Medewerkers Ziggo begrijpen eigen systeem niet ???
Geplaatst: 11 jul 2009 16:13
Hallo ,
In April belde ik voor de eerste keer met ZIGGO in verband met een defecte afstandsbediening van mijn Humax digitale ontvanger.
Er werd me verteld dat ze een nieuwe gingen bestellen en dat ik deze binnen 5 werkdagen in huis zou hebben.
Maar helaas na een week had ik hem nog niet binnen , dus ik weer bellen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en daardoor mijn bestelling niet was uitgevoerd (kan gebeuren dacht ik)
dus ik wacht nog een week want dan zou hij wel binnen komen.
Maar ook nu kwam hij niet binnen , waarop ik weer moest bellen , en nu kreeg ik te horen dat ze helemaal geen bestelling konden terug vinden van mijn afstandsbediening.
Wel konden ze zien dat ik hier wel al over had gebeld.
Weer werd me beloofd dat hij opnieuw besteld ging worden.
en jullie raden het vast wel nu , hij kwam inderdaad niet binnen.
Om een lang verhaal kort te maken , ik heb tot vorige week iedere week moeten bellen met ziggo en elke keer kreeg ik het zelfde verhaal te horen.
maar donderdag 9 juli kwam hij dan eindelijk binnen , en wat denken jullie ?
het was er niet 1 niet 2 niet 3 maar 4 afstandsbedieningen die hier binnen kwamen , en vandaag 11 juli kwam er nog 1 binnen pffffffft
Als ik toch echt van elke keer dat ik gebeld heb met ziggo een afstandbediening ga ontvangen dan heb ik aan het eind van de volgende week mijn kast vol liggen.
IS ER BIJ ZIGGO DAN NIEMAND DIE EVEN AAN DE BEL TREKT VAN HEY DIT KAN NIET DAT ER ZOVEEL AFSTANDSBEDIENINGEN NAAR DIT ADRES GAAN ???
Het was een garantie geval dus het kost ZIGGO alleen maar geld.
Mij maakt het niet uit , heb ik tenminste wat reserve afstandsbedieningen.
Ik heb namelijk iedere keer gevraagd of ze zeker wisten of ik dan straks niet alles dubbel kreeg , en er werd iedere keer gezegd van nee meneer daar kunt u 100% van op aan.
ben benieuwd of ze ook zo opletten als ik de digitale ontvanger voor garantie zou aanmelden .
Het is over duidelijk dat het personeel niet weet hoe hun eigen systeem werkt ,anders had dit niet kunnen gebeuren.
Blijkbaar heeft de directeur van ziggo Geld te veel en omdat hij niet weet wat hij ermee moet doen gooit hij het zomaar de deur uit
WORD EENS WAKKER ZIGGO
In April belde ik voor de eerste keer met ZIGGO in verband met een defecte afstandsbediening van mijn Humax digitale ontvanger.
Er werd me verteld dat ze een nieuwe gingen bestellen en dat ik deze binnen 5 werkdagen in huis zou hebben.
Maar helaas na een week had ik hem nog niet binnen , dus ik weer bellen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en daardoor mijn bestelling niet was uitgevoerd (kan gebeuren dacht ik)
dus ik wacht nog een week want dan zou hij wel binnen komen.
Maar ook nu kwam hij niet binnen , waarop ik weer moest bellen , en nu kreeg ik te horen dat ze helemaal geen bestelling konden terug vinden van mijn afstandsbediening.
Wel konden ze zien dat ik hier wel al over had gebeld.
Weer werd me beloofd dat hij opnieuw besteld ging worden.
en jullie raden het vast wel nu , hij kwam inderdaad niet binnen.
Om een lang verhaal kort te maken , ik heb tot vorige week iedere week moeten bellen met ziggo en elke keer kreeg ik het zelfde verhaal te horen.
maar donderdag 9 juli kwam hij dan eindelijk binnen , en wat denken jullie ?
het was er niet 1 niet 2 niet 3 maar 4 afstandsbedieningen die hier binnen kwamen , en vandaag 11 juli kwam er nog 1 binnen pffffffft
Als ik toch echt van elke keer dat ik gebeld heb met ziggo een afstandbediening ga ontvangen dan heb ik aan het eind van de volgende week mijn kast vol liggen.
IS ER BIJ ZIGGO DAN NIEMAND DIE EVEN AAN DE BEL TREKT VAN HEY DIT KAN NIET DAT ER ZOVEEL AFSTANDSBEDIENINGEN NAAR DIT ADRES GAAN ???
Het was een garantie geval dus het kost ZIGGO alleen maar geld.
Mij maakt het niet uit , heb ik tenminste wat reserve afstandsbedieningen.
Ik heb namelijk iedere keer gevraagd of ze zeker wisten of ik dan straks niet alles dubbel kreeg , en er werd iedere keer gezegd van nee meneer daar kunt u 100% van op aan.
ben benieuwd of ze ook zo opletten als ik de digitale ontvanger voor garantie zou aanmelden .
Het is over duidelijk dat het personeel niet weet hoe hun eigen systeem werkt ,anders had dit niet kunnen gebeuren.
Blijkbaar heeft de directeur van ziggo Geld te veel en omdat hij niet weet wat hij ermee moet doen gooit hij het zomaar de deur uit
WORD EENS WAKKER ZIGGO