LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedroevend

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kemthip
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2009 11:56

bedroevend

Ongelezen bericht door kemthip »

Jammer genoeg geeft het mij n goed gevoel al die klachten , dacht eerst ff dat ik aan t zeuren was ben al een jaar bezig sinds mijn verhuizing kreeg in t begin 2 facturen na veel gebel zeiden ze dat ik mijn verhuizing niet had gemeld terwijl ik de bevestiging voor mn neus had en als ik die inderdaad is niet gemeld had ruiken ze bij ziggo dan mijn nieuwe adres?afijn ze zouden het van de 2 klant nummers verhelpen en dat klopt kreeg er 4 , dan heb ik afgelopen zaterdag zn licht aan de telefoon die ik belde omdat ik een aanmaning had gekregen van een factuur die niet klopte met extra kosten dat ik die toch echt moest betalen terwijl ik overal bevestigingen voor mn neus heb liggen van ziggo dat t een is stop gezet en het andere aangemeld wat volgens hem niet kan want dat staat niet in het systeem werkelijk nog nooit heb ik zn dom personeel gehoord als je echt niets meer kan moet je bij ziggo gaan werken, ten eind raad heb ik alles maar opgezegd en ik geloof dat hij daar ook nog blij mee was want dan heeft hij weer n probleem opgelost wat n zooitje daar.

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: bedroevend

Ongelezen bericht door Machtold »

Ooit van interpunctie gehoord?

Dikke van Dale:  in·ter·punc·tie de; v 1 plaatsing vd leestekens 2 de leestekens zelf

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: bedroevend

Ongelezen bericht door TdeHond »

in·ter·punc·tie
staat niet vermeld in de Gedragsregels van deze site.

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: bedroevend

Ongelezen bericht door Machtold »

Nee, maar leest wel een stuk makkelijker.

Gesloten