Telfort: geweigerd door netwerk
Geplaatst: 18 jun 2009 10:20
2 juni 2009 heb ik op mijn eigen verzoek een gewijzigd mobiel telefoonnummer van Telfort ontvangen, welke na enkele uren werd afgesloten met de mededeling op het displaymijn telefoon: "geweigerd door netwerk"
Via de Telfort site een mail gestuurd over deze klacht. Het 'oplossende' antwoord kwam van Telfort op 6 juni 2009 per e-mail binnen: "bel 0900 9596"...
In de dagen daarna herhaaldelijk dit servicenummer gebeld waarbij mij steeds vriendelijk werd verteld dat het onmiddellijk zou worden opgelost: er werd mij verzekerd dat er dan door de helpdesk een mail naar de technische dienst gestuurd.
16 juni 2009 heb ik de klacht nogmaals doorgegeven via het 0900 9596 nummer en na enig aandringen dat ik de telefoonverbinding vandaag nog hersteld wilde en aangaf dat mails sturen naar de technische dienst niets opleveren werd hooghartig de telefoonverbinding door de telefoniste van de zg HELPdesk zonder groet domweg verbroken.
Weer een e-mail via de Telfort website....
Het lukt Telfort niet om mijn mobiele telefoon weer met het netwerk aan te sluiten.
Toch maar weer bellen met de helpdesk....
Van Telforts servicenummer krijg ik geen ander antwoord dan: "We kunnen niets voor u doen, we hebben al een mail naar de technische dienst verstuurd"
Dan maar weer een derde e-mail via de website van telfort. Na 2 dagen het verlossende antwoord:
"Wij hebben meerdere gegevens nodig van u om het te kunnen herstellen, daarom vragen wij u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen de formulieren ingevuld en verstuurd worden."
5 maal geprobeerd om dit servicenummer te bellen om een medewerker aan de lijn te krigen maar dit lukt natuurlijk niet want mijn mobiele telefoonnummer wordt nu niet meer door de servicecomputer van dit dure 0900 nummer niet herkend en dan verbreekt de computer de verbinding.
Geweldige service van Telfort, grandioze minachting van de klant!
Nu zie ik hier wel eens een Telfort antwoord op dit forum, zou die meneer of mevrouw dit ook willen lezen en er iets mee doen, ALSTUBLIEFT!
Via de Telfort site een mail gestuurd over deze klacht. Het 'oplossende' antwoord kwam van Telfort op 6 juni 2009 per e-mail binnen: "bel 0900 9596"...
In de dagen daarna herhaaldelijk dit servicenummer gebeld waarbij mij steeds vriendelijk werd verteld dat het onmiddellijk zou worden opgelost: er werd mij verzekerd dat er dan door de helpdesk een mail naar de technische dienst gestuurd.
16 juni 2009 heb ik de klacht nogmaals doorgegeven via het 0900 9596 nummer en na enig aandringen dat ik de telefoonverbinding vandaag nog hersteld wilde en aangaf dat mails sturen naar de technische dienst niets opleveren werd hooghartig de telefoonverbinding door de telefoniste van de zg HELPdesk zonder groet domweg verbroken.
Weer een e-mail via de Telfort website....
Het lukt Telfort niet om mijn mobiele telefoon weer met het netwerk aan te sluiten.
Toch maar weer bellen met de helpdesk....
Van Telforts servicenummer krijg ik geen ander antwoord dan: "We kunnen niets voor u doen, we hebben al een mail naar de technische dienst verstuurd"
Dan maar weer een derde e-mail via de website van telfort. Na 2 dagen het verlossende antwoord:
"Wij hebben meerdere gegevens nodig van u om het te kunnen herstellen, daarom vragen wij u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen de formulieren ingevuld en verstuurd worden."
5 maal geprobeerd om dit servicenummer te bellen om een medewerker aan de lijn te krigen maar dit lukt natuurlijk niet want mijn mobiele telefoonnummer wordt nu niet meer door de servicecomputer van dit dure 0900 nummer niet herkend en dan verbreekt de computer de verbinding.
Geweldige service van Telfort, grandioze minachting van de klant!
Nu zie ik hier wel eens een Telfort antwoord op dit forum, zou die meneer of mevrouw dit ook willen lezen en er iets mee doen, ALSTUBLIEFT!