![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-MCDKLIFQ-D.jpg)
Na veel denk en tekenwerk is dit de keuken die ik wil gaan kopen.
Let niet op de kleuren, die waren gelimiteerd door het programma. De basiskleur is gelakt wit met accenten van grijs eiken (kunstof). Het blad heeft een taupe kleur.
De keuken bevat aan kastwerk:
Hoge kast met nis 122 en 45, voor 122 vriezer en combi
Hoge kast met nis 140, voor koelkast
Hoge kast met nis 122 en 45, voor combi
Ladekast (2 verdeling)
Onderkast
Spoelkast
Vaatwasser
Ladekast (2 verdeling)
Ladekast (2 verdeling)
Ladekast (2 verdeling)
Ondiepe kast x3
Blad is composiet en opgedikt naar 4cm.
Qua apparatuur zitten er dus twee combi's een koelkast van 140, vriezer van 122, vaatwasser, 6 pits kookplaat en eilandafzuiger in. Alles van Bosch behalve de vriezer die is van AEG. De spoelbak wordt een Reginox Ohio met een Sondrio kraan van Boretti.
(Voor de geinteresseerden de typenummers in dezelfde volgorde als hierboven: HBC84K553, HBC84K553, KIF27A51, AN910504I, SMV40E10EU, PCN985ENL, DIB096850)
Ik heb de keuken bekeken in uitvoeringen van Alno, Systemat en Next125 en eigenlijk vallen de prijzen allemaal tussen de 15.000 tot ongeveer 20.000. M.i. is rond de 15.000 redelijk, correct me if I'm wrong.
Elk merk heeft zo z'n voor en nadelen. Zo heeft Next125 de nieuwe mat lak uitvoering in polariswit, wat mij wel heel erg trekt. Next zit daarentegen vaak meer richting de 20.000 terwijl Alno meer aan de onderkant zit.
Hebben jullie nog adviezen en/of bezwaren, tips met betrekking tot de keuze tussen deze merken. En heeft er iemand al ervaring met een keuken uitgevoerd in matte lak?