voordeelurenabonnement en automatische afschrijving
Geplaatst: 04 jul 2009 16:18
Al 6 jaar gebruiken mijn echtgenote en ik voordeelurenabonnement, met automatische afschrijving. Het ging altijd prima tot .....
1 juni vertrokken wij voor een vakantiereis tot 30 juni.
Bij de post die ik na thuiskomst openmaak bevindt zich een brief, gedateerd 3 juni, van N.S.met de mededeling dat "helaas de automatische afschrijving van het voordeelurenabonnement van mijn vrouw niet is gelukt". Ik moet binnen 14 dagen na dagtekening het geld overgemaken.
Ik zit dan samen met mijn vrouw in Spanje.
Bij de post is ook nog een brief van INTRUM JUSTITIA, gedateerd 25 juni.
In deze brief wordt mij medegedeeld dat ik binnen 10 dagen de abonnementsgelden plus een verhoging plus administratiekosten moet betalen. Zo niet dan .... volgt er nog meer.
Zo werkt N.S., na 6 jaar zonder probleem betalen een incassobureau inschakelen als iets mis gaat.
Telefoon naar klantenSERVICE van N.S. levert niets positiefs op.
Een brief naar klantenservice is inmiddels 1 juli verzonden en ik wacht met spanning af welke reactie ik krijg.
1 juni vertrokken wij voor een vakantiereis tot 30 juni.
Bij de post die ik na thuiskomst openmaak bevindt zich een brief, gedateerd 3 juni, van N.S.met de mededeling dat "helaas de automatische afschrijving van het voordeelurenabonnement van mijn vrouw niet is gelukt". Ik moet binnen 14 dagen na dagtekening het geld overgemaken.
Ik zit dan samen met mijn vrouw in Spanje.
Bij de post is ook nog een brief van INTRUM JUSTITIA, gedateerd 25 juni.
In deze brief wordt mij medegedeeld dat ik binnen 10 dagen de abonnementsgelden plus een verhoging plus administratiekosten moet betalen. Zo niet dan .... volgt er nog meer.
Zo werkt N.S., na 6 jaar zonder probleem betalen een incassobureau inschakelen als iets mis gaat.
Telefoon naar klantenSERVICE van N.S. levert niets positiefs op.
Een brief naar klantenservice is inmiddels 1 juli verzonden en ik wacht met spanning af welke reactie ik krijg.