telfort rekent na klacht bij radar ineen weer netwerkkosten
Geplaatst: 13 jun 2009 15:55
ja sinds de overdracht speedlinq /telfort had ik door heel veel problemen , een aanbod van telfort , dit hield in dat de netwerk kosten niet meer betaald hoefden te worden
dit alles bevestigd door een brief ,ik citeer het laatste gedeelte ,
om te voorkomen dat u hier in de toekomst voor wordt berekend hebben wij de netwerk kosten stopgezet bij telfort normaal is dit niet mogelijk ,wij hebben dat wel voor u gedaan .
MOCHTEN ER TOCH NOG FOUTIEVE REKENINGEN VERSTUURD WORDEN DAN VERNEMEN WIJ HET GRAAG VAN U ZODAT WIJ DE NOODZAKELJIKE STAPPEN KUNNEN ONDERNEMEN .
GETEKEND MARGREET REFFELTRATH ,DIRECTEUR CUSTOMER SERVICE .
dit ging een tijdje goed ,totdat ik een klacht op dit forum plaatste , wel heel toevallig .er zijn nu in totaal 3 keer weer de netkosten af geschreven , heb daar nt een klacht over ingediend ,deze brief is men kenneljik ook weer kwijt want nog steeds geen antwoord ,dan de klantendienst maar gebeld zaterdag ,13-6
half uur aan de telefoon ,gesproken met mvr ,sikrea,deze wist negens van en moest overleggen met de chef , die het ook niet wist , moest maar een brief schrijven , zij haar dat is dus al gebeurd maar u leest die brieven niet of gooit ze gewoon weg .ja toch maar weer schrijven zij ze . Zij haar, kan het beter op dit forum plaatsen ,zodat men kan zien dat na 2 uitzendingen er nog steeds weinig verandert.
ook bleek in keer dat er voor 2 mnd abbo kosten waren afgeschreven , terwijl dit normaal per mnd is ,ja dat was een fout in de adminestratie , gebeurt dan wel erg vaak .bij telfort .TELFORT VOOR DE LAATSE MAAL KIJK FF IN DE BRIEF DIE U STUURDE .op 27-8-2008 dan is het zo opgelost ,maar men moet wel willen .
sp050320
dit alles bevestigd door een brief ,ik citeer het laatste gedeelte ,
om te voorkomen dat u hier in de toekomst voor wordt berekend hebben wij de netwerk kosten stopgezet bij telfort normaal is dit niet mogelijk ,wij hebben dat wel voor u gedaan .
MOCHTEN ER TOCH NOG FOUTIEVE REKENINGEN VERSTUURD WORDEN DAN VERNEMEN WIJ HET GRAAG VAN U ZODAT WIJ DE NOODZAKELJIKE STAPPEN KUNNEN ONDERNEMEN .
GETEKEND MARGREET REFFELTRATH ,DIRECTEUR CUSTOMER SERVICE .
dit ging een tijdje goed ,totdat ik een klacht op dit forum plaatste , wel heel toevallig .er zijn nu in totaal 3 keer weer de netkosten af geschreven , heb daar nt een klacht over ingediend ,deze brief is men kenneljik ook weer kwijt want nog steeds geen antwoord ,dan de klantendienst maar gebeld zaterdag ,13-6
half uur aan de telefoon ,gesproken met mvr ,sikrea,deze wist negens van en moest overleggen met de chef , die het ook niet wist , moest maar een brief schrijven , zij haar dat is dus al gebeurd maar u leest die brieven niet of gooit ze gewoon weg .ja toch maar weer schrijven zij ze . Zij haar, kan het beter op dit forum plaatsen ,zodat men kan zien dat na 2 uitzendingen er nog steeds weinig verandert.
ook bleek in keer dat er voor 2 mnd abbo kosten waren afgeschreven , terwijl dit normaal per mnd is ,ja dat was een fout in de adminestratie , gebeurt dan wel erg vaak .bij telfort .TELFORT VOOR DE LAATSE MAAL KIJK FF IN DE BRIEF DIE U STUURDE .op 27-8-2008 dan is het zo opgelost ,maar men moet wel willen .
sp050320