Frontline International "Gratis onderbroek"
Geplaatst: 26 mei 2003 18:23
Het "bedrijf" Front International heeft een wel zeer vreemde manier van
zaken doen. Je wordt gebeld met een boodschap dat ze je een "gratis" onderbroek mogen aanbieden "zonder verdere verplichtingen". Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen. Wat blijkt.... na een aantal maanden krijg je inderdaad de beloofde onderbroek toegezonden. Maar....je bent tevens lid geworden van een onderbroekenclub (Front Club). Staat keihard in de brief:
"U heeft nu uw kennismakingpakket met een boxershort van het model sportline ontvangen. U bent nu lid van sportline en u kunt zodoende sportline in de volgende lidmaatschapspakketten verwachten."
Je krijgt dus automatisch nieuwe onderbroeken toegezonden, binnen 6-10 weken. Betaal je de verzendkosten, dan krijg je automatisch een herinnering met wat extra kosten hierbij. Ze gaan zelf zover dat ze een incassobureau inschakelen.
Allemaal leuk, maar..... ik wil hier niks meer mee te maken hebben.
Wanneer je wilt bedanken, moet je gebruik maken van de "nee-dank-u-kaart".
Die zit er dus gewoon niet bij. En niet alleen bij mij, maar bij niemand.
Dan maar even bellen naar de klantenservice 0900 4564564..... nou ja...
even..... 13 Eurocent per minuut en... wat hebben ze het druk. Na 10 minuten wordt de verbinding verbroken zonder resultaat. Ik krijg ze niet te pakken en wil hier ook verder geen geld aan spanderen. Wie kan mij verder helpen.
HELPPPPP IK WIL HIER VAN AF. Mogelijk kunnen de volgende bedrijven ons verder helpen. Ze weten hier in ieder geval veeeel meer van. Netdirect marketing concepts bv (www.netdirect.nl) en Virtual Industries en Passerel
BV. Zij zijn op de hoogte van Front International maar willen het adres en/of telefoonnummer niet kenbaar maken.
Zie ook de Alarm-site van de consumentenbond. De reacties stromen binnen.
Ik hoop dat jullie hier wat aandacht aan kunnen besteden. Bedankt
alsvast.
Met vriendelijke groet,
R. Heerschop
zaken doen. Je wordt gebeld met een boodschap dat ze je een "gratis" onderbroek mogen aanbieden "zonder verdere verplichtingen". Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen. Wat blijkt.... na een aantal maanden krijg je inderdaad de beloofde onderbroek toegezonden. Maar....je bent tevens lid geworden van een onderbroekenclub (Front Club). Staat keihard in de brief:
"U heeft nu uw kennismakingpakket met een boxershort van het model sportline ontvangen. U bent nu lid van sportline en u kunt zodoende sportline in de volgende lidmaatschapspakketten verwachten."
Je krijgt dus automatisch nieuwe onderbroeken toegezonden, binnen 6-10 weken. Betaal je de verzendkosten, dan krijg je automatisch een herinnering met wat extra kosten hierbij. Ze gaan zelf zover dat ze een incassobureau inschakelen.
Allemaal leuk, maar..... ik wil hier niks meer mee te maken hebben.
Wanneer je wilt bedanken, moet je gebruik maken van de "nee-dank-u-kaart".
Die zit er dus gewoon niet bij. En niet alleen bij mij, maar bij niemand.
Dan maar even bellen naar de klantenservice 0900 4564564..... nou ja...
even..... 13 Eurocent per minuut en... wat hebben ze het druk. Na 10 minuten wordt de verbinding verbroken zonder resultaat. Ik krijg ze niet te pakken en wil hier ook verder geen geld aan spanderen. Wie kan mij verder helpen.
HELPPPPP IK WIL HIER VAN AF. Mogelijk kunnen de volgende bedrijven ons verder helpen. Ze weten hier in ieder geval veeeel meer van. Netdirect marketing concepts bv (www.netdirect.nl) en Virtual Industries en Passerel
BV. Zij zijn op de hoogte van Front International maar willen het adres en/of telefoonnummer niet kenbaar maken.
Zie ook de Alarm-site van de consumentenbond. De reacties stromen binnen.
Ik hoop dat jullie hier wat aandacht aan kunnen besteden. Bedankt
alsvast.
Met vriendelijke groet,
R. Heerschop