nummerportering KPN nooit doorgekomen
Geplaatst: 16 jun 2009 19:58
Geachte Forumleden,
op 24 januari 2009 heb ik een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering bij KPN HI. Dit nieuwe abonnement zou op 15 mei 2009 in gaan. toen op 18 mei 2009 het nieuwe abonnement nog niet ingegaan was, ben ik terug gegaan naar the phone house, waar ik het abonnement had afgesloten. Na heel veel contact met KPN HI bleek uiteindelijk dat de aanvraag voor nummerportering nooit is doorgekomen, en dat ik tot 27 augustus vast zit aan mijn dure oude abonnement, omdat er bij KPN een fout is gemaakt.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder, en is er nog geen uitzicht op een oplossing. De doorlooptijd van klachten is bij KPN HI 20 werkdagen, wat betekent dat mijn klacht op 11 juli 2009 afgehandeld moet zijn.
Aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat alles goed wordt opgelost, wil ik mijn abonnement ontbinden op basis van contractbreuk, ik heb een contract getekend voor een abonnement dat op 15 mei in zou gaan, niet op 27 augustus. KPN houdt echter vast aan de 20 werkdagen doorlooptijd, tussentijds kunnen zij niets doen zeggen ze.
Wat zijn mijn rechten in deze?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Egni87
op 24 januari 2009 heb ik een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering bij KPN HI. Dit nieuwe abonnement zou op 15 mei 2009 in gaan. toen op 18 mei 2009 het nieuwe abonnement nog niet ingegaan was, ben ik terug gegaan naar the phone house, waar ik het abonnement had afgesloten. Na heel veel contact met KPN HI bleek uiteindelijk dat de aanvraag voor nummerportering nooit is doorgekomen, en dat ik tot 27 augustus vast zit aan mijn dure oude abonnement, omdat er bij KPN een fout is gemaakt.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder, en is er nog geen uitzicht op een oplossing. De doorlooptijd van klachten is bij KPN HI 20 werkdagen, wat betekent dat mijn klacht op 11 juli 2009 afgehandeld moet zijn.
Aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat alles goed wordt opgelost, wil ik mijn abonnement ontbinden op basis van contractbreuk, ik heb een contract getekend voor een abonnement dat op 15 mei in zou gaan, niet op 27 augustus. KPN houdt echter vast aan de 20 werkdagen doorlooptijd, tussentijds kunnen zij niets doen zeggen ze.
Wat zijn mijn rechten in deze?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Egni87