LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KCR containerreiniging

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
Tilly Oldenhof

KCR containerreiniging

Ongelezen bericht door Tilly Oldenhof »

Beste mensen, ik heb met alle genoemde klachten ervaring.
Na mijn eerste aangetekende brief (aan adres Kerkstraat) kreeg ik antwoord dat zij niets terug konden betalen etc. en alle mogelijke smoesjes met beloftes voor de toekomst. Navraag gedaan bij de KvK, inderdaad niets gedagmerkt.
Tweede aangetekende brief zoals voorgesteld door iemand van het forum.
Deze kreeg ik geweigerd terug, met de aantekening dat zij "vertrokken"waren op dit adres. Ze gaan dus nu gewoon aangetekende brieven weigeren.
De kopie van de brief die ik per post had gestuurd, heb ik nog niet als onbestelaar terug gekregen, maar ik breng ze nu misschien op een idee.
Want ik denk dat ze dit forum misschien ook wel lezen.
Ik ga de brief nu nogmaals sturen, naar een ander afres, maar niet aangetekend, want zolang je dit mag weigeren heeft het geen enkele zin.
Wat heeft een aantekende brief voor nut?
Aangifte bij de politie zou moeten, en een artikel in de huis aan huis bladen.
Vriendelijke groet, Tilly

joure

Re: KCR containerreiniging

Ongelezen bericht door joure »

Nieuwsbericht 06-01-2010: skarsterlannieuws.nl
Gemeente ontvangt klachten over KCR Container Reiniging

JOURE - Gemeente Skarsterlân zegt de laatste tijd diverse meldingen over KCR Container Reiniging te krijgen. Het bedrijf zegt samen te werken met de gemeente maar dat is volgens de gemeente onjuist.

KCR uit Oud-Beijerland biedt zich aan voor het reinigen van containers en zegt samen te werken met de gemeente. 'Dit is niet het geval. Gemeente Skarsterlân werkt niet samen met KCR Container Reiniging', laat de gemeente op haar website weten.

Het bedrijf verkoopt abonnementen voor het reinigen van containers. Op internet zijn veel klachten te vinden over KCR.
www.skarsterlan.nl

www.dekoerier.nu

www.nieuws.nl

Gesloten