LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KOOP GEEN AUTO BIJ SIEWES AUTOS
-
KOOP GEEN AUTO BIJ SIEWES AUTOS
Ik heb onlangs een auto gekocht bij siewes auto's naam van de verkoper was Piet. Het is meer een soort van oplichter, zoals meerdere mensen al bevestigen. Omdat ik de auto voor een leuke prijs had gekocht moesten we hem zelf apk laten keuren. Piet zou hem helemaal nakijken en de mankementen waar we het met hem duidelijk over hadden gehad REPAREREN! En zodra de auto niet door de keuring heen kwam, moesten we direct terug komen zodat hij het alsnog kon repareren. (hij zou de apk-keurmeester dan wel eens voor de rechter slepen) dit zijn zijn woorden.
Hij heeft mij een set nieuwe automatten beloofd, maar zaten er bij aankoop niet in. Dit zou geregeld worden volgens hem. Maar toen ik hem later opbelde hierover, wilde hij mij niet te woord staan, wenste hij mij nog een fijne dag en gooide hij de hoorn erop.
Ik natuurlijk weer terugbellen, kreeg ik een of andere sjaggeraar aan de telefoon, weer het verhaal uitgelegt. Hij zei dat ik voor 5 euro maar een paar nieuwe automatten moest kopen. Ik wilde dit graag op een goede manier oplossen, maar kwam al snel tot de conclussie dat dit een bedrijf is: garantie tot het hek.....
Eenmaal de auto thuis apk laten keuren, kwam hij niet door de keuring heen, de co2 uitstoot was veel te hoog en er zat nogal het een en ander los. Maar tot onze grootste verbazing zagen we dat de km stand was teruggedraaid, dit konden we aan de remschijven voor zien, ze waren veelste ver ingesleten. En natuurlijk hebben we de volkswagendealer opgebeld, en hij vertelde ons dat bij de laatste beurt bij de vw dealer de km-stand op 121.000 stond, terwijl hij nu op 52.000 staat.
Ik baal hier enorm van, want die lui heb ik in vertrouwen genomen. Zo kwam hij in eerste instantie ook over.
Dus ik waarschuw iedereen hier bij, KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ SIEWES AUTOS IN IJSSELMUIDEN....Dit zijn echt oplichters en sjaggeraars. Mensen die zich niet aan hun woord houden.
Ik ben van mening dat je hier als particulier geen auto moet kopen.
En dan erbij dit bedrijf is strafbaar omdat ze mij een auto hebben verkocht met een teruggedraaide km-stand.
Hij heeft mij een set nieuwe automatten beloofd, maar zaten er bij aankoop niet in. Dit zou geregeld worden volgens hem. Maar toen ik hem later opbelde hierover, wilde hij mij niet te woord staan, wenste hij mij nog een fijne dag en gooide hij de hoorn erop.
Ik natuurlijk weer terugbellen, kreeg ik een of andere sjaggeraar aan de telefoon, weer het verhaal uitgelegt. Hij zei dat ik voor 5 euro maar een paar nieuwe automatten moest kopen. Ik wilde dit graag op een goede manier oplossen, maar kwam al snel tot de conclussie dat dit een bedrijf is: garantie tot het hek.....
Eenmaal de auto thuis apk laten keuren, kwam hij niet door de keuring heen, de co2 uitstoot was veel te hoog en er zat nogal het een en ander los. Maar tot onze grootste verbazing zagen we dat de km stand was teruggedraaid, dit konden we aan de remschijven voor zien, ze waren veelste ver ingesleten. En natuurlijk hebben we de volkswagendealer opgebeld, en hij vertelde ons dat bij de laatste beurt bij de vw dealer de km-stand op 121.000 stond, terwijl hij nu op 52.000 staat.
Ik baal hier enorm van, want die lui heb ik in vertrouwen genomen. Zo kwam hij in eerste instantie ook over.
Dus ik waarschuw iedereen hier bij, KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ SIEWES AUTOS IN IJSSELMUIDEN....Dit zijn echt oplichters en sjaggeraars. Mensen die zich niet aan hun woord houden.
Ik ben van mening dat je hier als particulier geen auto moet kopen.
En dan erbij dit bedrijf is strafbaar omdat ze mij een auto hebben verkocht met een teruggedraaide km-stand.
Re: KOOP GEEN AUTO BIJ SIEWES AUTOS
Gewoon aangifte doen, maar ik denk dat je niet ver komt..
Het bedrijf is niet aangelosten bij BOVAG, en dat maakt het dan wel lastiger...Wel RDW erkend..
Als je betrapt wordt door de RDW dat de KMs tereggedraaid zijn,
kan je problemen krijgen. Ik zal ze gewoon op de hoogte houden en even de RDW bellen..
Het bedrijf is niet aangelosten bij BOVAG, en dat maakt het dan wel lastiger...Wel RDW erkend..
Als je betrapt wordt door de RDW dat de KMs tereggedraaid zijn,
kan je problemen krijgen. Ik zal ze gewoon op de hoogte houden en even de RDW bellen..
Ben onlangs ook bij Siewes geweest voordat ik ze Googlede.
Ik ben zelf redelijk expert op technisch gebied en weet aardig hoe een autobedrijf in elkaar zit.
Eerste indruk, leuke auto's, veelal import. De auto waarvoor ik kwam had alle boekjes behalve het onderhoudsboekje. Dit zegt meestal genoeg. Als gebruiker is dit je waardevolste bezit en bewijs dat het snor zit, voor zover mogelijk. Maar goed, alles is mogelijk. De prijs is er ook naar, ze zijn wel een van de goedkoopste.
Verkooptechniek allesbehalve professioneel. De 2 aanwezige heren maakten een smakeloze grap over de verkoop die ze met mij gingen maken. Motto ongezien kopen die handel en ********. Ze grijpen elk woord van je aan om er een draai aan te geven en je tot een koop te manoevreren. Vragen ze je ook nog of je wel serieus bent..
Ik had er geen prettig gevoel bij. Geen zuivere koffie.
Ik ben zelf redelijk expert op technisch gebied en weet aardig hoe een autobedrijf in elkaar zit.
Eerste indruk, leuke auto's, veelal import. De auto waarvoor ik kwam had alle boekjes behalve het onderhoudsboekje. Dit zegt meestal genoeg. Als gebruiker is dit je waardevolste bezit en bewijs dat het snor zit, voor zover mogelijk. Maar goed, alles is mogelijk. De prijs is er ook naar, ze zijn wel een van de goedkoopste.
Verkooptechniek allesbehalve professioneel. De 2 aanwezige heren maakten een smakeloze grap over de verkoop die ze met mij gingen maken. Motto ongezien kopen die handel en ********. Ze grijpen elk woord van je aan om er een draai aan te geven en je tot een koop te manoevreren. Vragen ze je ook nog of je wel serieus bent..
Ik had er geen prettig gevoel bij. Geen zuivere koffie.
Eind mei hebben wij een ford C max gekocht bij siewes. Hij verkocht deze auto voor een kennis. Die man had een hoop babbels vertelde dat mensen graag bedonderd willen worden omdat ze denken dat hij geen goede auto´s heeft, want hij is goedkoper dan de autodealers.
Mensen gaan dan liever naar de dealer en betalen dan meer. Vertelde mij vele dingen over zijn familie.Iets wat mij niet echt boeit. Nadat wij de auto wilde kopen. want hij zei namelijk dat hij in goede staat was en overeen waren gekomen dat zij de keuring zouden doen want dit moest eind april al gebeurt zijn kreeg ik bij thuiskomst toch een rot gevoel en ik vertrouwde die man totaal niet. Na een paar dagen toch eens op internet kijken en kreeg giga spijt maar terug kon ik niet want dan moest ik 10 % van het bedrag betalen. Uiteindelijk er voor gekozen de anwb hem te laten keuren. Eerst wilde hij de auto niet zo mee te laten geven tenzij ik de uren dat hij zijn medewerker kwijt was om mee te gaan naar de keuring door mij te laten betalen. Hier ging ik niet mee accoord. Op de dag dat we met de auto naar de anwb zijn gegaan zagen we wel dat er 4 nieuwe banden onder zaten, maar hij was niet gekeurd. Zij dachten dat de anwb dit zou doen. Deze mensen hebben totaal geen verstand van zaken als het gaat om de anwb keuringen. Want ik en ik ben een vrouw wist dat de anwb dat niet doet bij een grote keuring, maar wel als dit apart wordt gevraagt. De auto was in zeer goede staat. Omdat het te laat was om de auto nog te keuren is mijn man met een ongekeurde auto naar huis gegaan. De volgende dag heb ik Siewes weer gebeld hoe we dit gingen oplossen want wij wonen 100 km er vandaan. Ik zou terug gebeld worden. tot 2 keer toe gebeld en tot heden nog niets van ze gehoord. Ik heb de rekening van de keuring die ik bij mijn eigen garage heb laten uitvoeren naar hun gemaild. Ook hier heb ik niets van gehoord.
De tweede sleutel zouden ze opsturen, dit is tot op heden ook niet gebeurd.
Deze mensen zijn niet te vertrouwen, ze zeggen veel maar voeren het niet uit.
MENSEN KOOP HIER GEEN AUTO WANT JE WORDT BEDONDERD WAAR JE BIJ STAAT.
Ik heb geluk gehad dat de auto in goede staat was, maar hun woord steld niet voor[/b]
Mensen gaan dan liever naar de dealer en betalen dan meer. Vertelde mij vele dingen over zijn familie.Iets wat mij niet echt boeit. Nadat wij de auto wilde kopen. want hij zei namelijk dat hij in goede staat was en overeen waren gekomen dat zij de keuring zouden doen want dit moest eind april al gebeurt zijn kreeg ik bij thuiskomst toch een rot gevoel en ik vertrouwde die man totaal niet. Na een paar dagen toch eens op internet kijken en kreeg giga spijt maar terug kon ik niet want dan moest ik 10 % van het bedrag betalen. Uiteindelijk er voor gekozen de anwb hem te laten keuren. Eerst wilde hij de auto niet zo mee te laten geven tenzij ik de uren dat hij zijn medewerker kwijt was om mee te gaan naar de keuring door mij te laten betalen. Hier ging ik niet mee accoord. Op de dag dat we met de auto naar de anwb zijn gegaan zagen we wel dat er 4 nieuwe banden onder zaten, maar hij was niet gekeurd. Zij dachten dat de anwb dit zou doen. Deze mensen hebben totaal geen verstand van zaken als het gaat om de anwb keuringen. Want ik en ik ben een vrouw wist dat de anwb dat niet doet bij een grote keuring, maar wel als dit apart wordt gevraagt. De auto was in zeer goede staat. Omdat het te laat was om de auto nog te keuren is mijn man met een ongekeurde auto naar huis gegaan. De volgende dag heb ik Siewes weer gebeld hoe we dit gingen oplossen want wij wonen 100 km er vandaan. Ik zou terug gebeld worden. tot 2 keer toe gebeld en tot heden nog niets van ze gehoord. Ik heb de rekening van de keuring die ik bij mijn eigen garage heb laten uitvoeren naar hun gemaild. Ook hier heb ik niets van gehoord.
De tweede sleutel zouden ze opsturen, dit is tot op heden ook niet gebeurd.
Deze mensen zijn niet te vertrouwen, ze zeggen veel maar voeren het niet uit.
MENSEN KOOP HIER GEEN AUTO WANT JE WORDT BEDONDERD WAAR JE BIJ STAAT.
Ik heb geluk gehad dat de auto in goede staat was, maar hun woord steld niet voor[/b]
Kan eigenlijk alleen maar het eerste advies van het eerste stukje herhalen: KOOP HIER GEEN AUTO! Mijn schoonouders hebben er deze week toch een auto gekocht, een Skoda Roomster. Aangetrokken door de aantrekkelijke prijs zijn naar IJsselmuiden gegaan. Eenmaal daar werden ze al gauw door de aalgladde praatjes overgehaald om een aankooppcontract te tekenen en zelfs 500 euro (alles wat ze bij zich hadden) aan te betalen. Een proefrit was niet mogelijk, kentekens ontbraken, vanwege de ogenschijnlijk smetteloze staat zijn mijn schoonouders toch overstag gegaan. Ik was ongerust, had nog zo geadviseerd geen auto te kopen bij een niet-Bovag garage als je er verder geen verstand van hebt. Heb dus meteen toen ik hoorde dat ze daar gekocht hadden gegoogeld en ja hoor, niets dan negatieve berichten. Nagebeld naar de heren verkopers hoe dat nou zat met dat kenteken, het was een duitse import auto zij een heerschap mij. Maar er stond in de advertenteie dat het een demo-auto was, luide mijn volgende vraag. Nou, rijden er geen demo auto's in Duitsland dan?, werd mij meteen toegesnauwd! Ik wist genoeg, maar mijn schoonouders hebben hem samen met mijn zwager toch opgehaald, de (in de advertentie beloofde) onderhoudsboekjes waren niet aanwezig en op elke vraag van mijn zwager werd er agressief gereageerd. Toch de auto maar meegenomen, zal jullie later laten weten wat er uit de ANWB keuring is gekomen want zelfs nu werd er een proefrit geweigerd in eerste instantie. Wordt vervolgd dus.....
vervolg op gisteren: De auto bleek overigens van 2007 en niet van 2008 zoals in de advertentie was aangegeven, ook bleek het een franse import auto ipv een duitse, dus ook de instructieboekjes zijn voor mijn schoonouders abacadabra. Het hele afhandelen van de transactie heeft gisteren ruim drie uur geduurd, mijn zwager had natuurlijk nogal wat vragen (over ontbreken van de onderhoudsboekjes, waarom geen proefrit zonder een verkoper er bij) en dar werd zeer agressief op gereageerd. Op een gegeven moment zij de eigenaar, een rasechte 2e hands autohandelaar in zowel uiterlijk als manieren, dat hij er helemaal klaar mee was en dat mijn schoonvader en zwager maar op moesten hoepelen. Prima zij mijn zwager, als dan de koop ook ongedaan wordt gemaakt en wij onze 500 euro terugkrijgen is dat geen probleem. Maar nee, zo gaat dat niet meneertje was het antwoord. Als jullie de auto niet meenemen dan krijgen jullie maandag al een incassobureau achter jullie aan aldus sjofele Gerrit. Wijze les voor een ieder die toch in de verleiding komt door de aanlokkelijke prijzen van deze beunhazen: je wordt belazerd waar je bijstaat.
Helaas heb ik dit bedrijf niet op tijd gegoogled en ben ik ook in hun verkooppraatjes getrapt.Nu zoek ik mensen die hetzelfde is overkomen bij dit bedrijf zodat we samen sterk staan en de strijd aan kunnen gaan en een rechtszaak starten.
En als je als groep de rechtszaak zou winnen kunnen ze op het zelfde adres onder andere naam verder gaan en moet je het bij de vorige eigenaar halen..
Dus voor je een dure rechtszaak wilt starten en deze eventueel zou winnen.
Als zij onder andere naam verder gaan ben je toch te laat dus als je wint en het voor hun te duur word gaat het op deze manier.
Dus rechtszaak winnen kan maar geld krijgen is nog maar de vraag.
De rechtszaak is tegen huidige bedrijf en even overschrijven op andere persoon is voldoende.
Dus voor je een dure rechtszaak wilt starten en deze eventueel zou winnen.
Als zij onder andere naam verder gaan ben je toch te laat dus als je wint en het voor hun te duur word gaat het op deze manier.
Dus rechtszaak winnen kan maar geld krijgen is nog maar de vraag.
De rechtszaak is tegen huidige bedrijf en even overschrijven op andere persoon is voldoende.
koopdaargeenauto
Als je de site.......
http://www.siewes-autos.nl/siewes-autos/
.......bezoekt, dat zou je niet zeggen dat dit bedrijfje zulke slechte reviews krijgt. Ergens klopt hier iets niet.
Maxiem.
Als je de site.......
http://www.siewes-autos.nl/siewes-autos/
.......bezoekt, dat zou je niet zeggen dat dit bedrijfje zulke slechte reviews krijgt. Ergens klopt hier iets niet.
Maxiem.
-
Sinds wanneer zegt een website iets over hoe goed of slecht men met klachten omgaat? een mooi klinkende website is totaal geen garantie dat zaken goed gaan.Ik zie in ieder geval dat het geen Bovag-garage is en zij zich bezig houden met goedkope auto's waar volgens hun eigen voorwaarden standaard geen garantie zit.Vreemde conclusie dus om op grond van een mooie website 1 en ander in twijfel te trekken.
Dit staat er bij garantie ..
Dit staat er bij garantie ..
Let wel deze garantie wordt niet standaard bij iedere auto geleverd en is niet mogelijk i.c.m. de meeneemprijs.
5 leden die zich speciaal registreren om hun slechte ervaring over hetzelfde bedrijf te delen. uhuh.
...precies Remster en Maxiem...
Dit is wel heel erg toevallig allemaal... Lijkt wel of alle Siewies-klantjes zitten te wachten op TROS Radar, totdat dit bedrijf wordt vermeld...
Dit is wel heel erg toevallig allemaal... Lijkt wel of alle Siewies-klantjes zitten te wachten op TROS Radar, totdat dit bedrijf wordt vermeld...
-
Dit wordt omschreven op hun site onder de garantie:
Comfort Garantie
Voor auto’s tot maximaal 12 jaar of 190.000 km
- Dekking voor alle belangrijke onderdelen.
- Mogelijkheid tot verlengen.
- Onafhankelijk bij welke garage u wilt.
- Inclusief alle kosten dus geen bijkomende kosten voor u.
Premium Garantie
Voor auto’s tot maximaal 10 jaar of 150.000 km
- Betrouwbare garantie.
- Uitgebreide dekking .
Dus alleen de Premium Garantie is betrouwbaar, de Comfort Garantie blijkbaar niet...... of lees ik het nou verkeerd?
Waarschijnlijk verkopen ze er een garantie VERZEKERING bij.
Ze zijn géén BOVAG lid, en ook bij dit bedrijf hebben de import-auto's allemaal een hele "leuke" km.stand. Wat wordt er gelukkig toch weinig gereden in dat kleine Duitslandje.....
RDW erkend betekent helemaal niks meer en niks minder dan dat ze auto's in hun bedrijfsvoorraad kunnen zetten. Lijkt een steeds vaker voorkomende (maar wel volledig misplaatste) poging om een "bonafide" uitstraling te creëen. Komt bij mij eerder tegenovergesteld over....
v.d.Heyden
Comfort Garantie
Voor auto’s tot maximaal 12 jaar of 190.000 km
- Dekking voor alle belangrijke onderdelen.
- Mogelijkheid tot verlengen.
- Onafhankelijk bij welke garage u wilt.
- Inclusief alle kosten dus geen bijkomende kosten voor u.
Premium Garantie
Voor auto’s tot maximaal 10 jaar of 150.000 km
- Betrouwbare garantie.
- Uitgebreide dekking .
Dus alleen de Premium Garantie is betrouwbaar, de Comfort Garantie blijkbaar niet...... of lees ik het nou verkeerd?
Waarschijnlijk verkopen ze er een garantie VERZEKERING bij.
Ze zijn géén BOVAG lid, en ook bij dit bedrijf hebben de import-auto's allemaal een hele "leuke" km.stand. Wat wordt er gelukkig toch weinig gereden in dat kleine Duitslandje.....
RDW erkend betekent helemaal niks meer en niks minder dan dat ze auto's in hun bedrijfsvoorraad kunnen zetten. Lijkt een steeds vaker voorkomende (maar wel volledig misplaatste) poging om een "bonafide" uitstraling te creëen. Komt bij mij eerder tegenovergesteld over....
v.d.Heyden
@v.d. Heyden
Als je een importauto koopt, vraag dan gewoon naar een kopie van de Fahrzeugbrief en het laatste TüV rapport (HU of AU). Je kan altijd dan de kilometerstanden opvragen bij het TüV keuringsstation. Als men dat al niet doet, dan ga er maar vanuit, dat het stinkt.
Maar ik het helemaal met jou eens, dat hier bijna elke importauto ruimschoots onder een ton zit. Betekent niet per definitie, dat hij ze terugdraait, maar het is wel uitermate knap, dat je telkens zo'n "frisse" voorraad kan hebben gedurende het gehele jaar... Met fris bedoel ik uiteraard géén auto met 80.000km en knakkende portiervangers, gladde stuurwielen en/of versleten bestuurdersstoelen.
Als je een importauto koopt, vraag dan gewoon naar een kopie van de Fahrzeugbrief en het laatste TüV rapport (HU of AU). Je kan altijd dan de kilometerstanden opvragen bij het TüV keuringsstation. Als men dat al niet doet, dan ga er maar vanuit, dat het stinkt.
Maar ik het helemaal met jou eens, dat hier bijna elke importauto ruimschoots onder een ton zit. Betekent niet per definitie, dat hij ze terugdraait, maar het is wel uitermate knap, dat je telkens zo'n "frisse" voorraad kan hebben gedurende het gehele jaar... Met fris bedoel ik uiteraard géén auto met 80.000km en knakkende portiervangers, gladde stuurwielen en/of versleten bestuurdersstoelen.
Ik heb het bij het andere onderwerp over Siewes al geschreven, maar het is heel belangrijk dat gedupeerden aangifte doen van oplichting. Hoe meer aangiften, hoe sterker de zaak.
Gister daar mijn aankomende auto gecheckt en besteld, achteraf pas op deze pagina terecht gekomen. Tot zover niet een heel slecht gevoel over. Verkoper was best oke, eigenaar volgens mij.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden van hoe het allemaal loopt, ongeacht of het goed of slecht is.
Levertijd 14 dagen! Dus rond die tijd zal ik weer posten.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden van hoe het allemaal loopt, ongeacht of het goed of slecht is.
Levertijd 14 dagen! Dus rond die tijd zal ik weer posten.
-
Nog een zwaar gedupeerde hier.
Ben inmiddels ook al bezig om meneer Siewes eens hard aan te pakken, want zijn praktijken kloppen voor geen kant.
En voor de mensen die hun auto gekocht hebben of willen kopen bij deze garage, afblazen en nooit meer komen zou ik zeggen. Je krijgt er 100% spijt van!!
Ben inmiddels ook al bezig om meneer Siewes eens hard aan te pakken, want zijn praktijken kloppen voor geen kant.
En voor de mensen die hun auto gekocht hebben of willen kopen bij deze garage, afblazen en nooit meer komen zou ik zeggen. Je krijgt er 100% spijt van!!
Zo nou iets minder dan 14 dagen verder
Ben gister gebeld dat de auto klaar stond, vandaag opgehaald.
In principe weinig negatiefs te melden. Auto stond gereed, beloofde dingen waren gedaan (bumperschade spuiten, ziet er keurig uit, en roestdingetje wegwerken, zelfs het potje verf meegekregen).
Boekjes van de auto zaten er bij, onderhoudsboekje en beurtenboekje (van welk model wanneer welke beurt hoort te krijgen). Lijkt allemaal te kloppen.
Al lekker mee gereden vandaag en dus nog steeds weinig negatiefs te melden. Ik zag wel wat zwarte vingers in het interieur (jammer, net geen puntje op de i en ook wat kleine dingetjes die de auto mankeren. Zo heb ik een barst/gat ontdekt in het speakerkapje, eerder niet gezien of wellicht was het er niet. Zonneschermklepje klein beetje kapot (wist ik van). Er lijkt tevens wat mis met de verlichting van de wijzerplaten wat ik niet wist (testrit overdags gemaakt).
Wel ook maar 1 sleutel/alarmdingetje gekregen. Dat vind ik dan wel weer apart. Ik ga binnekort langs de garage hier in de buurt om een lijstje op te laten stellen van wat er mis is.
Tot nu toe ben ik best tevreden en heb ik eigenlijk geen reden om dit bedrijf af te raden. Na de controle van de garage zal ik mijn bevindingen wel weer plaatsen! Hier hang ik alleen even geen tijdstip aan
Ben gister gebeld dat de auto klaar stond, vandaag opgehaald.
In principe weinig negatiefs te melden. Auto stond gereed, beloofde dingen waren gedaan (bumperschade spuiten, ziet er keurig uit, en roestdingetje wegwerken, zelfs het potje verf meegekregen).
Boekjes van de auto zaten er bij, onderhoudsboekje en beurtenboekje (van welk model wanneer welke beurt hoort te krijgen). Lijkt allemaal te kloppen.
Al lekker mee gereden vandaag en dus nog steeds weinig negatiefs te melden. Ik zag wel wat zwarte vingers in het interieur (jammer, net geen puntje op de i en ook wat kleine dingetjes die de auto mankeren. Zo heb ik een barst/gat ontdekt in het speakerkapje, eerder niet gezien of wellicht was het er niet. Zonneschermklepje klein beetje kapot (wist ik van). Er lijkt tevens wat mis met de verlichting van de wijzerplaten wat ik niet wist (testrit overdags gemaakt).
Wel ook maar 1 sleutel/alarmdingetje gekregen. Dat vind ik dan wel weer apart. Ik ga binnekort langs de garage hier in de buurt om een lijstje op te laten stellen van wat er mis is.
Tot nu toe ben ik best tevreden en heb ik eigenlijk geen reden om dit bedrijf af te raden. Na de controle van de garage zal ik mijn bevindingen wel weer plaatsen! Hier hang ik alleen even geen tijdstip aan
Leuk detail wel, dashboardverlichting was dus kapot dus haalde ik zojuist het instrumentenpaneel eruit om de lampjes te bekijken/vervangen.
Het stickertje wat op het instrumentenpaneel zit, wat aangeeft of het wel of niet geopend is geweest, is gescheurd. Het instrumentenpaneel is dus open geweest. Ik zeg niet meteen dat er sprake is van kilometerfraude, maar het beinvloedt wel de waarschijnlijkheid.
Het stickertje wat op het instrumentenpaneel zit, wat aangeeft of het wel of niet geopend is geweest, is gescheurd. Het instrumentenpaneel is dus open geweest. Ik zeg niet meteen dat er sprake is van kilometerfraude, maar het beinvloedt wel de waarschijnlijkheid.