Overgang Telfort naar Ziggo.
Geplaatst: 10 jul 2009 22:26
Helaas maar de overgang van Telfort naar Ziggo is niet gelopen zoals het moet.
Bij Telfort hadden wij internet en telefonie, gezien de problemen en tariefsverhoging telefonie hebben we besloten Ziggo alles in een pakket te nemen.
Bij Telfort konden we weg dus geen probleem.
Ziggo gebeld en abonnement alles in een genomen. Gezien dat we ook telefonie hadden genomen konden wij zelf niet het abonnement Telfort opzeggen. Ziggo heeft de overstapservice dus zij zouden alles regelen.
Geen bevestiging ontvangen van Telfort over het beeindigen van het abonnement maar dat zij we wel gewend van deze firma helaas.
Nu blijven echter de rekeningen van Telfort iedere maand binnenkomen, zelfs met gesprekskosten van een telefoon die via Ziggo loopt!!!
Met Telfort contact opgenomen en zij melden dat abonnement niet is beeindigt. Ziggo vervolgens gebeld en zij melden dat dit wel heeft plaatsgevonden.
Het bekende van het kastje naar de muur sturen.
We hebben nu maar zelf het abonnement beeindigt bij Telfort per 10 augustus.
Nu weer gaan vechten om de 2 maanden teveel betaalde terug te krijgen van Telfort. Wel alvast alle betalingen naar Telfort stopgezet (Bank hiervoor een blokkade laten leggen op betalingen naar Green ISP).
DAM
Bij Telfort hadden wij internet en telefonie, gezien de problemen en tariefsverhoging telefonie hebben we besloten Ziggo alles in een pakket te nemen.
Bij Telfort konden we weg dus geen probleem.
Ziggo gebeld en abonnement alles in een genomen. Gezien dat we ook telefonie hadden genomen konden wij zelf niet het abonnement Telfort opzeggen. Ziggo heeft de overstapservice dus zij zouden alles regelen.
Geen bevestiging ontvangen van Telfort over het beeindigen van het abonnement maar dat zij we wel gewend van deze firma helaas.
Nu blijven echter de rekeningen van Telfort iedere maand binnenkomen, zelfs met gesprekskosten van een telefoon die via Ziggo loopt!!!
Met Telfort contact opgenomen en zij melden dat abonnement niet is beeindigt. Ziggo vervolgens gebeld en zij melden dat dit wel heeft plaatsgevonden.
Het bekende van het kastje naar de muur sturen.
We hebben nu maar zelf het abonnement beeindigt bij Telfort per 10 augustus.
Nu weer gaan vechten om de 2 maanden teveel betaalde terug te krijgen van Telfort. Wel alvast alle betalingen naar Telfort stopgezet (Bank hiervoor een blokkade laten leggen op betalingen naar Green ISP).
DAM