LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lease CV ketel warmteservice westland

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Richard Meinders

lease CV ketel warmteservice westland

Ongelezen bericht door Richard Meinders »

Hallo, wie heeft er ook ervaring met het leasen van een cv ketel. Het liefst bij Warmteservice westland.
In oktober 2006 heb ik een cv ketel geleasd voor een leasebedrag van 1900 euro, met een maandbedrag van 38 euro PM geduurende 5 jaar.
In dit contract zou ook het jaarlijkse onderhoud zitten.
Ik ben nu dus bijna twee jaar aan het leasen, nu kreeg ik een jaaropgave en wat schetst mijn verbazing dat mijn schuldbedrag OMHOOG gegaan is ipv van dalen. Het berdrag staat nu op 1950 euro terwijl ik toch 912 euro heb betaald.
Dhr. Rene Eijssink is inmiddels al verdwenen als directeur daar en de nieuwe Dhr. v/d Berg is ziek en krijg je niet te pakken????
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij vertellen dat ik het verkeerd zie.

Groeten,

stofzuigertje

Re: lease CV ketel warmteservice westland

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kunt U aangeven of de voorwaarden ergens op website staan?

Nu vermoede ik dat U gewoon €38 x 60 maanden betaalde en dat is €2280 en goedkoper dan Feenstra.... die 12 jaren contract aanbied.

Ik vermoede dat na 2 en 4 jaar schoonmaken zonder verdere service en de rest is rente.

Een CV ketel kost meestal tussen de 1500 en 2500 en Feenstra leverde een volledige service dus totaal geen verdere kosten bij defecten en storingen.

Ik vermoed dat gezien het bedrag dit 2x schoonmaken en plaatsen ketel is en verder niets.
Lees de voorwaarden die U hoorde te krijgen en na 5 jaren is de ketel Uw eigendom.
Andere voorwaarden zijn meestal in strijd met wed dus wat staat in contact?

De tussenstand is afkoopwaarde lopende contract en meestal duurder.
Dit om te voorkomen dat je tussentijds gaat stoppen.

veldmans

Re: lease CV ketel warmteservice westland

Ongelezen bericht door veldmans »

We hebben vorige week een ketel via internet gekocht.
Bij Perfectiewarmte in hendik ido ambacht.

We zijn erg tevreden over alles geen klacht.
Ook wij hadden een offerte van Feenstra veel te duur.

Kijk een op de site van www.perfectiewarmte.nl

Had meerdere offerte aangevraagt bijna iedereen was min 300 te duur.

Zonde van je geld een ketel is een ketel.

Als de service maar goed is dat moet we nog afwachten maar we hebben er wel vertrouwen in

P.T Veldmans

Gesloten