UPC weigert opzegging
Geplaatst: 30 jun 2009 19:13
Hallo,
Ik heb nu iets meegemaakt. Mijn moeder heeft een UPC TV en radio abonnement. Sinds kort is er glasvezelkabel aangelegd in de wijk waar ze gebruik van wil maken.
Ik heb toen op 29 mei voor haar UPC gebeld, om het huidige abonnement op te zeggen. Omdat de kosten voor het bellen van de helpdesk 10 cent per minuut is wil ik er zo snel mogelijk het gesprek afronden.
Ik krijg een dame aan de lijn die allerlei vragen begin te stellen over waarom ik wil opzeggen, welke andere aanbieder, etc . Ik geef aan deze dame aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden en alleen maar het abonnement wil opzeggen.
De dame zegt het abonnement op per 30 juni 2009 (1 maand opzegtermijn) en geeft aan dat ik binnenkort schriftelijk bericht zal krijgen van de opzegging.
Vervolgens begint de dame wederom allerlei vragen aan mij te stellen, of ik nog geinteresseerd ben in de andere producten van UPC, etc. Ik geef wederom aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden want dit kost tijd en geld.
Ik vraag de dame of mijn opzegging is afgerond (ze bevestigd dit)bedank haar en leg de horen neer.
Op 30 juni geen brief ontvangen, dus ik bel met UPC. Wat hoor ik? Het abonnement si niet opgezegt want de dame heeft op 29 mei haar bel script niet kunnen afronden omdat ik de telefoon had neergelegd.
Nu zit ik dus weer een maand vast aan het abonnement. Is dit belachelijk of niet? Ik heb een klacht ingedient op het geld van die maand terug te krijgen.
Groet,
Biarritz
Ik heb nu iets meegemaakt. Mijn moeder heeft een UPC TV en radio abonnement. Sinds kort is er glasvezelkabel aangelegd in de wijk waar ze gebruik van wil maken.
Ik heb toen op 29 mei voor haar UPC gebeld, om het huidige abonnement op te zeggen. Omdat de kosten voor het bellen van de helpdesk 10 cent per minuut is wil ik er zo snel mogelijk het gesprek afronden.
Ik krijg een dame aan de lijn die allerlei vragen begin te stellen over waarom ik wil opzeggen, welke andere aanbieder, etc . Ik geef aan deze dame aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden en alleen maar het abonnement wil opzeggen.
De dame zegt het abonnement op per 30 juni 2009 (1 maand opzegtermijn) en geeft aan dat ik binnenkort schriftelijk bericht zal krijgen van de opzegging.
Vervolgens begint de dame wederom allerlei vragen aan mij te stellen, of ik nog geinteresseerd ben in de andere producten van UPC, etc. Ik geef wederom aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden want dit kost tijd en geld.
Ik vraag de dame of mijn opzegging is afgerond (ze bevestigd dit)bedank haar en leg de horen neer.
Op 30 juni geen brief ontvangen, dus ik bel met UPC. Wat hoor ik? Het abonnement si niet opgezegt want de dame heeft op 29 mei haar bel script niet kunnen afronden omdat ik de telefoon had neergelegd.
Nu zit ik dus weer een maand vast aan het abonnement. Is dit belachelijk of niet? Ik heb een klacht ingedient op het geld van die maand terug te krijgen.
Groet,
Biarritz