adreswijziging abonnement ziggo
Geplaatst: 15 jul 2009 23:20
in dec 2008 ben ik verhuisd en via ziggo.nl de adreswijziging doorvoeren, dit lukt niet omdat mijn nieuwe postcode onbekend is en ziggo daar geen kabeltv levert. abonnement opgezegd en verhuisd. tot mijn verbazing heb ik wel ontvangst van ziggo op mijn nieuwe adres, ook de maandelijkse abonnementskosten lopen gewoon door. nu (juli 2008)heb ik een smartcard die ik niet kan activeren via ziggo, na veel toeters en bellen is dat toch gelukt en ik krijg een bevestigingsbrief op mijn oude adres. weer gebeld en weer de mededeling dat het niet mogelijk is om kabel te ontvangen op mijn nieuwe adres en als ik wel ontvangst heb dan ben ik een zwartkijker en moet ik contact opnemen met aansluitingen.nl om een kabelaansluiting aan te vragen, help dat lukt niet en ik ben geen zwartkijker en ik betaal netjes, nogmaals wordt mij verteld dat het niet mogelijk is om tv te kijken via ziggo. Ik ga nu maar opzeggen en dan word ik waarschijnlijk zwartkijker.