LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 vergeet vaste abonnement te annuleren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
student538

Tele2 vergeet vaste abonnement te annuleren

Ongelezen bericht door student538 »

Het was de bedoeling dat ik eerste instantie om een PSTN (analoge) lijn bij Tele2 te nemen. Dit zou 17 euro per maand gaan kosten. Later heb ik dat geannuleerd en wilde ik Tele2 compleet afsluiten waarbij het telefoon kanaal via het modem verloopt. Tele2 is vergeten de PSTN (analoge lijn) te annuleren. Maar er was overlegd met een team manager dat ik alleen de abonnementskosten zou betalen voor het Tele2 compleet pakket waarbij de eerste 6 maanden € 14,95 euro per maand en daarna € 29,95 euro per maand. Maar nu sedert 8-06-2009 moet ik opeens de analoge lijn welke Tele2 vergeten was te annuleren ook te betalen ad € 17 euro per maand. Dit gaat terug tot en met april 2009! Tele2 geeft nu aan dat er iets mis is gegaan met de nummerportabiliteit. Maar ik heb gekozen voor geen nummerbehoud.

Ik had deze vraag voorgelegd aan Tele2, maar ze blijven steeds hetzelfde mailen, terwijl ik duidelijk aan heb gegeven dat de rekening niet klopt, maar daar wordt niet op ingegaan.

Een telefoonnummer wordt door ons stopgezet wanneer een nummerovername door ons voltooid is. Uit mijn gegevens is echter gebleken dat uw nummerovername om onduidleijke redenen is vastgelopen. Hierdoor is uw oude telefoonnummer nooit bij ons op de modem gekomen kon u onze tijdelijke nummer blijven gebruiken.

Wanneer u alsnog uw oude nummer wilt en dat het tijdelijke nummer komt te vervallen verzoek ik u om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij dit voor u kunnen oplossen. U vindt het telefoonnummer van de klantenservice en de openingstijden onderaan deze e-mail.

Wanneer u wilt dat het tijdelijke nummer uw vaste nummer wordt dient u zelf het oude telefoonnummer stopzetten.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak die deze situatie met zich meebracht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Toen had ik gemaild dat ze nogmaals goed naar het dossier wilden gaan kijken en dat Tele2 had beloofd de rekening van de PSTN lijn niet in rekening te brengen dit was de tweede (standaard mail?). Wederom wordt er niet op de klant vraag ingegaan:

Een telefoonnummer wordt door ons stopgezet wanneer een nummerovername door ons voltooid is. Uit mijn gegevens is echter gebleken dat uw nummerovername om onduidleijke redenen is vastgelopen. Hierdoor is uw oude telefoonnummer nooit bij ons op de modem gekomen kon u onze tijdelijke nummer blijven gebruiken.

Wanneer u alsnog uw oude nummer wilt en dat het tijdelijke nummer komt te vervallen verzoek ik u om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij dit voor u kunnen oplossen. U vindt het telefoonnummer van de klantenservice en de openingstijden onderaan deze e-mail.

Wanneer u wilt dat het tijdelijke nummer uw vaste nummer wordt dient u zelf het oude telefoonnummer stopzetten.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak die deze situatie met zich meebracht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zo kom ik dus niet verder! En als ik bel met Tele2 compleet afdeling geven ze aan dat ik helemaal geen analoge lijn van Tele2 heb (0900-2411602)! Toen ik belde met 0800-1602 gaven ze wel aan dat ik er een heb maar dat de afdeling van Tele2 compleet niet in het computer programma kan zien dat ik een analoge aansluiting heb. Ik blijf dus zitten met 2 lijnen van Tele2.

WebServiceTele2

Re: Tele2 vergeet vaste abonnement te annuleren

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte student538

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het zou zeer prettig zijn als de tele2 medewerker hier z`n/haar naam bekend maakte.
Velen heb ik er al aan de tel gehad die voor mijn probleem, een oplossing zouden aandragen.
Zelfs word niet de moeite genomen om terug te bellen door tele 2.
En de deurwaarders komen maar in opdracht van Intrum justitia :lol:

Edoch met mij zijn ze nog niet klaar :wink:
Ze hebben de verkeerde uitgepikt???? om een oor aan te naaien.
Nu ben ik ook niet van plan om mijn??? kwestie openbaar op te lossen
Edoch medelezers wees op uw hoede met tele 2

T

student538

Vriendelijkheid duurt het langst denk ik en daarmee bereik je meer mee. Ik ben geen voorstander om de naam van de medewerker/medewerkster te vermelden in verband met de privacy van de betreffende medewerker. Je kan ook contact opnemen voor gratis juridisch advies op de website: www.hetjl.nl

Toolboy

Vriendelijkheid duurt het langst
Klopt helemaal student., maar dat houd een keer op.
Zelfs hebben ze niet de lef/fatsoen om m`n envelopje alhier aan te klikken.

student538

Gisteren en vandaag ben ik gebeld door Tele2. De onterechte abonnementskosten hoef ik niet te balen. Hiermee is dit probleem opgelost. Bedankt!

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Toolboy

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

Toolboy

Tele, 2 Zou u een print screen van betaling willen mailen.
(maar natuurlijk geen enkel probleem)
Is dus ook verzonden!!!!

2dagen later een brief

Wij hebben geen geldig betalingsbewijs ontvangen :lol:

Een leesbare print screen is verzonden zelfs naar 3den
Die het wel hebben kunnen lezen/zien.

Ter verduidelijking ik heb geen tel nr van tele2 of abbo of klantnummer.
Hoe moet ik dan reageren op de ?? service medewerker??

Ik ken nagenoeg alle call center medewerkers van tele 2.
Na alle belletjes op mijn kosten
Ben er inmiddels wel achter dat de vriend van T2 intrum justitia is of ene agc
En dat de afspraken die t2 maakt in het luchtledige komen voor de engelstaligen onder ons de Twilight zone.

Ik hoop voor niemand: die dit leest dat ze wat ik nu mee maak ooit zal meemaken.

T

Hoe lang zullen dit soort praktijken nog doorgaan???

T

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hoe verveldend ook - Tele2 kan het NOG erger maken:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4369 ... tml?p=17,2

Toolboy

Guardian72 :lol:

Die had ik al gelezen., expres niet gepost.
Omdat ik dan wellicht kwaad bloed zet bij t2.

Edoch zo`n miljoenen rekening die onterecht is kan in no time worden opgelost.
Helaas plaatst de Telegraaf mijn probleem niet anders was die ook heel snel opgelost :wink:

T

Toolboy

Nagenoeg nooit een posting na m`n eigen post :wink:

Vandaag de zoveelste t2 medewerkers aan de tel gehad.
Elke keer opnieuw het verhaal vertellen en dit al vanaf 21-4- 09
Zojuist een zeer vriendelijk persoon aan de tel gehad.
En deed de belofte dat het opgelost zal worden, en deze week krijg ik dat nog op schrift.

Zou het dan eindelijk opgelost gaan worden.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Toolboy,

Je kunt de berichten aan Tele2 dus aan Alex Meijer richten en dan krijg je de persoon die meestal de Tros Radar klachten oplost.

Je moet wel een telefoon nummer opgeven en of dit een tele2 nummer is.

Verder een klantnummer want anders kun je ook geen probleem hebben.
Dus stuur je klacht en vermeld alle bekende gegevens die je hebt.
Ze kunnen namelijk moeilijk op naam en adres zoeken.

Dus duidelijk klacht vermelden en klant nummer wat hier bij hoorde.

Dus jou klacht dat ze annoniem zijn is opgelost?

Ik ben tevreden met Alex Meijer.

Toolboy

Ter verduidelijking ik heb geen tel nr van tele2 of abbo of klantnummer.
Hoe moet ik dan reageren op de ?? service medewerker??

So what ??
:wink:
T

Toolboy

Volmondig melde een tele 2 medewerker :
We.
Wij ???., intrum justitia en hun vrienden AGC pakken adressen.
Dus het maakt niet uit wie de ???? is.
Het gaat om het adres.?????
What The F.
intrum stuurt nog steeds aanmaningen van de??? vorige bewoner naar mijn huidige adres waar ik woonachtig ben sinds 2005.
De meeste heb ik terug gezonden ,met de melding alhier niet meer woonachtig.
Zelfs een deurwaarder die verzoekt om mijn legetimatie. om aan te tonen dat ik niet de gedagvaarde ben.

No way.
volgende keer aan den deurbel en het gaat heel anders verlopen.

That s....s en dat mogen wij niet accepteren.

Maar ach ik ben een knokker voor m`n recht.
ZEKER GEEN CALL CENTER MEDEWERKER OF EX die zg de regels weet.

Groet T

student538

Ik ga ook nog verhuizen en nu dient zich een nieuw probleem zich voor. Volgens de Tele2 medewerker is de analoge lijn van de KPN en ontvang ik hiervoor ook een nota.

De verhuizing is geannuleerd om een of andere reden. Straks komen nieuwe bewoners in mijn huis te wonen, zij kunnen dan lekker op mijn kosten gaan bellen. Ik word hier zo moe van...................Inmiddels al gemeld bij Tele2. Het callcenter kan blijkbaar niet uithalen wat er aan de hand is.

student538

Tele2 heeft contact opgenomen.

De vaste lijn gaat geannuleerd worden. Ik laat weten zodra ditopgelost is.

Toolboy

@student538.
Vraagje hebben zij met u contact opgenomen of u met hen.En heeft/krijgt u schriftelijk bewijs .Dat kan in nl per post nog steeds binnen 48 uur.Van mailen willen ze niet weten bij tele2 helaas.
Ik hoop in iedergeval dat het opgelost wordt., want zit je bij die gasten in de draaimolen dan lijkt deze nooit te stoppen :wink:
Sc6 T

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens mee lezen van Tele 2 medewerkers worden dit soort klachten eerder en meestal wel opgelost in de hoop dat U hier een positieve afsluiting zal geven!

Toolboy

@stofzuigertje.
Wegens mee lezen van Tele 2 medewerkers . :wink:
Dit klopt ze lezen zeker mee maar lossen ze het ook op .
Vergeet echter niet dat de meeste call center medewerkers zijn .
En niets kunnen oplossen. tot dat ze zo googem zijn om het door te geven aan de rang daarboven die het vervolgens weer aan de rang daarboven moet doorgeven.
En ik verzeker u daar kan maanden overheen gaan :roll:

Groet T

student538

Ik ben gebeld (web care team) dat de verhuizing goed zou komen maar in het overzicht komt het volgende te voorschijn:

Tele2 Internet en Bellen Postcode 02 aug 2009 14 jul 2009
Tele2 heeft opdracht geannuleerd
Postcode 05 aug 2009 15 jul 2009
Postcode 16 jul 2009 05 aug 2009 16 jul 2009

Als ik bel met het callcenter wordt er gezegd dat het nummer van de KPN is. Maar het is van TELE2! Straks ga ik verhuizen en kunnen de volgende bewoners gebruik maken van mijn analoge aansluiting. Hoewel Tele2 de code 1602 heeft geblokt kun je gewoon door 1655 vooraf het nummer te kiezen bellen naar waar je maar wilt.

Eerst bleek de postcode niet bekend te zijn bij Tele2. Echter op www.postcode.nl en bij TNT post is dat wel een GOEDE postcode. Indien Tele2 geen werkende verbinding kan opleveren ingaande op 5 augustus wil ik dat de abonnemenstkosten worden opgeschort en mogelijk het contract te ontbinden. Daarnaast wil ik Tele2 verantwoordelijk houden voor de kosten die gemaakt kunnen worden door de volgende bewoners.

Gesloten