Tfortelecom
Geplaatst: 14 jul 2009 11:01
Ik mocht mijn abonnement verlengen en wilde graag van Hi25 naar KNP flexibel 20 omdat HI mij niet goed beviel. Ik wilde hier dan graag de Samsung Star bij en had via internet gezien dat ik dit toesel er gratis bij zou krijgen.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....
Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!
Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....
Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!
Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.