| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dividend ING kostenvrij opnemen
Dividend ING kostenvrij opnemen
ING meldt dat dividend van belegingsfonds kostenvrij opneembaar is. Maar niet per internet. Wel per telefoon, 0900nummer. 0,10 cent per minuut. Volgens mij is dat niet kostenvrij en beduvelt ING op zo'n manier de klant. Nu ze na de crisis eindelijk vinden dat de klant centraal moet staan (daarvoor dus niet blijkbaar), blijken het opnieuw loze woorden.
Maar weer zoeken via de Opta en internet hoe ik het 0900 nummer kan omzeilen. Mijn tijd daarvoor kost ook geld, dus kostenvrij opnemen bij de ING? Vergeet het maar.
Maar weer zoeken via de Opta en internet hoe ik het 0900 nummer kan omzeilen. Mijn tijd daarvoor kost ook geld, dus kostenvrij opnemen bij de ING? Vergeet het maar.
Re: Dividend ING kostenvrij opnemen
via internet is het altijd kostenvrij inleggen/opnemen, via de telefoon kost opnemen/inleggen iets van 0,4%, dat betaal je niet bij dividend. Lijkt mij behoorlijk kostenvrij, voordat je iets roept eerst maar eens goed zoeken, scheelt je tijd en geld...