noooooooooooooooit meer
Geplaatst: 17 jun 2009 14:37
het kostte bijna mijn relatie bijwijze van ze hebben zeker 20 keer de verkeerde dingen gbracht ,of er ging weer iets mis,of verkeerde klinken zodat je ze met je nagels moest openmaken, 5 keer een nieuwwerkblad erop gekregn omdat de andere dehele tijd bol ging staan zodoende dat ze steeds met een stanleymes langs mijn kookplaat moesten snijden in ene keer deed die het ook niet meer naar behoren ....maar nee hun waren daar niet aan geweest.... ik heb ze allemaal hier gehad van verkoper tot manager huppe3lepup en allemaal nee dat kan zo niet hier gaan we wat aan doen /?????? maar nee hoor ik heb het er helemaal mee gehad met die hele mammoet uiteindelijk een reparateur van bosch laten komen ..voor mijn kookplaat telaten maken ,hij een nieuwe sensor geplaats en alles deed het weer,hij zei zelf dat het van het stanley mes was ...dat ze er tedicht bij hebben gesneden..enfin kostenplaatje 500 euries rekening naar mammoet gestuurd maar nee hoor dat was niet volgens afspraak de helft wouden ze wel doen maar dan hield het er ook bij op ,dan zou je toch denken ..daar is zoveel mis gegaan laten we dit nu maar fatsoenlijk in orde maken bolle marie....ik raad het iedereen af ..schandalig hoe ze daar de klanten behandelen