Pagina 1 van 1
klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 25 jun 2009 12:47
door c.brinker
vorig jaar oktober ben ik bij UPC overgestapt naar een totaalpakket, dat was een stuk goedkoper dan wat ik voorheen had bij UPC.
Er zou wel een ander modem opgestuurd worden inplaats daarvan kreeg ik een draadloze router geleverd. In overleg met de helpdesk heb ik die teruggestuurd naar een antwoordnummer die zij mij gaven.
De volgende maand was uiteraard de router afgeschreven van mijn rekening afgeschreven ja dat gaat wel snel!!
Tot op heden 25-06-2009 heb ik het geld van de router nog niet terug ,ze beweren dat de router nooit is aangekomen, terwijl ik op hun verzoek het verzendbewijs van het postkantoor heb opgestuurd.
Ik heb elke maand gebeld, ze beloven van alles maar doen niets. Ik zou al meerdere malen zijn teruggebeld maar dat moet blijkbaar allemaal nog gebeuren.Het vertrouwen in dit bedrijf is onlangs nog verder gedaald toen ik belde omdat ik al de hele dag geen internet had. In het eerste gesprek hoorde ik van de medewerker dat er problemen waren in de omgeving maar toch maar even de coaxkabel loskoppelen, dat hielp dus niet. Weer gebeld de tweede medewerker zei dat de verbinding zich waarschijnlijk vanzelf weer zou herstellen, hij verwachtte diezelfde avond nog. Maar voor de zekerheid werd er een afspraak gemaakt met een monteur die na 3 dagen langs zou komen.
Ik vroeg de medewerker wat te doen met de monteur als de verbinding zich inderdaad s`avonds zou herstellen, hij zei dat ze dat daar konden zien en dat zouden doorgeven. Diezelfde avond had ik weer internet, dacht tevens dat alles geregeld was. Echter na 3 dagen kwam er een monteur langs uiteraard tervergeefs.
Weer UPC gebeld wat blijkt nu moet ik de voorrijkosten betalen, de helpdeskmedewerker verbond mij door naar de afdeling klachten, uitgebreid daar alles besproken ,hij zou het helemaal uitzoeken en dan terug bellen!!! Is natuurlijk nog niet gebeurd en ik verwacht het ook niet, ik verwacht niets meer van dit bedrijf.
In Oktober loopt mijn contract af ben al aan het zoeken naar een andere provider, tenzij ze het een en ander fatsoenlijk willen oplossen.
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 25 jun 2009 17:19
door Henri42
verhaal is onjuist:
het bezoek van een monteur moet jezelf afbellen, via een mailtje heb je het telfoonnummer ontvangen van UPC of Guidion.
het geld voor de router kun jezelf laten terugstorten door je bank (storneren) , stuur een mailtje naar
[email protected] svp dan wordt je geholpen, succes verder
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 25 jun 2009 17:53
door c.brinker
verhaal is niet onjuist heb je wel goed gelezen wat voor antwoord ik heb gekregen op mijn vraag van de monteur.
Heb voor de zekerheid het nummer om je afspraak te annuleren gebeld maar daar herkende ze mijn klantnummer niet.
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 25 jun 2009 19:56
door Henri42
je moet zelf afbellen, UPC kan onmogelijk de monteur afspraken monitoren.
als jouw klantnummer onjuist is heb je een ander probleem, bel
[email protected]
geld kan gestorneeerd worden via je bank
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 25 jun 2009 20:30
door c.brinker
als ze dat niet kunnen afmelden moeten ze dat ook niet zeggen.
mijn klantnummer heb ik juist ingegeven heb het zeker 4 keer geprobeerd.
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 27 jun 2009 23:04
door rene117
henrie ben je er weer met je bagger bedrijf monteur kunne ze wel af zeggen zo als jij van niet beweerd
maar mensen zo als ik het zeg gooi dat balle bedrijf er uit en neem wat anders het zijn oplichters meer niet
dus gooi ze er alle maal uit dat upc balle bedrijf
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 28 jun 2009 12:49
door Henri42
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 28 jun 2009 18:34
door rene117
nee. die. onzin. die.jij er uit gooi met je bagger bedrijf upc
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 15:03
door c.brinker
zeg Henri werk jij soms voor UPC of krijg je betaald voor de kritieken die je levert op het forum.
De mensen die hun verhaal op het forum kwijt willen doen dat niet voor niets maar vaak omdat ze zich belazerd voelen!!
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 19:24
door Henri42
Blinkert, je bent niet belazerd , ik werk niet bij UPC, jouw zogenaamd probleem is een contract overeenkomst welke je moet nakomen, niet zeuren dus
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 19:31
door mar42
je moet zelf afbellen, UPC kan onmogelijk de monteur afspraken monitoren.
en dat kan de klant wel???
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 20:21
door Henri42
de klant krijgt per mail het telefoonnummer van de montageafdeling, bij herstel van het internet kun je de mail lezen en de monteur afbellen, heel eenvoudig, zelfs op de mail staat het klantnummer, hoe makkelijk wordt het niet gemaakt door UPC
(*_*)
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 20:27
door mar42
Nou niet echt makkelijk lijkt mij.
Ik zit bij een andere provider en als ik de monteur nodig heb, en het blijkt dat na een uur mijn internet het weer doet.
Dan bel ik gewoon de helpdesk van mijn provider weer, en word de monteur geannuleerd.
Dus dat is pas makkelijk en klantvriendelijk
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 20:45
door marjorin
Ik zit sinds een maand bij een andere provider. Heerlijk! Mijn moeder (zelfde postcodegebied, UPC klant) zat van de week een dag lang zonder internet, maar ik niet. Ik ga een turfplankje bijhouden... genieten
PS je moet sowieso niet bellen naar die gasten, de enige die daar wijzer van worden zijn ze zelf en helpen doet het toch niet.
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 29 jun 2009 21:33
door c.brinker
he henrie ik heet geen blinkert, je kan niet goed lezen maar dat hebben we al eerder kunnen constateren.
Wat *** je nou met contractovereenkomst, je moet mijn verhaal nou eindelijk eens goed lezen, dat heeft er echt niets mee te maken.
Re: klant is koning maar niet bij UPC
Geplaatst: 08 jul 2009 12:11
door Wassily-UPC
vorig jaar oktober ben ik bij UPC overgestapt naar een totaalpakket, dat was een stuk goedkoper dan wat ik voorheen had bij UPC.
Er zou wel een ander modem opgestuurd worden inplaats daarvan kreeg ik een draadloze router geleverd. In overleg met de helpdesk heb ik die teruggestuurd naar een antwoordnummer die zij mij gaven.
De volgende maand was uiteraard de router afgeschreven van mijn rekening afgeschreven ja dat gaat wel snel!!
Tot op heden 25-06-2009 heb ik het geld van de router nog niet terug ,ze beweren dat de router nooit is aangekomen, terwijl ik op hun verzoek het verzendbewijs van het postkantoor heb opgestuurd.
Ik heb elke maand gebeld, ze beloven van alles maar doen niets. Ik zou al meerdere malen zijn teruggebeld maar dat moet blijkbaar allemaal nog gebeuren.Het vertrouwen in dit bedrijf is onlangs nog verder gedaald toen ik belde omdat ik al de hele dag geen internet had. In het eerste gesprek hoorde ik van de medewerker dat er problemen waren in de omgeving maar toch maar even de coaxkabel loskoppelen, dat hielp dus niet. Weer gebeld de tweede medewerker zei dat de verbinding zich waarschijnlijk vanzelf weer zou herstellen, hij verwachtte diezelfde avond nog. Maar voor de zekerheid werd er een afspraak gemaakt met een monteur die na 3 dagen langs zou komen.
Ik vroeg de medewerker wat te doen met de monteur als de verbinding zich inderdaad s`avonds zou herstellen, hij zei dat ze dat daar konden zien en dat zouden doorgeven. Diezelfde avond had ik weer internet, dacht tevens dat alles geregeld was. Echter na 3 dagen kwam er een monteur langs uiteraard tervergeefs.
Weer UPC gebeld wat blijkt nu moet ik de voorrijkosten betalen, de helpdeskmedewerker verbond mij door naar de afdeling klachten, uitgebreid daar alles besproken ,hij zou het helemaal uitzoeken en dan terug bellen!!! Is natuurlijk nog niet gebeurd en ik verwacht het ook niet, ik verwacht niets meer van dit bedrijf.
In Oktober loopt mijn contract af ben al aan het zoeken naar een andere provider, tenzij ze het een en ander fatsoenlijk willen oplossen.
Even terug on topic:
@c.brinker
Ik wil graag kijken hoe we deze klacht alsnog naar tevredenheid kunnen oplossen. Zou je je gegevens willen mailen naar
[email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar Forum'?
Dan nemen we hierover zo spoedig mogelijk contact op.
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare