mycom leiden is klantonvriendelijk en liegt
Geplaatst: 25 jun 2009 19:32
Ik heb 11 weken geleden, 6 april 2009 mijn HP pavilion laptop ter reparatie ingeleverd bij Mycom leiden en na direct onderzoek werd mij verteld dat het moederbord kapot was en dat zij het zouden opsturen naar HP.
Na zes weken te wachten werd ik toch wel nieuwsgierig waar mijn laptop bleef. Ik ging naar mycom om het te vragen. De persoon die mijn laptop had ingenomen ging gelijk bellen naar HP en kwam even later terug met de reactie dat mijn laptop gelukkig wel binnen de garantie zou vallen, maar dat ze wachten op de onderdelen voor mijn laptop;
"tja recessie hè!"
Na nog eens 4 1/2 week wachten ging ik wederom terug. Toen werd mij verteld dat ze mij zouden bellen nadat ze HP hadden gevraagd naar de status.
Die dag werd ik echter niet gebeld, noch de volgende dag. Ik ging toen maar zelf bellen naar mycom, welke na 10 keer nog steeds niet opnam, dus belde ik maar naar HP, waar men eindelijk tegen mij kon zeggen WAT er aan de hand was: mijn laptop was met een ander apparaat verwisseld geweest! En daar kwam men dan nu pas achter, nadat ik ZELF toch eens druk ging zetten op mycom. Maar helaas stopt het hier niet!
Ik had hierna Mycom gebeld (na 7 keer re-dial), en zij vertelden mij dat er een spoed-reparatie zou plaatsvinden, en zij mij de maandag of dinsdag (22 of 23 juni 2009) zouden contacteren met de nieuwe status van mijn laptop.
Nu was dit al de zoveelste keer dat ze beloofden mij te bellen, dus de 24e ging ik WEDEROM maar uit mijzelf bellen. Men nam echter weer steeds niet op, en ik gaf het na een uur lang bellen maar op. Dan opeens belt men mij om 17:56, vier minuten voor sluitingstijd van alle helpdesks en technische services en mycom zelf om mij doodleuk te vertellen dat mijn laptop TOCH buiten garantie valt, en dat HP de laptop niet kon repareren.
Ik heb hierna snel een andere computerzaak te pakken kunnen krijgen, eentje waar ik dezelfde laptop wel eens eerder had ingeleverd, waar mij verteld werd dat mijn laptop zeker wel gemaakt kon worden door HP, en dat mycom in feite heeft gelogen met 'dat mijn laptop niet gerepareerd kan worden volgens HP'. Want ik heb vandaag de 25e alsnog contact gelegd met eerst HP:
Zij vertelden dat mijn laptop zeker wel gemaakt kon worden, en dat zij een soort van rekening hadden gestuurd naar Mycom. Mycom zou dan mij contacteren om te vragen of ik akkoord ga met de prijs. Mycom heeft dit echter NOOIT gedaan, en heeft dus lopen liegen toen ze de 24e zeiden dat ze "wel 25 minuten aan de lijn hebben gehangen met HP, en ze zeiden dat hij niet gemaakt kon worden".
Daarnaast hebben ze dus ook nog eens lopen liegen over de garantie. Een werknemer had gebeld die eerste keer, en zei dat ik garantie had. En dan bellen ze me de 24e "het valt sowieso buiten garantie". Wanneer ik hen er mee confronteerde dat een van hun medewerkers dat tegen mij had gezegd, na contact te hebben gehad met HP, zeggen zij dat zij dit nooit tegen mij gezegd hebben. En ik weet toch hartstikke zeker dat die jongen dat met een lachend gezicht tegen mij zei, en ik yes riep!
En vind je het als winkel niet vreemd dat een laptop al 10 weken weg is, en je elke keer als je belt (als ze dat ook echt gedaan hebben) er geen antwoord gegeven werd???
Ik weet in ieder geval zeker dat alles wat ik bij mycom gekocht heb, ik gigantisch spijt van heb. Ik zal elke ochtend kippenvel krijgen wanneer ik er langs fiets, vanaf mijn studentenkamer. Maar 1 ding is zeker. Ik zal zeker niet stilzitten Mijne Heren Mycom. Zeker niet.
Na zes weken te wachten werd ik toch wel nieuwsgierig waar mijn laptop bleef. Ik ging naar mycom om het te vragen. De persoon die mijn laptop had ingenomen ging gelijk bellen naar HP en kwam even later terug met de reactie dat mijn laptop gelukkig wel binnen de garantie zou vallen, maar dat ze wachten op de onderdelen voor mijn laptop;
"tja recessie hè!"
Na nog eens 4 1/2 week wachten ging ik wederom terug. Toen werd mij verteld dat ze mij zouden bellen nadat ze HP hadden gevraagd naar de status.
Die dag werd ik echter niet gebeld, noch de volgende dag. Ik ging toen maar zelf bellen naar mycom, welke na 10 keer nog steeds niet opnam, dus belde ik maar naar HP, waar men eindelijk tegen mij kon zeggen WAT er aan de hand was: mijn laptop was met een ander apparaat verwisseld geweest! En daar kwam men dan nu pas achter, nadat ik ZELF toch eens druk ging zetten op mycom. Maar helaas stopt het hier niet!
Ik had hierna Mycom gebeld (na 7 keer re-dial), en zij vertelden mij dat er een spoed-reparatie zou plaatsvinden, en zij mij de maandag of dinsdag (22 of 23 juni 2009) zouden contacteren met de nieuwe status van mijn laptop.
Nu was dit al de zoveelste keer dat ze beloofden mij te bellen, dus de 24e ging ik WEDEROM maar uit mijzelf bellen. Men nam echter weer steeds niet op, en ik gaf het na een uur lang bellen maar op. Dan opeens belt men mij om 17:56, vier minuten voor sluitingstijd van alle helpdesks en technische services en mycom zelf om mij doodleuk te vertellen dat mijn laptop TOCH buiten garantie valt, en dat HP de laptop niet kon repareren.
Ik heb hierna snel een andere computerzaak te pakken kunnen krijgen, eentje waar ik dezelfde laptop wel eens eerder had ingeleverd, waar mij verteld werd dat mijn laptop zeker wel gemaakt kon worden door HP, en dat mycom in feite heeft gelogen met 'dat mijn laptop niet gerepareerd kan worden volgens HP'. Want ik heb vandaag de 25e alsnog contact gelegd met eerst HP:
Zij vertelden dat mijn laptop zeker wel gemaakt kon worden, en dat zij een soort van rekening hadden gestuurd naar Mycom. Mycom zou dan mij contacteren om te vragen of ik akkoord ga met de prijs. Mycom heeft dit echter NOOIT gedaan, en heeft dus lopen liegen toen ze de 24e zeiden dat ze "wel 25 minuten aan de lijn hebben gehangen met HP, en ze zeiden dat hij niet gemaakt kon worden".
Daarnaast hebben ze dus ook nog eens lopen liegen over de garantie. Een werknemer had gebeld die eerste keer, en zei dat ik garantie had. En dan bellen ze me de 24e "het valt sowieso buiten garantie". Wanneer ik hen er mee confronteerde dat een van hun medewerkers dat tegen mij had gezegd, na contact te hebben gehad met HP, zeggen zij dat zij dit nooit tegen mij gezegd hebben. En ik weet toch hartstikke zeker dat die jongen dat met een lachend gezicht tegen mij zei, en ik yes riep!
En vind je het als winkel niet vreemd dat een laptop al 10 weken weg is, en je elke keer als je belt (als ze dat ook echt gedaan hebben) er geen antwoord gegeven werd???
Ik weet in ieder geval zeker dat alles wat ik bij mycom gekocht heb, ik gigantisch spijt van heb. Ik zal elke ochtend kippenvel krijgen wanneer ik er langs fiets, vanaf mijn studentenkamer. Maar 1 ding is zeker. Ik zal zeker niet stilzitten Mijne Heren Mycom. Zeker niet.