MIO C710 uit 2006 updaten kan niet meer
Geplaatst: 15 jul 2009 18:12
Hallo,
Ik ben in het bezit van de MIO C710 navigatiesysteem. Gekocht voor de zomer in 2006. Laten we zeggen 3 jaar geleden. Door omstandigheden heb ik de software en de kaarten op het apparaat opnieuw moeten installeren met de oorspronkelijk meegleverde cd's. Dit ging zonder problemen. Vervolgens wilde ik de software en kaarten updaten met nieuwere versies. Nieuwere versies die eerder via de site van mio m.b.v. de MioMap updater geinstalleerd konden worden. Maar tot mijn grote verrassing zijn deze udates verdwenen. Even bellen met de helpdesk: 020 7085072. De programmaupdate van MioMap 3.1 naar 3.2 wordt niet langer meer ter beschikking gesteld, omdat zij (Mio dus) daar grote problemen mee heeft. Welke is mij niet duidelijk.
Ook de updates in kaarten zijn verdwenen. Met die updates zijn een groot aantal fouten in de orgineel meegeleverde kaarten opgelost.
Nu zou dat allemaal niet zo erg zijn, als je maar in staat gesteld was om de updates op schijf te slaan, om MioMap 3.2 op te slaan, om de nieuwere kaarten op te slaan. Maar door de wijze waarop Mio haar updates distribueerde, was dit niet mogelijk. Althans, niet voor mij.
Ik ben nooit op de hoogte gebracht van het stoppen van updates.
Kan dit nu zo maar? Ik wil gewoon mijn navigatiesysteem en ondersteunende pc-software weer in de staat krijgen zoals dat was voordat ik aan herinstallatie begon.
Welke wegen kan ik bewandelen om dit voor elkaar te krijgen. Bellen met de helpdesk levert in ieder geval niet het juiste resultaat.
Ik ben in het bezit van de MIO C710 navigatiesysteem. Gekocht voor de zomer in 2006. Laten we zeggen 3 jaar geleden. Door omstandigheden heb ik de software en de kaarten op het apparaat opnieuw moeten installeren met de oorspronkelijk meegleverde cd's. Dit ging zonder problemen. Vervolgens wilde ik de software en kaarten updaten met nieuwere versies. Nieuwere versies die eerder via de site van mio m.b.v. de MioMap updater geinstalleerd konden worden. Maar tot mijn grote verrassing zijn deze udates verdwenen. Even bellen met de helpdesk: 020 7085072. De programmaupdate van MioMap 3.1 naar 3.2 wordt niet langer meer ter beschikking gesteld, omdat zij (Mio dus) daar grote problemen mee heeft. Welke is mij niet duidelijk.
Ook de updates in kaarten zijn verdwenen. Met die updates zijn een groot aantal fouten in de orgineel meegeleverde kaarten opgelost.
Nu zou dat allemaal niet zo erg zijn, als je maar in staat gesteld was om de updates op schijf te slaan, om MioMap 3.2 op te slaan, om de nieuwere kaarten op te slaan. Maar door de wijze waarop Mio haar updates distribueerde, was dit niet mogelijk. Althans, niet voor mij.
Ik ben nooit op de hoogte gebracht van het stoppen van updates.
Kan dit nu zo maar? Ik wil gewoon mijn navigatiesysteem en ondersteunende pc-software weer in de staat krijgen zoals dat was voordat ik aan herinstallatie begon.
Welke wegen kan ik bewandelen om dit voor elkaar te krijgen. Bellen met de helpdesk levert in ieder geval niet het juiste resultaat.