Ik heb onlangs mijn orange abonnement over laten zetten naar T-mobile. De eerste paar weken kon ik nog bellen met de orange simkaart, maar daarna werd mijn nummer zoals afgesproken overgezet op de geleverde T-mobile simkaart. Sindsdien heb ik geen gsm ontvangst meer ( inmiddels bijna een week). Als ik dan de T-mobile klantenservice bel, krijg ik te horen dat het niet zo lang meer duurt voordat ik weer ontvangst heb en daar moet ik het maar mee doen.
Ik ben zelfstandig ondernemer en ben nu gewoon onberijkbaar, dat is niet alleen heel erg lastig, maar kost mij gewoon klanten en dus geld.
Heeft er nog iemand dit soort ervaringen met T-mobile
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile
Re: T-mobile
Dit lijkt mij reden om T-mobile in gebreke te stellen.
10 werkdagen de tijd geven om probleem op te lossen.
Lukt dit niet dan contract opzeggen per direct.
E.e.a. schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging doen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren mocht opzegging niet bevestigd worden met een brief waaruit blijkt dat u kostenloos per direct heeft opgezegd.
Heeft u een zakelijk contract dan kijken wat daar gebruikelijk is als termijn ( mij lijkt redelijk binnen 24 uur) om een werkende verbinding te krijgen.
Zie Algemene Voorwaarden.
10 werkdagen de tijd geven om probleem op te lossen.
Lukt dit niet dan contract opzeggen per direct.
E.e.a. schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging doen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren mocht opzegging niet bevestigd worden met een brief waaruit blijkt dat u kostenloos per direct heeft opgezegd.
Heeft u een zakelijk contract dan kijken wat daar gebruikelijk is als termijn ( mij lijkt redelijk binnen 24 uur) om een werkende verbinding te krijgen.
Zie Algemene Voorwaarden.
Re: T-mobile
Ook wij hebben al sinds vorig jaar slecht bereik na het overzetten van het abonnement van Orange naar T-Mobile. Diverse keren gebeld (wat behoorlijk in de kosten loopt), maar volgens klantenservice is er niets aan de hand. Ook wij hebben beide een zaak waarvoor wij onze 06 nrs. gebruiken. Maar beiden een particulieren abbo afgenomen, omdat dit goedkoper is (50% korting).
Momenteel laten wij onze nrs doorschakelen naar een ander 06 nr. van KPN. Dubbele kosten, echter goed bereik voor onze klanten en dus brod op de plank.
Wij adviseren onze klanten om vooral geen T-Mobile te nemen, in de hoop dat zij het weer verder vertellen en dat zo T-Mobile zijn klanten ziet terug lopen.
Momenteel laten wij onze nrs doorschakelen naar een ander 06 nr. van KPN. Dubbele kosten, echter goed bereik voor onze klanten en dus brod op de plank.
Wij adviseren onze klanten om vooral geen T-Mobile te nemen, in de hoop dat zij het weer verder vertellen en dat zo T-Mobile zijn klanten ziet terug lopen.
Re: T-mobile
Zakelijk: 0800 - 7112 (gratis)
Moet je bovenstaand nummer bellen is gratis,dus het verhaaltje van
Diverse keren gebeld (wat behoorlijk in de kosten loopt),
Moet je bovenstaand nummer bellen is gratis,dus het verhaaltje van
Diverse keren gebeld (wat behoorlijk in de kosten loopt),
had je kunnen voorkomen. Als abonnee bel je zowel prive als zakelijk gratis naar klantenservice. Het is al jaren bekend dat T-Mobile op sommige plaatsen minder bereik heeft dus als je het belangrijk vind om zakelijk goed bereikbaar ben niet op een dubbeltje kijken maar KPN netwerk kiezen.
gr Henk