EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!
Geplaatst: 02 jul 2009 01:48
Ik wil iedereen waarschuwen voor EMPC in Dronten;
Ik heb de fout gemaakt bij hun wat computer-onderdelen te bestellen, die uiteindelijk niet (meer) leverbaar bleken te zijn.
Dat kan gebeuren.
Echter, via iDeal heb ik het bestelde toen al betaald.
Door de annulering zou ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen.
En ondanks herhaaldelijke toezeggingen is dat nog steeds niet gebeurt.
En het (voor mij) om een aanzienlijk bedrag.
Maar nog meer gaat het mij om de principes.
En ik denk dat hier een heel sterk item voor een uitzending van Tros Rader in zit;
Wat blijkt, zogenoemd zou EMPC aangesloten zijn bij een keurmerk.
Ik klop aan, blijkt dat EMPC daar niet langer bij is ingeschreven, terwijl de website van het keurmerk dat dus nog wel aangaf in hun "database" (abusievelijk dus).
Kan gebeuren, en heel netjes geeft dat ("verlopen") Keurmerk aan welk keurmerk nu weer door EMPC gevoerd wordt.
Dus ik contact opgenomen met dat "nieuwe" keurmerk, maar daar krijg ik niet echt het gevoel dat ze er veel aan zullen doen, want "Het certificaat is bij ons offline gezet daar de shop geen producten bevat"
(er is een "technische" storing al weken aan de gang bij EMPC's website, en hun website geeft mij een gevoel dat ze op het punt staan failliet te gaan)
Uiteraard ook contact opgenomen met ConsuWijzer maar ook daar geen hulp, anders dan het advies contact op te nemen met de curator.
Consuwijzer is dus echt wijs en ziet in de toekomst
Kortom, beste mensen, laat je mening horren!
En Redactie, hopelijk geeft dit stof voor een uitzending of item, no more Mr. Nice Guy, ik wil bloed zien!
Een keurmerk is blijkbaar een wassen neus, en daar ben ik enorm boos om.
Desondanks blijf ik vechten voor mijn geld, al moet ik overgaan tot zeer drastische maatregelen.
Ik heb de fout gemaakt bij hun wat computer-onderdelen te bestellen, die uiteindelijk niet (meer) leverbaar bleken te zijn.
Dat kan gebeuren.
Echter, via iDeal heb ik het bestelde toen al betaald.
Door de annulering zou ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen.
En ondanks herhaaldelijke toezeggingen is dat nog steeds niet gebeurt.
En het (voor mij) om een aanzienlijk bedrag.
Maar nog meer gaat het mij om de principes.
En ik denk dat hier een heel sterk item voor een uitzending van Tros Rader in zit;
Wat blijkt, zogenoemd zou EMPC aangesloten zijn bij een keurmerk.
Ik klop aan, blijkt dat EMPC daar niet langer bij is ingeschreven, terwijl de website van het keurmerk dat dus nog wel aangaf in hun "database" (abusievelijk dus).
Kan gebeuren, en heel netjes geeft dat ("verlopen") Keurmerk aan welk keurmerk nu weer door EMPC gevoerd wordt.
Dus ik contact opgenomen met dat "nieuwe" keurmerk, maar daar krijg ik niet echt het gevoel dat ze er veel aan zullen doen, want "Het certificaat is bij ons offline gezet daar de shop geen producten bevat"
(er is een "technische" storing al weken aan de gang bij EMPC's website, en hun website geeft mij een gevoel dat ze op het punt staan failliet te gaan)
Uiteraard ook contact opgenomen met ConsuWijzer maar ook daar geen hulp, anders dan het advies contact op te nemen met de curator.
Consuwijzer is dus echt wijs en ziet in de toekomst
Kortom, beste mensen, laat je mening horren!
En Redactie, hopelijk geeft dit stof voor een uitzending of item, no more Mr. Nice Guy, ik wil bloed zien!
Een keurmerk is blijkbaar een wassen neus, en daar ben ik enorm boos om.
Desondanks blijf ik vechten voor mijn geld, al moet ik overgaan tot zeer drastische maatregelen.