ik zou persoonlijk de kastenwand helemaal van kasten voorzien. Ik vind het een loze hoek waar je volgens mij niets aan hebt. Staat rommelig als je daar wat neerzet. Gezien het ontwerp van de keuken lijkt me dat niet de bedoeling
Die plank boven de wasbak lijkt me niet handig. Volgens mij stoot je daar met je handen tegenaan en als je warm water gebruikt dan beslaat alles wat op de plank staat met condens. Je kookt daar ook dus allemaal vetaanslag op de plank dat vermengd met stoom krijg je een kleverige derrie op de plank.
Ik zou de kasten tot aan het plafond doen. Omdat je dat aan de andere kant ook hebt en hier geldt hetzelfde verhaal. Boven de wasbak, warm water vermengd met vetaanslag krijg je derrie en blijf je schoonmaken bovenop de kasten.
Ik zou ook het aanrechtblad een klein stukje doortrekken zodat je de prullebak eronder kunt zetten. Staat hij ook niet in het zicht. Zet hem op een plantentrolly dan kun je hem makkelijk eronder vandaan trekken
Ik zou er zelf een U keuken van maken. Nu heb je een klein stukje loze muur.
Ik zie geen verlichting maar als je spotjes gaat doen denk er dan om dat je ze niet te dicht voor de kastjes doet. Dit ivm als er een deurtje open staat hij kan verbranden door de hitte. Ook kunnen de kastjes verkleuren.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)