Pagina 1 van 1

Al 9 weken geen telefoon bij Tele 2 gek word ik ervan!

Geplaatst: 10 jun 2009 20:42
door Beppie 55
Al bijna 9 weken kunnen mensen mij niet bellen op mijn huistelefoon.
Ik bel gemiddeld 2x per week naar Tele 2 en iedere keer zegt men er is een grote storing in Lelystad centrum. Daar woon ik niet eens in het centrum ik woon erbuiten.
Een storing kan, maar 9 weken??? Ik word er moedeloos van, iedere keer strand ik bij het callcenter (nette mensen trouwens) maar ze willen/kunnen mij niet verder helpen.
Voor klanten ben ik onbereikbaar en zelf moest ik onlangs vanuit het buitenland extra kosten maken omdat ik niet naar ons huisnummer kon bellen.
En opzeggen? Kon dat maar, maar dan zit ik zeker weer weken zonder internet en telefoon en dat kost me nog meer..............
Tele 2 Cheap?? Nou niet voor mij ik betaal maar krijg er niets voor terug.
Het ergste vind ik nog dat ik al weken aangeef bij het callcenter stuur ik iedergeval de klanten een brief wat er speelt. Ik vind het schandalig wel incasseren maar leveren ho maar.
Zodra ik een kans zie zeg ik alles op bij de.... Tele 2!
Tele 2 nou voor mij weg ermee!

Re: Al 9 weken geen telefoon bij Tele 2 gek word ik ervan!

Geplaatst: 10 jun 2009 21:21
door Bob Schurkjens
Morgen komt Alex W. van [email protected] hier langs om je klacht te sussen. Je bent niet de enige met dit probleem. Denk maar niet dat hij het voor je gaat oplossen: dat is alleen maar iemand die mensen namens Tele2 op dit forum aan het lijntje houdt, klanten valse hoop geeft en de problemen óók niet oplost. Gebruik de zoekfunctie van het forum maar of Google om daar zelf achter te komen: verspilde moeite. Je kan dus beter Tele2 aangetekend in gebreke stellen en het contract ontbinden wegens wanprestatie. Of bel even met Consuwijzer, www.consuwijzer.nl , voor advies. Sterkte er mee!

Je kan ook een geschil indienen tegen Tele2: www.sgc.nl

Zie verder het grote Tele2 drama topic:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37600

Re: Al 9 weken geen telefoon bij Tele 2 gek word ik ervan!

Geplaatst: 11 jun 2009 23:18
door Beppie 55
Het vreemde is dat ik al 2 jaar bij Tele 2 zit en nooit problemen gehad tot nu.
Vandaag werd ik gebeld door een dame die aan inventariseren was of er nog steeds problemen waren. Ja natuurlijk zijn die er nog. Nog steeds kan ik niet gebeld worden. Haar duidelijk gemaakt dat ik me niet kan voorstellen dat 9 weken lang a 5 dagen per week als er mensen aan werken er nog steeds niets opgelost is. Volgens haar werken ze zelfs 24 uur per dag x 7 geloof je het zelf?
Ook verteld dat ik het schandalig vind dat niemand er van op de hoogte wordt gebracht zo ga je niet met klanten om denk ik! Moet ik doen een bestelling opnemen en niets laten horen. Merk wel dat klanten mij niet meer bellen ze. En als ik ze bel hadden ze het idee dat ik niet meer werkte en/of dat ze dachten dat ik een wanbetaler was en mijn rekening niet betaald had. Ik baal ontzettend,
En overstappen is ook geen optie want dan zit je ook zonder telefoon en internet.
Eigenlijk is het toch van de zotte dat we zo afhankelijk geworden zijn van de telefoon en van internet. Misschien toch maar weer overstappen op de tamtam werkt vast beter dan Tele 2

Re: Al 9 weken geen telefoon bij Tele 2 gek word ik ervan!

Geplaatst: 12 jun 2009 00:49
door stofzuigertje
Bij webservice, te vinden op andere Tele2 zaken als hij een keer niet zou reageren en wel je klantnr vermelden en vooral dreigen met ontbinding overeenkomst als niet binnen 2 weken opgelost.

Ook de extra mobiele kosten claimen, want die betalen ze in dit soort gevallen ook meestal uit want zo gaat dat meestal.

PS; Nooit bellen maar mailen, eventueel via buren als geen signaal want bij bellen beloven ze van alles maar geen bewijs en bij E mail heb je bewijs hoe lang je al klaagde en of ze de verkeerde oplossing gaven en slecht hun post lezen....

meestal bovendien per E mail betere antwoorden en eerder en gratis opgelost want 0900 nummer zijn duur en ik gebruik ze daarom niet.

Re: Al 9 weken geen telefoon bij Tele 2 gek word ik ervan!

Geplaatst: 12 jun 2009 10:09
door WebServiceTele2
Geachte  Beppie55

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice