringen willen weten, dan verzoek ik diegene via dit forum contact te zoeken. Dit zijn enkel mijn ervaringen, maar iedereen binnen ons project (60 woningen) hebben soortgelijke ervaringen.