kpn mobiel abonnement
Geplaatst: 08 jul 2009 15:56
Op 3-7-09 heb ik gebeld met KPN klantenservice. Ik wilde mijn abonnement opzeggen omdat ik n bepaald toestel wilde wat KPN niet had (volgens de internetsite). De medewerker meldde mij dat ze deze wel konden leveren en uiteindelijk kreeg ik een mooi voorstel waardoor ik toch mijn abonnement (KPN 25) wilde verlengen. Ik zou dan een flexibel 190 krijgen met de 1e 3 mnd geen abo kosten + 12 mnd korting op mijn abo kosten + toestel gratis. Nou mooie aanbieding toch?
Krijg ik ajgelopen maandag een voicemailbericht wat verstuurd was door Hi. Dus ik bellen met KPN. Was mijn abo omgezet naar Hi online 20 met n verlenging van 1 jaar. Het toestel was al onderweg (had nog gevraagd of ze TNT wilde laten weten dat t pakket niet verzonden mocht worden maar dat kon niet) maar dat moest ik weigeren en dan zou daarna (kon wel even duren) mijn abo weer hersteld worden. Dat ging waarschijnlijk niet meer voor mijn vakantie lukken!!Dus ik zit nu met een abo wat te laag is (KPN 25 was al te laag) en ik ga binnenkort op vakantie zonder nieuw toestel en hoge kosten in het buitenland (Hi). Men kwam mij tegemoet met max. 2x maandkosten te laten vervallen die ik ongetwijfeld nodig heb voor bellen in het buitenland met Hi. Ook kon ik mijn abo nog niet opzeggen want alles moest eerst adm. in orde zijn. De medewerker begreep mijn onbegrip maar kon niet meer doen, belachelijk. Nou KPN bedankt. Kan ik hier nog iets aan doen om alles toch te bespoedigen. KPN moet dit toch adm. snel kunnen wijzigen, hun hebben de fout gemaakt
Ik wil graag mn nieuwe telefoon voordat ik op vakantie ga.
Krijg ik ajgelopen maandag een voicemailbericht wat verstuurd was door Hi. Dus ik bellen met KPN. Was mijn abo omgezet naar Hi online 20 met n verlenging van 1 jaar. Het toestel was al onderweg (had nog gevraagd of ze TNT wilde laten weten dat t pakket niet verzonden mocht worden maar dat kon niet) maar dat moest ik weigeren en dan zou daarna (kon wel even duren) mijn abo weer hersteld worden. Dat ging waarschijnlijk niet meer voor mijn vakantie lukken!!Dus ik zit nu met een abo wat te laag is (KPN 25 was al te laag) en ik ga binnenkort op vakantie zonder nieuw toestel en hoge kosten in het buitenland (Hi). Men kwam mij tegemoet met max. 2x maandkosten te laten vervallen die ik ongetwijfeld nodig heb voor bellen in het buitenland met Hi. Ook kon ik mijn abo nog niet opzeggen want alles moest eerst adm. in orde zijn. De medewerker begreep mijn onbegrip maar kon niet meer doen, belachelijk. Nou KPN bedankt. Kan ik hier nog iets aan doen om alles toch te bespoedigen. KPN moet dit toch adm. snel kunnen wijzigen, hun hebben de fout gemaakt
Ik wil graag mn nieuwe telefoon voordat ik op vakantie ga.