Ik huur mijn woning van woningbouw ver. Eigenhaard.
De laatste jaren heb ik las van mij buurman, die gedurende de hele dag fietsen maakt in de gemeenschappelijke boxruimte. Ik heb heb hier ook meerdere malen op aangesproken, maar hij weigert te luisteren.
Ik heb daarom contact opgenomen met de buurtconciërge. Ook hij heeft mijn buurman hier meerder malen op aangesproken. In de tussentijd is zelfs de milieupolitie langsgeweest en heeft hem een boete uitgeschreven. (voor alle fietsen die op straat aan bomen vastgebonden staan en olie vlekken op straat).
Woningbouw EIGENHAARD weigert iets te doen, ondanks alles!!!!
Heeft iemand ervaring met een soortgelijk geval???????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WONINGBOUW VERENIGING EIGENHAARD
-
Re: WONINGBOUW VERENIGING EIGENHAARD
politie bellen maar als deze man elke keer de boete betaald dan valt er weinig aan te doen.
Wat wil je dat de woningbouw doet dan? Uitzetten mag niet.
Wat wil je dat de woningbouw doet dan? Uitzetten mag niet.
Allereerst mijn klacht serieus nemen!!! Zelfs dat doen ze niet!! Ik zou graag willen zien dat er strenger wordt opgetreden tegen mensen als mijn buurman!
Zijn kinderen vervuilen de gemeenschappelijke trap. Als je r dan wat van zegt, krijg te horen:Ja dat zijn kinderen, dat is NORMAAL!!!
De woningbouw neemt mijn klacht niet serieus!!! En dat vindt ik veel en veel erger dan de last die mijn buurman bezorgt!!
Zijn kinderen vervuilen de gemeenschappelijke trap. Als je r dan wat van zegt, krijg te horen:Ja dat zijn kinderen, dat is NORMAAL!!!
De woningbouw neemt mijn klacht niet serieus!!! En dat vindt ik veel en veel erger dan de last die mijn buurman bezorgt!!
-
Ze nemen het waarschijnlijk niet serieus omdat er niks tegen te doen is. Voor klachten moet je je richten bij de overheid met de idiote huurbescherming en de idiote huurtoeslag.