LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPod classic 80GB defect 2 x binnen 380 dagen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

Wie moet ik nu aanspreken

Apple
0
Geen stemmen
Mp3Shop
0
Geen stemmen
Rechtsbijstandverzekering
0
Geen stemmen
Laat Apple maar. Gewoon overal je verhaal doen
1
50%
Iets anders. (post jouw optie)
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

adslben
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2006 22:38

iPod classic 80GB defect 2 x binnen 380 dagen

Ongelezen bericht door adslben »

Heb 18-06-2008 een Ipod Classic 80GB gekocht. Leuk ding werkt goed, maar helaas september 2008 ineens vervormd geluid.

Aangemeld bij Apple en kreeg een nieuwe Ipod. Perfecte service....

Maar helaas begin deze week weer geluid vervormd, snel factuur erbij gezocht. O net geen 20 dagen na garantie dat komt wel goed bij een bedrijf met goede producten..

Vandaag deze email ontvangen! :(
[/quote]
Dear Apple Customer,

iPod Serial Number: 2Z836******
Repair ID: D24292***

Thank you for sending the proof of purchase for your iPod to Apple.

Apple has reviewed your proof of purchase and your request to update the purchase date in our records. Your request was carefully considered. We regret to inform you that your request has been denied and the service request has been canceled.

Your request was denied because the date of purchase for your replacement iPod is the same as the date of purchase of the original iPod. The replacement iPod is entitled to the remaining warranty coverage from the original iPod.

Your iPod has the following date of purchase in our records: 6/18/08

You may still request service at <http://www.apple.com/support/ipod>. You will be responsible for covering the cost.

You may check the status of a service request any time at <http://www.apple.com/support/repairstatus>. If necessary, you may “Select Your Country/Location” on the right side of the page and click "Where do I find my serial number?"

Sincerely,

AppleCare Agreement Administration

quote:
Mijn reply naar Apple, kort maar krachtig.

Dan was dit mijn eerste en laatste aankoop van een product van Apple! 209 euro en 2x defect, eerst na een paar maanden en de vervangen Ipod dus ook geen jaar meegegaan.

Zeer slechte service en ik ben echt heel erg teleurgesteld in het merk Apple en de Ipod kwaliteit.

Ik ga dit dan ook zeker melden bij de consumenten organisaties, mijn Yoko walkman uit 1980 werkt zelfs nog!
[quote]
Als een product goed is laat ik het weten maar dit deel ik dus ook.

Ik ga nog kijken wat Mp3shop.nl wil doen maar ben bang dat ik pech heb. Maar niet geschoten is altijd mis.
Iemand dezelfde ervaring? 2 jaar europa garantie/aanbeveling kan ik daar wat mee?

Heb Mp3shop nu ook dit verhaal gemaild

adslben
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2006 22:38

Re: iPod classic 80GB defect 2 x binnen 380 dagen

Ongelezen bericht door adslben »

Antwoord van de verkoper

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas is het zo dat de garantie van Apple zeer strikt is. Ik kan hier dus melding van maken zodat u deze naar ons kunt sturen en wij deze kunnen opsturen naar Apple. Wel is het zo dat Apple dan vermoedelijk het product afkeurt of een prijs gaat bereken voor onderzoek. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170277. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

T** K*****
Coolblue B.V.

Gesloten