ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank
Geplaatst: 08 jul 2009 18:38
vorig jaar wou ik verhuizen, contact met ziggo en gevraagd waar ik mijn verhuizing kon melden. mij werd een email adres gegeven. keurig mijn berichtje verzonden, maar ik ontving maar geen post van ziggo.
gebeld, oh foutje meneer. laat het ons nog eens weten dat u verhuisd bent. opnieuw gedaan en ja hoor, antwoord. maar ondertussen meer dan een maand geen post gehad. omdat ik in scheiding ligt, is de post voor mijn oude adres naar mijn vrouw doorgestuurd.
bleek ziggo ondertussen foutieve facturen te willen incasseren, maar stuurde die aan het verkeerde adres. ik wist dus van niets, factuur online was ook niet bereikbaar.
toen opeens een incassobureau. aangegeven dat ik geen facturen had ontvangen en daarom ook niet kon reageren. ziggo accepteerde dit niet en wenste dit voor te laten komen. en wat bleek? alle info die ziggo mij had gegeven werd nu keihard ontkend! allemaal mijn schuld, gebruikte email adres bestond niet en factuur online werkte perfect.
mij is ondertussen gebleken dat het door mij gebruikte email adres wel degelijk bestond en gewoon doorgeschakeld stond naar het adres dat ik volgens ziggo wel had moeten gebruiken!
maar ook dat factuur online heel beperkt en vaak zelfs helemaal niet bereikbaar is geweest.
kortom, ziggo gejokt tegen de rechter! maar ik ben wel veroordeeld.
gebeld, oh foutje meneer. laat het ons nog eens weten dat u verhuisd bent. opnieuw gedaan en ja hoor, antwoord. maar ondertussen meer dan een maand geen post gehad. omdat ik in scheiding ligt, is de post voor mijn oude adres naar mijn vrouw doorgestuurd.
bleek ziggo ondertussen foutieve facturen te willen incasseren, maar stuurde die aan het verkeerde adres. ik wist dus van niets, factuur online was ook niet bereikbaar.
toen opeens een incassobureau. aangegeven dat ik geen facturen had ontvangen en daarom ook niet kon reageren. ziggo accepteerde dit niet en wenste dit voor te laten komen. en wat bleek? alle info die ziggo mij had gegeven werd nu keihard ontkend! allemaal mijn schuld, gebruikte email adres bestond niet en factuur online werkte perfect.
mij is ondertussen gebleken dat het door mij gebruikte email adres wel degelijk bestond en gewoon doorgeschakeld stond naar het adres dat ik volgens ziggo wel had moeten gebruiken!
maar ook dat factuur online heel beperkt en vaak zelfs helemaal niet bereikbaar is geweest.
kortom, ziggo gejokt tegen de rechter! maar ik ben wel veroordeeld.