Softwareprobleem KPN interactieve tv
Geplaatst: 11 jun 2009 12:32
Hierbij een waarschuwing voor iedereen die interactieve tv van KPN overweegt. De tv-ontvanger gaat bij mij een paar keer per week over tot een spontane reset, als gevolg waarvan ik dan ruim vijf minuten geen beeld heb. En dit is de reactie die ik van KPN kreeg toen ik dit probleem meldde:
Geachte heer ,
Naar aanleiding van uw klacht over Interactieve TV van KPN kunnen wij u als volgt informeren:
Uit navraag is gebleken dat het probleem dat u ondervindt met de volgende software update zal worden opgelost. Het is nog niet bekend wanneer deze update zal plaatsvinden.
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses.
Wij geven uw ervaring door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Esther Damen
KPN
Geachte heer ,
Naar aanleiding van uw klacht over Interactieve TV van KPN kunnen wij u als volgt informeren:
Uit navraag is gebleken dat het probleem dat u ondervindt met de volgende software update zal worden opgelost. Het is nog niet bekend wanneer deze update zal plaatsvinden.
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses.
Wij geven uw ervaring door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Esther Damen
KPN