Pagina 1 van 1

abonnement lokkers

Geplaatst: 14 jul 2009 17:56
door nicosanden
deze reeds ook naar "ZIN" en Zester/zin gestuurd


Op 11 juli in losse verkoop gekocht "ZIN" nummer 7 juli 2009
Aanbieding abonnement met welkomstcadeau naaimachine trok mijn aandacht,nu 14 juli telefonisch getracht deze aanbieding te doen.
Ten eerste telefoniste wist van geen aanbieding (naaimachine),wel heel raar!!!
Zij heeft toen naar hoofdkantoor gebeld, en kwam met de mededeling dat naaimachine niet meer te leveren was.
Dit is pure misleiding...(bij aanbieding staat tot 1 september 2009, en aanbieding is net ingegaan).
Duidelijk poging om mensen dan met iets anders op te zadelen.
Dit werkt bij mij in ieder geval andersom.
Ik ga deze brief per heden ook versturen naar allerlei consumenten-site's, schandalig om op deze manier abonnementen te lokken.

Groetjes Nico van de Sanden

Re: abonnement lokkers

Geplaatst: 01 nov 2009 21:29
door ArjenM
Zester is de webshop van Sanoma Uitgevers.

Zester zelf is niet voorzien van personeel, de redacties van de diverse bladen vullen de webshop met hun produkten.
De redactie zelf aanschrijven is dan ook de beste weg indien je er met het klantencontact centrum niet uit komt.

Re: abonnement lokkers

Geplaatst: 03 nov 2009 16:24
door Sanna Sanoma
Het is wel mogelijk om te reageren via www.zester.nl Kies het kopje klantenservice, links bovenaan. U kunt uw vraag stellen aan Sanna of via een contactformulier uw vraag doorsturen naar de klantenservice.