KPN doet niets met mijn klachten en aangetekende brieven
Geplaatst: 11 jul 2009 01:01
Hallo
Alvast excuus voor mijn dislectie
Ik ben onlangs verhuisd, en heb een verhuisbericht doorgegeven bij KPN via hun website.
Ik heb netjes een brief gekregen waarin mijn verhuizing werd bevestigd.
Op die datum dat het internet verhuisd werd was er niets gebeurd. Ik wacht nog een dag, ik wacht twee dagen. Kan ja wat vertraging zijn. Maar na een week stuurde ik toch een mailtje vanaf mijn werk.
De klacht werd in behandeling genomen.
Na nog een week nog eens klagen. Ik heb geen telefoon tot mijn beschikking, dus bellen was niet mogelijk.
Ook konden ze mijn probleem aleen maar oplossen als ze via de telefoon met mij konden bellen. Dat is raar. Bij mij zit alles goed aangesloten. Ik heb gekeken op hun webste, en een install menue gevolgd. Aan mij ligt hetniet, ze kunnen het gewoon aansluiten. Ik heb geen mobiel, ik hoef niet altijd berijkbaar te zijn, en ik vind het bespottelijk dat ze ervan uit gaan dat iedereen er een heeft. Als ze mij telefonish willen spreken dan sluiten ze mijn telefoon maar aan.
Inmiddels ben ik 2 maanden Internet en Telefoonloos. Ik heb bij mijn ouders ook al meerdere malen telefonsh contact proberen te leggen, maar dat ging erg moeizaam. Ik werd van de ene collega naar de andere gestuurd, en het speet ze allemaal enorm, maar niemand kon mij vertellen waar het probleem zat, en hoe ze het gingen oplossen. Toen ik toch echt wou weten wat er nu aan de hand was (ik bleef gewoon vriendelijk, maar was gewoon behoorlijk geirriteerd) Vertelde mij zo'n snotneus dat ik even tegen mijn moeder moest gaan zeuren, en gooide de haak erop.
Ik heb nu 2 aangetekende brieven gestuurd, waarin ik vraag wat nu de oorzaak van de storing is, en hoe ze dit willen oplossen, en dat ik mijn geld weer terug wil. Tot op heden is er niet op gereageerd. De volgende stap is de voorbeeldbrief die op deze website staat om mijn contract te ontbinden.
Helaas heb ik ook digitenne, en daar ben ik erg tevereden over. Ziggo was degene die mijn duitse zenders van de buis gooide, dus kabel wil ik niet weer terug, maar digitenne kun je aleen maar krijgen met internet erbij. Als zij het internet niet verbinden, dan is dat toch niet mijn probleem? Ik wil sowieso mijn digitenne niet kwijt.
Ik wil graag weten of kpn ook een afdeling heeft waar mijn klachten wel serieus word genomen
Ook ben ik wnatrouwig geworden tegenover alle andere providers. Ik denk er serieus overna om helemaal geen iternet meer te nemen. Dit kost mij echt teveel energie tijd en geld. Hebben jullie een idee over wie de provider is die het beste met zijn klanten omgaat? Geld maakt me absoluut niet uit. Ik wil gewoon niet weer zo belachelijk behandeld worden.
Groetjes Judith
Alvast excuus voor mijn dislectie
Ik ben onlangs verhuisd, en heb een verhuisbericht doorgegeven bij KPN via hun website.
Ik heb netjes een brief gekregen waarin mijn verhuizing werd bevestigd.
Op die datum dat het internet verhuisd werd was er niets gebeurd. Ik wacht nog een dag, ik wacht twee dagen. Kan ja wat vertraging zijn. Maar na een week stuurde ik toch een mailtje vanaf mijn werk.
De klacht werd in behandeling genomen.
Na nog een week nog eens klagen. Ik heb geen telefoon tot mijn beschikking, dus bellen was niet mogelijk.
Ook konden ze mijn probleem aleen maar oplossen als ze via de telefoon met mij konden bellen. Dat is raar. Bij mij zit alles goed aangesloten. Ik heb gekeken op hun webste, en een install menue gevolgd. Aan mij ligt hetniet, ze kunnen het gewoon aansluiten. Ik heb geen mobiel, ik hoef niet altijd berijkbaar te zijn, en ik vind het bespottelijk dat ze ervan uit gaan dat iedereen er een heeft. Als ze mij telefonish willen spreken dan sluiten ze mijn telefoon maar aan.
Inmiddels ben ik 2 maanden Internet en Telefoonloos. Ik heb bij mijn ouders ook al meerdere malen telefonsh contact proberen te leggen, maar dat ging erg moeizaam. Ik werd van de ene collega naar de andere gestuurd, en het speet ze allemaal enorm, maar niemand kon mij vertellen waar het probleem zat, en hoe ze het gingen oplossen. Toen ik toch echt wou weten wat er nu aan de hand was (ik bleef gewoon vriendelijk, maar was gewoon behoorlijk geirriteerd) Vertelde mij zo'n snotneus dat ik even tegen mijn moeder moest gaan zeuren, en gooide de haak erop.
Ik heb nu 2 aangetekende brieven gestuurd, waarin ik vraag wat nu de oorzaak van de storing is, en hoe ze dit willen oplossen, en dat ik mijn geld weer terug wil. Tot op heden is er niet op gereageerd. De volgende stap is de voorbeeldbrief die op deze website staat om mijn contract te ontbinden.
Helaas heb ik ook digitenne, en daar ben ik erg tevereden over. Ziggo was degene die mijn duitse zenders van de buis gooide, dus kabel wil ik niet weer terug, maar digitenne kun je aleen maar krijgen met internet erbij. Als zij het internet niet verbinden, dan is dat toch niet mijn probleem? Ik wil sowieso mijn digitenne niet kwijt.
Ik wil graag weten of kpn ook een afdeling heeft waar mijn klachten wel serieus word genomen
Ook ben ik wnatrouwig geworden tegenover alle andere providers. Ik denk er serieus overna om helemaal geen iternet meer te nemen. Dit kost mij echt teveel energie tijd en geld. Hebben jullie een idee over wie de provider is die het beste met zijn klanten omgaat? Geld maakt me absoluut niet uit. Ik wil gewoon niet weer zo belachelijk behandeld worden.
Groetjes Judith