LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp bij problemen Premier waterbed

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Rudi

Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Rudi »

Hallo gedupeerden van Premier,

Mijn naam is Rudi. Ik ben een ex-verkoper van Premier nr.1
waterbedden.
Ik verschijn op internet om zo de kopers van een Premier waterbed te helpen wanneer er problemen zijn. Problemen zul
len er zeker komen !!!!!! Na TWEE jaar begeven de softside
randen het en de verwarmingselementen zullen ook de geest geven. Bij lekkage (grote kans !!!!!)kan de veiligheidskuip
de ca. 500 liter water niet tegenhouden doordat hij te dun en niet sterk genoeg is waardoor de gevolgen zich laten raden.........
Nog even over de verwarmingselementen. Het volgende zal ge-
beuren : de temperatuur zal stijgen tot een astronomische
hoogte waardoor slapen op de waterzak niet meer mogelijk is.
Ik ben tot dit bericht gekomen omdat ik er van baal,en
waarschijnlijk meerdere verkopers,gezegd hebben dat het een
kwaliteits waterbed is. Na al TWEE jaar blijkt dit verre van
waar te zijn !!!!! De problemen zullen alleen maar groter worden.
Wilt U geholpen worden wanneer zich problemen voordoen ?
Bel mij dan op via mijn GSM nummer: 0626316352. Uw proble-
men zullen dan GOED opgelost worden !!!!!!!!!

redactie Radar

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door redactie Radar »

Premier waterbedden
Bij de redaktie van Radar is tot op heden niets bekend over structurele problemen met softside randen en verwarmingelementen.
Wel wordt de redaktie dagelijks gebeld met vragen over het faillisement. Radar kan op dit moment weinig doen omdat de zaak wordt onderzocht door de curator. Premier kan zijn verplichtingen naar u niet nakomen, maar u bent wel verplicht te blijven betalen.
Voor eventuele problemen met uw waterbed kunt u het best contact opnemen met een bedrijf dat is aangesloten bij het CBW: 030- 697 31 07 of www.cbw.nl.

Walter Geenen

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Walter Geenen »

Hallo mede gedupeerden,

wij kwamen er vandaag achter dat premiernr1 waterbedden over de kop is. Wij hebben ook aan de cashback actie meegedaan. Vandaag al jullie berichten gelezen. Wij zijn er stil van geworden.
Ons bed gekocht in mei 1998. Tot heden toe nog geen problemen gehad met de softside randen en de verwarmingselementen. ( laat ik afkloppen ). We zijn door deze berichten wel nerveus geworden. We moeten nog 6 jaar betalen en als het product dan ook nog bye bye zegt is het helemaal om te huilen.
Wij weten niet wat we moeten doen, omdat uit de gelezen berichten blijkt dat er niet veel aan te doen is.
Afwachten wat de curator voor elkaar kan krijgen voor geld teruggave!?
Wij laten ons d.m.v. dit mailtje registreren, zodat we op de hoogte blijven wanneer er gezamelijke acties of info komt/is.
Sterkte allemaal en maar hopen dat er nog iets positiefs hieruit voort komt en dat voor hen die nog geen problemen met de waterbedden hebben dit zo blijft.
Groeten van Coby en Walter.

A. Robert

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door A. Robert »

Nog een gedupeerde,
Ook wij hebben een waterbed van premiernr1 aan geschaft, we hebben tot nu toe alleen nog maar enkele problemen met de randen van het bed (aan 1 kant) en kort geleden zat er een heel klein lekje in het matras (zelf verholpen), wij hopen dat het hier bij blijft, wat wij heel graag zouden zien gebeuren is, dat bovengenoemde firma op zijn verplichtingen aan ons en aan de medegedupeerden gewezen wordt, zeker als het gaat om de garantie en de terugbetaal actie!!!
vriendelijke groeten van Arthur en Anja.

N. van der laan

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door N. van der laan »

Ook ik kwam er vandaag pas achter dat Premier failliet is, doordat wij gisteren voor het eerst problemen kregen met ons waterbed. Er bleek nl. een klein lekje te zitten bij de vulopening. We hebben dit zo goed als we konden zelf gerepareerd, maar probeerden toch contact op te nemen met Premier. Helaas, via de lease-maatschappij kregen we het nummer van de curator en deze stuurt ons een informatiepakketje op m.b.t. het faillissement.
We kunnen dus ook wel fluiten naar de nieuwe matrashoes en de nieuwe kussens,die we na 5 jaar zouden ontvangen!
Ook ik hoop dat Betaalgarant wel blijft bestaan, daar wij hier pas in 2011 aanspraak op kunnen doen. dit zag er volgens de curator tot nu toe nog wel goed uit. Laten we maar hopen dat dat zo blijft.

Guus Kramer

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Guus Kramer »

Ook wij zijn gedupeerd ( en weten het nu inmiddels al bijna een jaar ). Wij hebben ons in de surseance laten invoegen bij de curator / advocatenburo en zouden mededingen naar wat overbleef ( niets dus ) maar hebben sindsdien niets meer vernomen. Dat die lui nu een financiele bedoeling zijn opgestart wist ik nog niet maar de garantie bepalingen ( terugbetaling van de hoofdsom ) loopt via een bedijf op een van de antilliaanse eilanden ( !!!! ) maar of zij dat ook weten?????.
Heeft iemand meer of andere informatie laat het even weten.
Ennhu....wat er zegt wordt; SAMEN ( liefst met RADAR ) staan we sterker dan alleen...
( dit bericht staat ook in het ander forum over PREMIER ).

Guus en Karien Kramer,Rosmalen.
[email protected]

a.benjamins

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door a.benjamins »

n.a.v. uitzending Radar 17-03-2003
Naar aanleiding van de T.V-uitzending(17-03-03)
wil ik ook reageren op Premier1 waterbedden.
wij hebben ook problemen gehad met lekkage na
2 jaar , dit was net na het faillisement in 2001.
Waar kan ik terecht voor meer info over het wel
of niet betalen van de maandelijkse termijnen?

Mvg , A.Benjamins

Peter Theunissen

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Peter Theunissen »

Ik hoorde vandaag (17-03-2003)pas dat Premier failiet is.
Heb in het verleden wel wat problemen met de randen gehad, maar voor de rest niet. En de problemen werden altijd correct opgelost.
Ook ik heb via betaal garant de regeling getroffen.
Weet hier iemand iets van of dit wel nog goed is en nog bestaat.

Peter

Arjan en Gea

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Arjan en Gea »

In april 1999 kochten wij een waterbed bij premiernr1 nog geen half jaar later was het waterbed al lek. Sinds spetember weten wij dat premier waterbedden failliet is omdat we het waterbed al weer lek hadden. In een half jaar tijd hebben we het waterbed drie keer achter elkaar lek gehad allemaal precies op de naden.We hebben dit allemal zelf op moeten lossen. Wij hopen dat het niet nog eens gebeurd.Wij hopen dat stichting betaalgarant wel blijft bestaan anders kunnen wij ook fluiten naar ons geld.
Met vriendelijke groeten Arjan en Gea

gerrit

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door gerrit »

de voormalige leverancier van deze bedden heeft nu een hypotheekshop aan de misterweg te winterswijk , wellicht handig om in deze shop deze man eens te herinneren aan zijn verleden !!!!

werner

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door werner »

hallo premier liefhebbers,

wij zijn ook de klos, en wij hebben al helemaal geen vertrouwen meer in het garantiefonds wat volgens de curatoren nu is ondergebracht ergens op de antillen (hoe is het nou, daar zal de baas van premier wel een mooie vakantie villa hebben staan van onze centen)waarom kunnen wij niet gewoon ophouden met betalen???? oh ja arenda staat helemaal los van het garantie fonds en premier. dit hebben ze er niet bijgezegd toen ze ons het waterbed aan hebben gesmeerd.WAT KUNNEN WIJ DOEN OM ONDER ONZE BETAALVERPLICHTINGEN UIT TE KOMEN?

jan

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door jan »

geachte mensen zie de volgende onderdeel van het forum betaalgarant: geld terug actie ????

Hierin vertellen mensen ook hun verhaal en de adviezen die men gekregen heeft. Inzake het watebed.

groeten

jan

paul en miranda
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2008 20:21

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door paul en miranda »

ook wij hebben in 1998 een waterbed bij premier gekocht voor 10000 gulden met financiering door betaal garant. ook wij hebben net bericht gehad van Arenda dat we klaar zijn met betalen.

sinds deze zomer hebben we een nieuw waterbed, premier waterbed was helemaal op, dempingsmateriaal was ene grote klomp vergane massa (verder hebben we in de 10 jaar weinig problemen gehad met het bed.

We hebben nu via malifide zaak een psoseidon waterbed het is alsof je van een oude barrel in een nieuwe mercedes stapt. Wat een verschil

ook wij hopen nu alleen nog dat we ook daadwerkelijk in 2012 ons geld terug krijgen hebben er eigenlijk na al jullie berichten weinig hoop meer op

als er iemand iets wil ondernemen tegen betaal garant wij doen mee

paul en miranda

qtpieter
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2008 07:05

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door qtpieter »

We hebben via de rechtshulp gekeken wat of wij zouden kunnen doen en men heeft aangegeven dat we alles volgens de regeltjes moesten in leveren..wel is de rechtshulp altijd ingelicht van de gang van zaken..als men het certificaat leest ziet men dat je niets krijgt als je via een derde (radar) er op geattendeerd word de betaling te vorderen.

Dus wel alles kopieren indienen met aangetekende brief en hantekening van ontvangst. alles goed bewaren en rechtshulp meteen op de hoogte brengen dat je er niet zeker van bent dat er word uitbetaald. dan kunnen ze wat doen anders niet!!

wel zou ik op de hoogte willen blijven van mensen die nu of al klaar zijn met betalen en hun betaalgarant hebben ingeleverd wat de status is.

groeten qtpieter

Hans en Marjolein
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2009 12:03

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Hans en Marjolein »

Sinds 11 jan. 1999 hebben wij ons waterbed gekocht bij Premier waterbedden. Inmiddels hebben onze aflossingen vervroegd ingelost en van Arenda bericht gekregen dat wij aan onze verplichtingen hadden voldaan. Omdat wij intussen verhuisd waren wilden wij onze adreswijziging doorgeven aan de notaris. Wij zijn op zoek gegaan naar het adres van de notaris (Vermeer in Borculo) waar het certificaat van terugbetaling heengestuurd moest worden. Deze brief kwam retour omdat de notaris daar niet meer woonachtig was (adres onbekend) Officieel zou ons contract aflopen zijn op 11 jan. 1999. Na alle negatieve informatie gaan wij nu ook rechtsbijstand inschakelen, om te kijken of we nog wat terug kunnen krijgen aan de aan ons beloofde som. Ik heb er een hard hoofd in. Mocht iemand tips voor ons hebben hoe dit aan te pakken dan hoor ik het graag. Mocht ik nieuwe informatie hebben, zal ik dit op deze site terugkoppelen. Jammer, dat vertrouwen beschaamd wordt, maar je leert er wel van.

Hans en Marjolein Pijl :evil:

oggie
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2009 19:07

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door oggie »

Ook wij zijn erin getrapt bij premier waterbedden.Het beste waterbed van bijna 9000 euro bleek al snel een waardeloze aankoop.inmiddels is de zaak opgeheven.Na veel speurwerk kwamen wij terecht bij euro waterbed,dit zijn dezefde eigenaren als die van premier!!Euro waterbed ontkent echter in alle kleuren en verteld dat premier van een familielid is waar hun niks mee te maken hebben.Na nog meer speurwerk kom ik uit op waterbed discount in duitsland,dit wordt ook beheerd door de fam.bongers.Wij komen geen stap verder en betalen nog steeds voor een bed die al een geruime tijd bij grofvuil ligt.Ondanks deze ellende waren we er toch wel van overtuid dat een waterbed erg goed slaapt.Toch weer een nieuwe aangeschaft via internet (goed de beste aanbieder uitgezocht),en slaap ondertussen al weer 1 jaar zonder problemen,echter koste dit bed nog geen 650 euro welke in comfort en afwerking niets onderdoet aan ons veels te duure eerste aanschaf.

Let dus goed op waar je koopt!(nooit aan de deur)

Ps,antoinette een waterbed moet je in het begin altijd ontluchten.

Groetjes.

Arcos
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:59

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door Arcos »

Hallo allemaal,

Ook wij hadden een waterbed van deze malafide firma. Ik moet wel toegeven dat wij met name in het begin veel problemen met het bed hebben gehad, maar na vele telefoontjes en een hele boel gemopper met als uiteindelijk dreigement dat ik het hele bed met alles er op en er aan in de auto zou laden en naar Winsterswijk zou rijden werd er een passende oplossing gemaakt.

We kregen toen een heel nieuw bed met een nieuw dekbed, een hele berg beddengoed en 500 gulden contant.

Uiteindelijk gingen we in 2002 verhuizen en kwamen er toen achter dat Premier niet meer bestond. We hebben ons bed door een ander bedrijf laten verhuizen. Een jaar later is het bed door het bovenraam van onze slaapkamer op straat bij het grofvuil beland!

Ik zou hier wel een boek over kunnen schrijven. Nu het 11 jaar geleden was dat wij het bed kochten dacht ik weer even aan het Betaal Garant Certificaat. Ik was blij dat ik dat in ieder geval wel goed gelezen had. Vervolgens ging ik op zoek om te kijken of dit misschien nog het geld op ging leveren. (De rente is gelukkig al jaren niet hoog, dus veel gemiste rente heb ik niet (grapje)) Als ik nu de verhalen lees, komt bij mij de vrees dat dit ook niet gaat lukken.

Hoe nu verder? Rechtsbijstand vast inschakelen voor volgend jaar? Ik ga ze in ieder geval bellen.

Is er al iemand die ervaring heeft?

Ik ben benieuwd.

Groeten uit Noord-Holland,

Arco.

gwelgraven
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:31

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door gwelgraven »

Ook wil ik graag op de hoogte worden gehouden over de evt. ontwikkelingen van de geld terugaktie van betaalgarant

Wij hebben in augustus 1998 een premier waterbed gekocht, dus loopt de termijn in maart 2011 af

Ben benieuwd of er uitbetaald gaat worden en of we er iets aan kunnen doen met misschien een rechtsbijstand.
Als we ons bundelen hebben we misschien een kleine kans iets voor elkaar te krijgen?

hoor graag reacties
Gerda Welgraven
[email protected]

bbs_017
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2010 09:27

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door bbs_017 »

Hallo;
Mijn naam is Boelie Boelens uit Klazienaveen, en ik denk dat hier nog meer mensen zijn, die ook gedupeerd zijn. Een poos ging het goed met dit waterbed;en nu komen de problemen (lekkage...) ik heb hem in maart 2000 gekocht en zou inderdaad via betaalgarant in 2012 het geld terugkrijgen. Nou, mooi niet dus.... Ik kan niemand te pakken krijgen.... Baal stevig...
We moeten idd onze krachten bundelen...

B. Boelens
[email protected]

doclex
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:46

Re: Hulp bij problemen Premier waterbed

Ongelezen bericht door doclex »

ook wij hebben een premier waterbed gekocht en aug loopt onze betaal garant af........
wat te doen??
Lex Groeneveld, Almere

Gesloten