Bol.com
Geplaatst: 09 jul 2009 16:25
Wij hebben een zeer slechte ervaring met BOL.com en willen graag weten, of er meer mensen zijn, die ook slechte ervaringen hebben gehad met Bol.com.
Wij hadden in de laatste actie 3 DVD's en of 3 CD's bestellen 1 gratis.
Dus een bestelling gedaan.
Wij kregen de artikelen welliswaar op tijd geleverd.
Maar wij moesen de volle prijs betalen !! Dus bellen met Bol.com.
( Overigens moet je ook nog betalen voor hun ' Klantenservice ' !! )
De medewerker die wij aan de lijn kregen ging de 3 artikelen nakijken voor ons en ja hoor.. wij hadden gewoon recht op de aktie. En dus zou ons 9.99 euro in mindering gebracht worden.
Maar nog geen 10 min later, kregen wij een mail, met daarin, sorry etc. Maar u komt niet in aanmerking voor de vermindering want 1 DVD zat niet in de aktie.. maar de aktie was 2 kopen de 3e GRATIS !!
Dus hebben wij als klant zijnde nog steeds recht op een 3e Gratis.
Wij hebben zelfs de 3e niet in de aktie zijnde artikel gehouden en betaald. Dus daar heeft Bol.com al van geprofiteerd. Maar neemt niet weg, dat wij ook nog 2 WEL in de aktie zijnde artikelen hadden gekregen. Maar nog geen gratis artikel, zoals in de aktie vermeld staat. Dus na veel heen en weer gemail, werd er eerst gezegd, dat ze een GRATIS artikel niet na kunnen sturen. Maar een betaald artikel kunnen ze toch ook naleveren ?
Kortom.. na veel heen en weer mailen, kregen wij weer een mailtje met
Sorry u staat in uw recht ons excuus hiervoor, wij zullen alsnog de 9,99 euro terug storten, want u heeft WEL 3 artikelen uit de aktie.
Vervolgens nog geen half uur later, komt weer een mailtje met u raad het al ... wij hebben geen recht en nu komt het..
Maar wij mogen wel weer 3 artikelen bestellen en dan brengen ze ons dan 9.99 euro in mindering..
Dus voor 1 gratis CD moet ik eerst 5 DVD's en of CD's kopen voordat ik er 1 gratis krijg !! En dan is het nog maar afwachten, of hun niet ACHTERAF vinden, dat het artikel toch niet in de aktie was. Want anders moet ik ook het 6e artikel gewoon betalen !!
Wij hadden in de laatste actie 3 DVD's en of 3 CD's bestellen 1 gratis.
Dus een bestelling gedaan.
Wij kregen de artikelen welliswaar op tijd geleverd.
Maar wij moesen de volle prijs betalen !! Dus bellen met Bol.com.
( Overigens moet je ook nog betalen voor hun ' Klantenservice ' !! )
De medewerker die wij aan de lijn kregen ging de 3 artikelen nakijken voor ons en ja hoor.. wij hadden gewoon recht op de aktie. En dus zou ons 9.99 euro in mindering gebracht worden.
Maar nog geen 10 min later, kregen wij een mail, met daarin, sorry etc. Maar u komt niet in aanmerking voor de vermindering want 1 DVD zat niet in de aktie.. maar de aktie was 2 kopen de 3e GRATIS !!
Dus hebben wij als klant zijnde nog steeds recht op een 3e Gratis.
Wij hebben zelfs de 3e niet in de aktie zijnde artikel gehouden en betaald. Dus daar heeft Bol.com al van geprofiteerd. Maar neemt niet weg, dat wij ook nog 2 WEL in de aktie zijnde artikelen hadden gekregen. Maar nog geen gratis artikel, zoals in de aktie vermeld staat. Dus na veel heen en weer gemail, werd er eerst gezegd, dat ze een GRATIS artikel niet na kunnen sturen. Maar een betaald artikel kunnen ze toch ook naleveren ?
Kortom.. na veel heen en weer mailen, kregen wij weer een mailtje met
Sorry u staat in uw recht ons excuus hiervoor, wij zullen alsnog de 9,99 euro terug storten, want u heeft WEL 3 artikelen uit de aktie.
Vervolgens nog geen half uur later, komt weer een mailtje met u raad het al ... wij hebben geen recht en nu komt het..
Maar wij mogen wel weer 3 artikelen bestellen en dan brengen ze ons dan 9.99 euro in mindering..
Dus voor 1 gratis CD moet ik eerst 5 DVD's en of CD's kopen voordat ik er 1 gratis krijg !! En dan is het nog maar afwachten, of hun niet ACHTERAF vinden, dat het artikel toch niet in de aktie was. Want anders moet ik ook het 6e artikel gewoon betalen !!